Kaulatatuoinnit hitti vai huti?
Näitä näkee nykyään paljon myös naisilla esim. Ylen ohjelmissa.
Kommentit (95)
Aina huti. Linkatkaa kuka missä kaulatatuointi on tehnyt naisesta paremmannäköisen?
Kaula/naama tatuointi liittyy hyvin usein alhaiseen koulutukseen ja tietynlaiseen asenteeseen. Harvalla tasapainoisella korkeasti koulutetulla ihmisellä on tatuointeja, joita ei voisi tarvittaessa peittää.
Tulee elämäm koulu ensimmäisenä mieleen kun näitä näkee, mutta hyvä että tietää kiertää kaukaa.
Minulla on tatuointeja, mutta kaulaan ja kasvoihin en ottaisi. Haluan että tarvittaessa ne voi peittää. Ne voi alkaa kaduttaa joskus 20 vuoden kuluttua.
Tatuoinnit on jo pitkään olleet huti.
Itse en ole katunut ainuttakaan tatuointini. Edes niitä 20 vuotta sitten otettuja. Naamaa ja kaulaa en kuitenkaan tatuoisi.
Miksi täällä jaksetaan jauhaa just näistä kaulatatuoinneista. Joku trauma niistä? Vastaan että riippuu ihan tatuoinnista sekä siitä kenellä se sattuu olemaan. Onhan niitä rumia tatuointeja vaikka kuinka ja tosiaan joka jopelle ne ei edes sovi
Yleensä kaulatatuoinnit saavat kaulan näyttämään paksulta ja lyhyeltä, ja ihan kuin pää leijuisi ilmassa. Leuan luonnollisesti tekemät varjot puuttuvat tai jotain. Luovat siis epäsuotuisan "optisen illuusion", vaikka itsessään olisivat taitavasti tehty tai kauniita. Eivät siis mielestäni kaunista tai komista ketään.
Minusta on hämmentävää keskustella koko kaulansa tatuoittaneen henkilön kanssa koska silmäni jotenkin automaattisesti siirtyvät kasvoilta kaulalle. itse olen tyytyväinen että en ole ottanut tatuointeja silloin parikymppisenä, siis 30 vuotta sitten koska nykyään pitäisin sen ajan tatuointeja varmaankin rumina. Ihmettelen, eivätkö ihmiset kyllästy tatuointeihinsa, erityisesti jos en ovat niin näkyvällä paikalla kuin kaulassa.
Mulla lukee kaulan ympäri live love laugh. Tosi kiva mun mielestä.
Jokaisella on oikeus ottaa kaulatatuointi.
Näyttää ikäänkuin olisi irtopää, pölkyllä.
Nykyään taitaa olla persoonallisempaa ja rohkeampaa olla tatuoimatta nahkaansa kuin mennä lampaana laumassa ottamaan leimoja nahkaansa. Kaula- ja naamatatuoinnit ovat ihan järkyttävän rumia. Kertoo lähinnä ihmisen mt-ongelmista ja walkoroskatasosta.
Tatuointi on pysyvä muistutus omasta tyhmyydestä
Joillekin sopii. Itse en ottaisi. Esim. Natalla on ihan kamalat ruusutatuoinnit kaulassa. Naamaa en myöskään tatuoisi vaikka itseltäni tatuointeja löytyykin.