Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaulatatuoinnit hitti vai huti?

Vierailija
05.10.2022 |

Näitä näkee nykyään paljon myös naisilla esim. Ylen ohjelmissa.

Kommentit (95)

Vierailija
81/95 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin sopii. Itse en ottaisi. Esim. Natalla on ihan kamalat ruusutatuoinnit kaulassa. Naamaa en myöskään tatuoisi vaikka itseltäni tatuointeja löytyykin. 

Vierailija
82/95 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina huti. Linkatkaa kuka missä kaulatatuointi on tehnyt naisesta paremmannäköisen? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/95 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaula/naama tatuointi liittyy hyvin usein alhaiseen koulutukseen ja tietynlaiseen asenteeseen. Harvalla tasapainoisella korkeasti koulutetulla ihmisellä on tatuointeja, joita ei voisi tarvittaessa peittää.

Tulee elämäm koulu ensimmäisenä mieleen kun näitä näkee, mutta hyvä että tietää kiertää kaukaa.

Vierailija
84/95 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tatuointeja, mutta kaulaan ja kasvoihin en ottaisi. Haluan että tarvittaessa ne voi peittää. Ne voi alkaa kaduttaa joskus 20 vuoden kuluttua.

Vierailija
85/95 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoinnit on jo pitkään olleet huti.

Vierailija
86/95 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole katunut ainuttakaan tatuointini. Edes niitä 20 vuotta sitten otettuja. Naamaa ja kaulaa en kuitenkaan tatuoisi. 

Vierailija
87/95 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täällä jaksetaan jauhaa just näistä kaulatatuoinneista. Joku trauma niistä? Vastaan että riippuu ihan tatuoinnista sekä siitä kenellä se sattuu olemaan. Onhan niitä rumia tatuointeja vaikka kuinka ja tosiaan joka jopelle ne ei edes sovi 

Vierailija
88/95 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kaulatatuoinnit saavat kaulan näyttämään paksulta ja lyhyeltä, ja ihan kuin pää leijuisi ilmassa. Leuan luonnollisesti tekemät varjot puuttuvat tai jotain. Luovat siis epäsuotuisan "optisen illuusion", vaikka itsessään olisivat taitavasti tehty tai kauniita. Eivät siis mielestäni kaunista tai komista ketään.

Vierailija
89/95 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on hämmentävää  keskustella koko kaulansa tatuoittaneen henkilön kanssa koska silmäni jotenkin automaattisesti siirtyvät kasvoilta kaulalle.  itse olen tyytyväinen että en ole ottanut tatuointeja silloin parikymppisenä, siis 30 vuotta sitten koska nykyään pitäisin sen ajan tatuointeja varmaankin rumina. Ihmettelen, eivätkö ihmiset kyllästy tatuointeihinsa, erityisesti jos en ovat niin näkyvällä paikalla kuin kaulassa. 

Vierailija
90/95 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yyh

Vierailija
91/95 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lukee kaulan ympäri live love laugh. Tosi kiva mun mielestä.

Vierailija
92/95 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella on oikeus ottaa kaulatatuointi.

Vierailija
93/95 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää ikäänkuin olisi irtopää, pölkyllä.  

Vierailija
94/95 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään taitaa olla persoonallisempaa ja rohkeampaa olla tatuoimatta nahkaansa kuin mennä lampaana laumassa ottamaan leimoja nahkaansa. Kaula- ja naamatatuoinnit ovat ihan järkyttävän rumia. Kertoo lähinnä ihmisen mt-ongelmista ja walkoroskatasosta.

Vierailija
95/95 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuointi on pysyvä muistutus omasta tyhmyydestä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi