S-kaupan verkkokaupan ja fyysisen liikkeen hinnoissa on niin huimat erot, että tilaan nykyään vain suoraan verkkokaupasta lähikauppaan paketin
Kommentit (7)
Ap on ilmeisesti siinä uskossa, että paketti lähetetään siihen lähimarkettiin jostain keskusvarastosta.
S kauppa on poistanut liikkeitä niin ettei näy enää hinnat.
Puhutko nyt ruoan verkkokaupasta vai Prisma.fi / Sokos.fi -verkkokaupasta?
Jos ruoan verkkokaupasta, onko se sama liike, joka ne lähetykset toimittaa? Esim. meillä verkkokauppa toimii Prismassa, joka on halvempi kuin lähimpänä minua sijaitseva S-Market. Mutta ihan samat hinnat siellä Prismassa on kuin Prisman verkkokaupassa.
Vierailija kirjoitti:
Puhutko nyt ruoan verkkokaupasta vai Prisma.fi / Sokos.fi -verkkokaupasta?
Jos ruoan verkkokaupasta, onko se sama liike, joka ne lähetykset toimittaa? Esim. meillä verkkokauppa toimii Prismassa, joka on halvempi kuin lähimpänä minua sijaitseva S-Market. Mutta ihan samat hinnat siellä Prismassa on kuin Prisman verkkokaupassa.
S-kaupan verkkokaupasta ap puhuu eli s-kaupat.fi
Ilmainen toimitus.
Hinnat ovat verkkokaupassa 10-25 % prosenttia halvempia, mitä minun fyysisessä ässmarketin lähikaupassa. Minulle ihan yksi hailee mistä lähettävät, varastolta, lähikaupasta, tai vaikka Venäjältä. Haen vain parkkihallista aina lähetyksen.
s-kaupat tuo ruoat lähimmästä Prismasta ja samalla hinnalla mitä Prisma tuotteet myy. Kuitti toimituksen mukana joka kassakuitti eli vastaava minkä saa kaupan kassalta.
Ei ole mitään eri hintoja samalla kaupalla!
S-Market sit tietenkin eri kauppa ja eri hinnat.
Ymmärsitkö Ap?
Mikä on s-kaupan verkkokauppa ?
Omat tilaukset kerätään sieltä liikkeestä mistä haen ne ja hinnat on samat.