Kuinka iso merkitys miehelle on naisen kyky saada orgasmi?
Kommentit (125)
Olin aika "vanha" ennen kuin sain ensimmäisen orgasmini miehen kanssa. 35-vuotias. Olin ehtinyt olla naimisissakin ennen sitä. Ei se ero siitä syystä tullut mutta seksielämä oli kyllä aika olematonta sen vuoksi. Jos seksistä ei saa "mitään" muuta kuin toisen miellyttämisen ilon niin ei se omalla kohdallani ainakaan kovin kestävä tilanne ollut.
Kyky saada orgasmi miehen kanssa oli minulla olemassa, me emme vain exän kanssa osanneet sitä etsiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehessähän se vika on, jos ei osaa naistaan laukaista.
Ketäs syytetään niissä tapauksissa, jos nainen ei saa edes itsensä kanssa?
No mitäs luulet: naisen seksuaalisuuden runnonutta patriarkaattia, tietysti. Eli miehiä.
En olisi pitkään naisen kanssa, joka ei saa millään tavalla. Ei ole mun kuppi teetä.
Vierailija kirjoitti:
Mutta nainenhan on todella helppo tyydyttää orgasmiin. Kuinka seei muka kaikilta miehiltä onnistu.
Eipä taida olla. Omat orkut laskettavissa yhden käden sormilla ja säännöllinen seksielämä ollut 40 vuotta. En tiedä onko miestä tuo haitannut vai ei, mutta ei koskaan ole kyllä mitään sen eteen yrittänytkään, että saisin. Ihmettelin kyllä jo nuorena joskus, kun ystävättäret kertoivat, että niiden miehet pitää niitä hyvänä ja hellivät. Mun miehellä on ilmeisesti jotain traumoja jostain lapsuudesta tms, koska häpeää kaikkea hellyyttä ja ei esim osaa halata ollenkaan. Häpeää silmät päästään jos pitäisi halata tai vaikka pitää kädestä. Enkä ole koskaan voinut käpertyä miehen kainaloon sohvalla. Ei ei, sellainen ei tule kuuloonkaan.
Mikä voisi aiheuttaa ihmisessä tuollaisen kosketuksen pelon?
Ihan hirveetä! Kuinka kestät. eillä tuhansittain orkkuja, ja miehelle nautinnollista kuuulemma, kun saa minut kiemurtelemaan, yhä.
Puhu siitä hyvä ihminen!
Meillä ollaan sylikkäin ja aamuisin pidän aina miehen kullia kädessäni...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa nytkös se nainen ei saakkaan valita miten haluaa orgasminsa?
Tottakai saa ja mies saa tulla anaaliin jos haluaa. Winwin
Mies saa itse jakaa omaa analiaan, mutta hän ei voi sitä vaatia naiselta. Ymmärrät varmaan, että sinulla ei ole oikutta tunkeutua naiseen mitenkään/mihinkään, ellei nainen anna siihen lupaa. Omaa anaaliasi saat jakaa niin paljon, kuin haluat. Nainen saa valita miten haluaa saada orgasmin, mutta keho on naisen ja nainen päättää mihin mies saa tunkeutua. Ei ole mikään Winwin tilanne jos mies tunkeutuu naisen anaaliin ilman lupaa. Sitä sanotaan rai*kaukseksi ja se on rikos. Mutta se ei ole rikos, jos nainen valitsee miten halua saada orgasmin. Ymmärrätkö? Jos et, jätä naiset rauhaan. Ei kukaan nainen halua rai*skaajaa sänkyynsä.
Vierailija kirjoitti:
Ihan hirveetä! Kuinka kestät. eillä tuhansittain orkkuja, ja miehelle nautinnollista kuuulemma, kun saa minut kiemurtelemaan, yhä.
Puhu siitä hyvä ihminen!
Meillä ollaan sylikkäin ja aamuisin pidän aina miehen kullia kädessäni...
