Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kieltääkö miehenne teiltä jotain?

Vierailija
05.10.2022 |

Ja mitä?
Tarkoitan tavallisia asioita.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, jättämään sukkia lattialle ja jättämään pöntön kantta ylös.

Meillä tulee sanomista siitä, että jätän pyykinpesukoneen luukun auki.

Ukkos tykkää homeisesta pesukoneesta?

Ei hänellä sitä mitään vastaan ole että se on vähän auki vaan kokonaan.

Vierailija
22/42 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kieltänyt ja ollut negatiivisella Kannalla, mm. näistä: ei pidä kun soitan vanhemmilleni, määräsi, kummalle, äidille vai isälle voi soittaa, hän arvostelee ansiotyötöni, kuinka hän ei tekisi moista baskaa, arvostelee, kun vien käyttämättömiä tavaroita myyntiin kirpputoreille, arvostelee ja vähättelee kodin sisustamista, eli jän puuttuu lähes joka asiaan. Nyt vähän vähemmän, koska olen sotani sotinut, ei pidä jäädä tuleen makaamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feminismiin kuuluu se, että nainen saa määrätä miestä, mutta mies ei saa määrätä naista koska se on sovinismia.

Vierailija
24/42 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kiellä naiseltani mitään. Vapaa on tekemään mitä haluaa mutta tietysti jos pettämiseen lähdetään niin suhde on ohi.

Ikinä ymmärtänyt miksi aikuiset ihmiset kieltävät puolisoiltaan jotain. Eikö ole luottamusta edes sen vertaa, että pärjää ilman kieltoja? News flash, ei se kielto mitään auta jos toinen haluaa pettää tai toimia muuten kiellon vastaisesti. Aiheutatte tuolla vain turhaa kitkaa suhteeseen.

Vierailija
25/42 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli tykkää.. no eihän siinä, saattehan te parin vuoden välein ostaa uuden pesukoneen, kunhan omalla palkkarahallanne sen ostatte. Kansatalous kiittää.

Vierailija
26/42 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häh? Sehän kuuluu jättää auki.

Vierailija
27/42 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se kuivu jos on vain vähän raollaan

Vierailija
28/42 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kieltänyt ja ollut negatiivisella Kannalla, mm. näistä: ei pidä kun soitan vanhemmilleni, määräsi, kummalle, äidille vai isälle voi soittaa, hän arvostelee ansiotyötöni, kuinka hän ei tekisi moista baskaa, arvostelee, kun vien käyttämättömiä tavaroita myyntiin kirpputoreille, arvostelee ja vähättelee kodin sisustamista, eli jän puuttuu lähes joka asiaan. Nyt vähän vähemmän, koska olen sotani sotinut, ei pidä jäädä tuleen makaamaan.

Todella epänormaalia toimintaa. 

Vierailija
29/42 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kertakaikkiaan olisi parisuhteessa jossa toinen meistä kieltäisi toiselta jotain asioita. Aivan käsittämätön ajatus. Eli vastauksena ei kiellä, enkä minä häneltä. Naimisissa 20 vuotta. 

Teillä ei siis ole mitään sääntöjä, en viihtyisi päivääkään minä-minä suhteessa. Viidakon lait kuuluu eläimille.

Vierailija
30/42 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämiset ei kuulu aikuiseen tasavertaiseen suhteeseen. Minua ei kielletä enkä minä kiellä. Mielipiteensä toki saa kertoa mutta toinen voi silti päättää itse.

Vierailija
31/42 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En saa olla keittiössä kun hän kokkaa.   Mies laittaa ruokaa harvoin mutta silloin tulee herkkuja. 

Suloista

Vierailija
32/42 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kieltänyt ja ollut negatiivisella Kannalla, mm. näistä: ei pidä kun soitan vanhemmilleni, määräsi, kummalle, äidille vai isälle voi soittaa.

Lue toi itsellesi, vaikka ääneen. Onko tervettä, haloo?

Vierailija
33/42 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiellä, mutta jos esim. viivyttelen silloin kun pitäisi tehdä jotain tärkeää niin hän kyllä yrittää saada mut lopettamaan laiskottelun. 

Vierailija
34/42 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksä: nainen ei saa käyttää sanaa pieru substantiivina tai verbinä eikä luonnollisesti itse suorittaa moista toimintoa.

Nainen ei saa leikata hiuksia lyhyeksi eikä päästää muita karvoja kasvamaan.

Vierailija
35/42 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

suuren eläinmäärän kotona

Vierailija
36/42 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi asia on, jonka olen kieltänyt puolisolta. Ei saa olla humalassa lasten nähden.

Vierailija
37/42 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kielsi tupakoimisen, kun ruvettiin seurustelemaan. Sitä kieltoa oli helppo noudattaa, kun en muutenkaan polttanut. Mies inhoaa tupakansavua yli kaiken, sai siitä lapsena tarpeeksi, kun vanhemmat tupakoi sisällä.

Vierailija
38/42 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kieltänyt ja ollut negatiivisella Kannalla, mm. näistä: ei pidä kun soitan vanhemmilleni, määräsi, kummalle, äidille vai isälle voi soittaa.

Lue toi itsellesi, vaikka ääneen. Onko tervettä, haloo?

Haloo, vittuako mulle paukutat, kysy äksältä, oliko hän terve.

Vierailija
39/42 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kiellä mitään. Itse kysyy aina voiko tehdä sitä tai tätä, vaikka syödä suklaata. Musta vähän outoa semmoinen sanon aina että senkus syöt. :-D

Vierailija
40/42 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäin miettimään onko kumpikaan nimenomaan kieltänyt toiselta jotain.... siis jos nyt pettämiset ja muut suhteen vaarantavat säädöt unohdetaan (niitäkään ei ole kielletty vaan kyse on toisen kunnioittamisesta). Niin 1 kielto on: mies ei saa pyykätä mun trikoopaitoja. Jostain syystä se venutti ne leveyssuuntaan ripustaessaan kuivumaan ja paidat oli pilalla. Vedin kyllä melkoiset pultit silloin kun asia mulle selvisi noin 20 vuotta sitten ja pääsääntöisesti olen hoitanut pyykkihuollon siitä asti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän