Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä haluaisit sanoa naapurillesi, mutta et uskalla?

Vierailija
05.10.2022 |

Aloitan:

Lopeta tupakanpoltto, niin astma oireesi helpottavat. Voisit myös lopettaa huutamisen lapsellesi ja mennä töihin.

Kommentit (100)

Vierailija
81/100 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin kysyä, että kenen kanssa hän oikein puhuu, kun kailotukseen ei tule yhtään taukoja, eikä kenenkään muun ääntä koskaan kuulu.

Onkohan meidän naapuri kyseessä sukunimi alkaa R kirjaimella?

Samanlainen kailottaja asuu siis meidän naapurissa ja huutaa yksityisasioitaankin niin että koko rappu tietää poikansa alkoholismit ja mielenterveysongelmat.

Kaikenlisäksi on AINA kotona.

Käy ainoastaan kaupassa pikaisesti.

Meidänkin naapurissa asuu tyyppi, jonka sukunimi alkaa R-kirjaimella ja kailottaa itsekseen menemään. On kyllä mies. Taloyhtiössä on ainakin 2 tällaista tapausta, jotka nimenomaan tauotta puhuvat (ilmeisesti) itsekseen. Tunteja putkeen. Onko ihan vaan sekopäitä vai mitä tuo käytös on?

Tälläkin palstalla jotkut ovat valittaneet puolisoistaan, jotka puhuvat ihan koko ajan. Mietin aina kun kuuntelen naapurin miehen taukoamatonta huutopuhetta, että hänellä on siellä varmaan tosi väsynyt vaimo, joka istuu hiljaa sohvalla ja toivoo yhtä paljon kuin minäkin, että mies olisi edes joskus hiljaa :D

Vierailija
82/100 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koiranne huutaa ikävää, kun olette poissa.

Tuon voisi ihan oikeasti sanoa. Sitä he eivät välttämättä tiedä. En itse ainakaan suuttuisi, olisin kiitollinen, että joku kertoisi, jos minun koirallani olisi tuommoinen eroahdistus. Voisihan vaikka laittaa nimettömän kohteliaan kirjeen postilaatikkoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/100 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko mitenkään opetella puhumaan normaalilla puheäänellä. Jos et, niin olisiko mahdollista, ettet huutaisi puhelimeen ikkunani alla joka toinen aamu.

Vierailija
84/100 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti kerrostalojen autuutta kun naapureita niin vihataan.

Vierailija
85/100 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Koiranne eivät opi asumaan kerrostalossa. Muuttakaa tai antakaa koiranne jollekin, joka asuu kaukana kaikesta!

2. Lopeta se musiikin huudattaminen kajareista, käytä kuulokkeita! Varsinkin pihalla keinussa kajarista huudatettu mölinä ei viihdytä itsesi lisäksi ketään ja lapset pelkäävät olla ulkona!

Vierailija
86/100 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme sinua vaivaa kun olet siellä oviraossa kyyläämässä minua naama norsun vitul la aina kun lähden kotoa ja samalla mutiset hiljaa, että kuinka ruma, iljettävä ja vastenmielinen minä olen? Ja jos satut tulemaan vastaan rappukäytävässä, niin tuijotat minua kuin et olisi koskaan ihmistä nähnyt.

Vierailija
87/100 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaada tuo älytön ryteikkösi, jotta voisimme asentaa aurinkopaneelit. (Siis ei ole kyse metsästä vaan entisestä pellosta, joka on saanut kasvaa vapaasti mitä sattuu.)

Vierailija
88/100 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei yläkertalainen, teiltä on alkanut kuulua kesän jälkeen joka päivä sellaista ääntä kuin remontoisitte asunnossanne autoa. Voisitko edes siirtää niitä painavia esineitä nostamalla, että et raahaisi niitä pitkin lattiaa. Ei tuollaiset korjaushommat ole kerrostaloelämään sopivia.

Vierailija
89/100 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaada tuo älytön ryteikkösi, jotta voisimme asentaa aurinkopaneelit. (Siis ei ole kyse metsästä vaan entisestä pellosta, joka on saanut kasvaa vapaasti mitä sattuu.)

Siis jos se pelto ei ole muuttunut metsäksi, niin mitä siellä oikein kasvaa, että se varjostaa koko pihanne noin pahasti? 20 metriä korkeaa heinää?

Vierailija
90/100 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin sanoa, että "Sain uuden ja hiljaisen asunnon hyvästä naapurustosta ja sieltähän se muuttoauto jo tuleekin. Heippa!".

Olen muuttamassa. Toivottavasti uudessa paikassa kukaan ei tule kolmatta kertaa kertomaan, kuinka pyörää ei saa pitää pyörätelineessä. Anteeksi, mutta joillain vanhuksilla on liikaa aikaa käydä kurkkimassa toisten katutason parvekkeelle ja seurata toisten elämää.