Arvaa olenko yrittänyt? Yritin vuosikausia, mutta nyt olen tietenkin jo luovuttanut. Mies on alkoholistiperheestä ja olen joskus miettinyt, että onko se jotenkin rikkonut miehen . Mies ei varmaan ole elämänsä aikana halannut ketään ihmistä. Ei koskaan pitänyt meidän lapsia sylissään eikä ole koskaan näyttänyt mitään hellyyttä mitään tai ketään kohtaan. Silti tiedän, että hän kyllä rakastaa lapsia ja varmaan minuakin, mutta sitä ei vaan pysty mitenkään näyttämään, eikä ainakaan fyysisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta nainenhan on todella helppo tyydyttää orgasmiin. Kuinka seei muka kaikilta miehiltä onnistu.
Eipä taida olla. Omat orkut laskettavissa yhden käden sormilla ja säännöllinen seksielämä ollut 40 vuotta. En tiedä onko miestä tuo haitannut vai ei, mutta ei koskaan ole kyllä mitään sen eteen yrittänytkään, että saisin. Ihmettelin kyllä jo nuorena joskus, kun ystävättäret kertoivat, että niiden miehet pitää niitä hyvänä ja hellivät. Mun miehellä on ilmeisesti jotain traumoja jostain lapsuudesta tms, koska häpeää kaikkea hellyyttä ja ei esim osaa halata ollenkaan. Häpeää silmät päästään jos pitäisi halata tai vaikka pitää kädestä. Enkä ole koskaan voinut käpertyä miehen kainaloon sohvalla. Ei ei, sellainen ei tule kuuloonkaan.
Mikä voisi aiheuttaa ihmisessä tuollaisen kosketuksen pelon?
En osaa sanoa..Olen aika lailla vastakohta miehellesi. Luulen, että se johtuu siitä, etten lapsena juuri saanut hellyyttä ja haleja äidiltäni, vaan lähinnä pelkäsin häntä ja hänen raivokohtauksiaan. m53
Puuhataan miehen ja sen kaverin kaa ja laitettiin just ktistriimi pystyyn.. Tärisevän nloa, mut kiihottaa hulluna kun porukka katsoo - https://linmetrics.com/HaSty
Oman kokemukseni mukaan aika typerä kysymys, koska en ole tapaillut koskaan naista, joka ei saa orgasmia. Satunnaisessa seksissä harva saa orgasmin, en minäkään, jos tunne puuttuu. Kumppanin pitää olla mieleinen ja tilanteen turvallinen ja kiireetön, silloin alkaa palikat olla kohdallaan. Jotkut harrastaa numeroiden keräilyä, eikä siinä ole nautinnolle tilaa, vaan oman itsetunnon pönkitys on pääosassa.
Vierailija kirjoitti:
Oman kokemukseni mukaan aika typerä kysymys, koska en ole tapaillut koskaan naista, joka ei saa orgasmia. Satunnaisessa seksissä harva saa orgasmin, en minäkään, jos tunne puuttuu. Kumppanin pitää olla mieleinen ja tilanteen turvallinen ja kiireetön, silloin alkaa palikat olla kohdallaan. Jotkut harrastaa numeroiden keräilyä, eikä siinä ole nautinnolle tilaa, vaan oman itsetunnon pönkitys on pääosassa.
Vaikka sinä, et ole näitä naisia tavannut ei meinaa sitä etteikö niitä olisi tai sinä olisit jotenkin poikkeuksellisen hyvä niillekin naisille tuottamaan orgasmia.
Ei kaikki naiset ole samanlaisia. Joillakin menee 2 minuuttia, joillakin 20. Ja on niitäkin naisia (tosin harvassa) joiden on erittäin vaikea saada edes itsekseen.
T. Lesbo
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikki naiset ole samanlaisia. Joillakin menee 2 minuuttia, joillakin 20. Ja on niitäkin naisia (tosin harvassa) joiden on erittäin vaikea saada edes itsekseen.
T. Lesbo
Minä pidän miehenä kyllä, että nainen saa kiihoittuneena orgasmin haluamallaan tavalla tai asennossa, jossa naisimme.
