Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tiedättekö se tunteen kun suhteet päättyy tiettyyn pisteeseen?

Vierailija
05.10.2022 |

Vai olenko se vain minä?

Ihmissuhteet menee usein saman kaavan mukaan, vaikka alkuun mies olisikin erittäin kiinnostava ja meillä olisi hurjasti puhuttavaa. Hyvin syvällisiäkin asioita ja hyvä niin koska en oikein jaksa ns smallatalkkia.

Minusta minulla on paljon annettavaa, mutta hyvin usein tuntuu että mies lopettaa ns antamasta mitään itsestään tietyn ajan päästä ja tämä on se kohta kun suhde päättyy. Viimeisimmän miehen kohdalla tämä tuntuu pahalta, koska pidin hänestä todella.

Koen että minä olen ihan tylsä tyyppi, vaikka tiedän että en ole tylsä. Ehkä mies olettaa että minä annan ja annan, ilman että hän antaa enää itsestään yhtään mitään. Vaikea sanoa. Ehkä minä jotenkin sulkeudun.

Onko sinulla samanlaisia kokemuksia??

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteen etenemisnopeus liian hidas tai liian nopea miesten mielestä?

Vierailija
22/33 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin miten ap:n suhteet loppuu ihan konkreettisesti? Kuinka kauan kestää?

Mä joka tunnen olevani siskon korvike en usko että mies tekisi mitään edes suhteen lopettamiseksi, ei varmaan jaksais, ei kiinnostaisi.

Mä kai roikun tässä, kun en ole ennen kokenut tällaista, odotan kai että tilanne muuttuisi.

Kauanko olette olleet?

Kyllä tuo muuttuu, pahemmaksi. Ja kyllä, harvoin lähtevät itse oma-aloitteisesti.

Ehkä joku päivä huomaat, että olosi on pahempi kuin sinkkuna ja lähdet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suhteen etenemisnopeus liian hidas tai liian nopea miesten mielestä?

Eikö kypsä kumppani kerro tuollaisesta? Ainakin itse odottaisin jotain keskustelua.

Vierailija
24/33 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin miten ap:n suhteet loppuu ihan konkreettisesti? Kuinka kauan kestää?

Mä joka tunnen olevani siskon korvike en usko että mies tekisi mitään edes suhteen lopettamiseksi, ei varmaan jaksais, ei kiinnostaisi.

Mä kai roikun tässä, kun en ole ennen kokenut tällaista, odotan kai että tilanne muuttuisi.

Kauanko olette olleet?

Kyllä tuo muuttuu, pahemmaksi. Ja kyllä, harvoin lähtevät itse oma-aloitteisesti.

Ehkä joku päivä huomaat, että olosi on pahempi kuin sinkkuna ja lähdet.

Noin 1,5 vuotta.

Vierailija
25/33 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan odotan että alan itse ahdistua tilanteesta, jolloin saan ns syyn lähteä. 1,5 vuoden tuntemisella, kun ei vuosikausia ole tuntenut, niin tulee mieleen Onko toinen sairastanytut masennukseen tms.

Vierailija
26/33 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap sanoo *antavansa* suhteessa paljon, mutta minusta hän vaikuttaa pikemminkin aika vaativalta.

Ette varmaan sovi yhteen. Se, mitä Ap *antaa* ei ole sitä, mistä mies ilahtuu ja mitä mies 'Antaa* ei riitä aapeelle. Kuulostaa suoraan sanottuna siltä, että Ap vaatii tavattoman intensiivistä "kommunkaatiomyllyä", jonka pitää pyöriä koko ajan täysillä. Mies on jaksanut sitä aluksi, mutta tavallaan kuluu tässä loppuun: väsyy, mitään annettavaa ei enää ole.

Kysymys seuraakin sitten siitä, että jos/kun tuota tapahtuu usein, niin miten ap päätyy aina sellaisten miesten/ihmisten seuraan, joiden tarpeet oikeasti ovat noin erilaiset?

Vierailija
27/33 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille tuntuu riittävän että on joku siinä, viis suhteen tilasta vaikka oltaisiin kavereita enää.

Vierailija
28/33 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehille tuntuu riittävän että on joku siinä, viis suhteen tilasta vaikka oltaisiin kavereita enää.

Ja sitten yllättyneinä möllötetään kun se nainen ottaa ritolat. Kun olihan meillä ihan mukavaa kun vaan oltiin.

Vierailija
29/33 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten yllättyneinä möllötetään kun se nainen ottaa ritolat. Kun olihan meillä ihan mukavaa kun vaan oltiin.

Nyt mä alan ymmärtämään.

- Se sisko

Vierailija
30/33 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan tällä hetkellä on. Tuntuu että mies on lopettanut kaiken puhumisen, viestimisen koskettelun ym. Aina on väsynyt mitään ei jaksa kanssani. Ei kuitenkaan vaikuta tyytymättömältä suhteeseemme. Mietin vaan että mikä mun rooli tässä suhteessa on, joku siskon korvike vai.

Kysy siltä itseltään. Eihän me voida täällä sitä tietää.

Vierailija
31/33 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkässä suhteessa ollaan hyvässä tapauksessa kavereita/ystäviä. Seksiä välillä.

Itse otan tuon kaveruudesta paljon mieluummin kuin jonkun järjen vievän intohimodraaman, jossa petetään jätetään ja aloitetaan taas kierros. Evvk tuollainen sekoilu.

Vierailija
32/33 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naisille ei riitä se toinen ihminen, vaan koko ajan pitää olla jotain suorittamista?

Vierailija
33/33 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatan hyvää ja avointa kommunikointia, mutta en tiedä kannattaako ihan kaikkea puhumalla puhua puhki. Toisesta katoaa kaikki mysteeri ja kaikki asiat on puhuttu läpi, kipinä katoaa?