Koko ajan flunssa, ei jaksa
Syyskuun ajalla olen ollut tunnistavinani kolme erilaista flunssaa itsellä ja lapsella. Ei tätä kyllä jaksa taas.
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Kannattiko ottaa vastustutskykyä heikentävä kokeellinen rokote? Kannattiko?
En ole ottanut rokotteita muuta kuin lapsena
Vierailija kirjoitti:
Liikuntaa, unta, ja terveellinen ruokavalio auttavat todella paljon.
Eivät auta. Kaikki ne ovat kunnossa itsellä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä tule tänne valehtelemaan.
Meillä myös oltu nyt useampi viikko kipeänä ja kaikki ei edes ehdi parantua edellisestä, kun jo päiväkoti-ikäiset aloittaa uuden kierroksen. Tämmöstäpä se oli viime syksynäkin. Jospa kohta taas rauhottuisi. Yritän aina ajatella, että voisi olla vakavampaakin, kun vain flunssaa tai koronaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä tule tänne valehtelemaan.
Itse olen ottanut rokotteet enkä yhtään tämän syksyn kausiflunssaa ole napannut, vaikka töissä porukkaa kaatuu ympärillä ja koululaisetkin on koulusta kukin yhden flunssan tälle syksyä saaneet. Ei pari pikku rokotetta hyvää vastustuskykyä pilaa.
vitamiinipuutoksia? d, b ja c itsellä auttanut.
Ei tarvitse edes olla mitään vitamiinipuutoksia, kun nyt viruksia on liikkeellä niin paljon eikä ihmisillä ole vastustuskykyä niille kun niin monet on kökkineet kotona viimeiset pari vuotta. Itsekin olen ollut tosi paljon eristyksissä, mutta nyt kun on alkanut taas olla luennoilla ym tiloissa joissa paljon ihmisiä, olen ollut kuukauden sisällä jo kaksi kertaa kipeänä. Viimeisen 2,5 vuoden aikana en ole ollut kertaakaan sairaana, lukuunottamatta koronaa jonka sairastin alkukesästä. Kaikkialta kuulee samaa, että tosi monet ovat olleet harvinaisen paljon sairaana, niin rokotetut kuin rokottamattomatkin.
Liikuntaa, unta, ja terveellinen ruokavalio auttavat todella paljon.