Sormilla voi herkistää häpyä...
On se aika tärkeää. Mutta sehän riippuu molemmista, ei pelkästään naisesta.
Talo tyhjänä muutaman päivän, kun mies on reissussa... Olen 45-vuotias ja etsin nuorempia miehiä pitämään hauskaa yhdessä. Katso kuvat ja ota yhteyttä täältä: https://linktrum.com/hotdiary
Varmaan nainen haluaa enemmän jod saa
Syy orgasmikyvyttömyteen löytynee useammin korvien välistä kuin jalkovälistä? Tulee mieleen ajatuksia tarpeesta pitää kontrolli itsestään, kyvystä luottaa toiseen ihmiseen jne. Ja miten ne ilmiöt sitten mahdollisesti kuvastuvat elämässä myös 'seksin ulkopuolella'. Onko taustalla huono itsetunto, taipumusta mustasukkaisuuteen tms.
Oma lukunsa on tilanne, jossa toisen orgasmi vaatii seksiin tai muuhun vuorovaikutukseen ominaisuuksia tai tapoja ja mieltymyksiä, jotka ovat itselle fyysisesti tai henkisesti mahdottomia.
Orgasmin tulkitsee lähes väistämättä luottamuksen osoitukseksi ja myös siten, että itse on kumppanina paitsi riittävän kiihottava, niin myös osaava ja kykynevä seksissä fyysisesti ja henkisesti.
Epäilen, että kärsisin tilanteesta, jos nainen ei millään tavalla saisi orgasmia yhdessä kanssani seksissä. Se olisi huono tilanne suhteellemme.
Mainittakoon, että olen kohta ollut 40 vuotta yhdessä naisen kanssa, joka ei ole kertomansa mukaan koskaan saanut orgasmia pelkällä penetraatiolla. Ja seksielämämme kukoistaa.
Vierailija kirjoitti:
Syy orgasmikyvyttömyteen löytynee useammin korvien välistä kuin jalkovälistä? Tulee mieleen ajatuksia tarpeesta pitää kontrolli itsestään, kyvystä luottaa toiseen ihmiseen jne. Ja miten ne ilmiöt sitten mahdollisesti kuvastuvat elämässä myös 'seksin ulkopuolella'. Onko taustalla huono itsetunto, taipumusta mustasukkaisuuteen tms.
Oma lukunsa on tilanne, jossa toisen orgasmi vaatii seksiin tai muuhun vuorovaikutukseen ominaisuuksia tai tapoja ja mieltymyksiä, jotka ovat itselle fyysisesti tai henkisesti mahdottomia.
Orgasmin tulkitsee lähes väistämättä luottamuksen osoitukseksi ja myös siten, että itse on kumppanina paitsi riittävän kiihottava, niin myös osaava ja kykynevä seksissä fyysisesti ja henkisesti.
Epäilen, että kärsisin tilanteesta, jos nainen ei millään tavalla saisi orgasmia yhdessä kanssani seksissä. Se olisi huono tilanne suhteellemme.
Mainittakoon, että olen kohta ollut 40 vuotta yhdessä naisen kanssa, joka ei ole kertomansa mukaan koskaan saanut orgasmia pelkällä penetraatiolla. Ja seksielämämme kukoistaa.
Saatko sormilla tai kielellä hänet tulemaan? Oma vaimo laukeaa ainoastaan leluilla. Seksi on huonoa, ja sitä on vähän kun häntä kiinnostavat lähinnä suristimet.
Sama tilanne oli itsellä ja juuri saman ikäisiä ollaan. Yli 20-vuotta oltiin ja ei ensimmäistäkään orkkua tullut.
Onhan se mahtavaa, kun saat annettua uudelle kumppanille orgamin ja näkee kuinka paljon hän nauttii.
Yksi mitä todella paljon myös kaipasin oli kiimaisen pillun haju, ai että on ihana nuolla kiimaista pillua.
Saa kyllä uusi kumppani ratsastaa minun kasvojeni päällä kiimaisella pillu vaikka kesken unien.