Vierailija
91/100 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin sanoa, että "Sain uuden ja hiljaisen asunnon hyvästä naapurustosta ja sieltähän se muuttoauto jo tuleekin. Heippa!".

Olen muuttamassa. Toivottavasti uudessa paikassa kukaan ei tule kolmatta kertaa kertomaan, kuinka pyörää ei saa pitää pyörätelineessä. Anteeksi, mutta joillain vanhuksilla on liikaa aikaa käydä kurkkimassa toisten katutason parvekkeelle ja seurata toisten elämää.

Pyörää ei saa pitää pyörätelineessä? Mikähän logiikka naapurillasi tuossa oikein on?

Vierailija
92/100 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyörää ei saa pitää pyörätelineessä? Mikähän logiikka naapurillasi tuossa oikein on?

Ei perustellut millään, vaikka telineessä oli aina tyhjiä paikkojakin. Oliko pyöräni sitten esteettisesti vääränlainen, kun parvekkeeni esineetkin olivat kuulemma rojua? (On täytynyt käydä oikein kurottelemassa nähdäkseen parvekkeeni sisustuksen.) Pyörän risainen takaori oli viety ja uutta etukoria oli käpälöity ja laitettu väärin takaisin. Liekö sama henkilö asialla?

Vierailija
93/100 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi tyttö parka kun olet sairastunut bulimiaan.

Todella harmittaa ja huolestuttaa.

Ps. Vessosta kuulee kaikuna kaikki

Mulla on refluksitauti.

Vierailija
94/100 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei yläkertalainen, teiltä on alkanut kuulua kesän jälkeen joka päivä sellaista ääntä kuin remontoisitte asunnossanne autoa. Voisitko edes siirtää niitä painavia esineitä nostamalla, että et raahaisi niitä pitkin lattiaa. Ei tuollaiset korjaushommat ole kerrostaloelämään sopivia.

Tähän vielä lisäys: jos ei remontti ota onnistuakseen, kannattaa kutsua ammattilainen hoitamaan homma. Terveiset oman elämänsä remonttireiskoille ja -riinoille! t. eri

Vierailija
95/100 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoiluta sitä sakemanniasi useammin ja enemmän, niin haukkuisi ehkä vähemmän. Se koira vielä joku päivä pimahtaa, kun on vaan sisällä lähes aina.

Vierailija
96/100 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkoiluta sitä sakemanniasi useammin ja enemmän, niin haukkuisi ehkä vähemmän. Se koira vielä joku päivä pimahtaa, kun on vaan sisällä lähes aina.

Eläinrääkkäystä tuollanen! En ymmärrä miten joku voi olla noin välinpitämätön

Vierailija
97/100 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koiranne huutaa ikävää, kun olette poissa.

Tuon voisi ihan oikeasti sanoa. Sitä he eivät välttämättä tiedä. En itse ainakaan suuttuisi, olisin kiitollinen, että joku kertoisi, jos minun koirallani olisi tuommoinen eroahdistus. Voisihan vaikka laittaa nimettömän kohteliaan kirjeen postilaatikkoon.

Mä voisinkin kertoa, jos tietäisin mistä asunnosta se haukunta tulee. Tässä kerrostalossa missä asun on useampia koiratalouksia.

Ja harvemmin mä näen naapureitani.

Kerrostaloni varmaan kuulostaa hirvittävältä, mutta eipä toisten koirat ole ollut haitaksi mitenkään. Vaimeasti mä kuulen sitä ulisevaa haukuntaakin.

Vierailija
98/100 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tainnut olla psykoosit tulilla kun pitää tulla ulos asti kyttäämään, jos taskulamppu sattuu osumaan teille päin. En jaksa itse tulla tuijottelemaan ulos, kun ajatte autolla pihaan että ihanko oikeasti tuossa kulkuvälineessä on valot. Liian tylsää jopa naapurikyttäämiseksi. Muistakaa hermostua myös aura-autoista ja mennä kytikselle. Tehän olette hereillä lapsen takia nyt vähän milloin sattuu.

Vierailija
99/100 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tupakoi parvekkeella.

Vierailija
100/100 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi sun lapset näyttää enemmän tädin mieheltä kuin sulta.

Susta kyl huomaa joka kerta kun jätät lääkkeet syömättä ja alat juopotella.

Oltas muuten tultu grillaamaan. Mut kun sä huudat kokoajan ruoka suussa. Ei viittis opettaa lapsille noin rumia ruokatapoja.

Ei aikuiset lässytä naapurin 5-vuotiaille. Ja huuda omilleen.jne.