Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi joku pahaa kokenut nainen yrittää ymmärtää tekihän syitä ja mahdollisia mielenterveydenongrlmia?

Vierailija
05.10.2022 |

On siis kiinnostunut tekijän taustasta ja tutkii aihetta? Mm kiinnostunut psykopaatin taustoista.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraan

Vierailija
2/5 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se auttaa hahmottamaan mitkä asiat johti tapahtuneeseen. Itse huomasin terapiassa jälkeenpäin että sivuutin monia klassisia lähisuhdeväkivallan merkkejä suhteen aikana, vaikka itse ainoa pahoinpitely tapahtui suhteen päättyessä.

Valitettavasti jos ei selvitä aihetta ja myös omia toimintatapoja, joutuu samat ihmiset uudestaan väkivaltaisiin suhteisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se auttaa hahmottamaan mitkä asiat johti tapahtuneeseen. Itse huomasin terapiassa jälkeenpäin että sivuutin monia klassisia lähisuhdeväkivallan merkkejä suhteen aikana, vaikka itse ainoa pahoinpitely tapahtui suhteen päättyessä.

Valitettavasti jos ei selvitä aihetta ja myös omia toimintatapoja, joutuu samat ihmiset uudestaan väkivaltaisiin suhteisiin.

Haluan lisätä että otsikossa mainitsemasi "ymmärtäminen" ei tarkoita hyväksymistä, vaan sitä että kun tietää miten esim. persoonallisuushäiriö vaikuttaa ihmiseen, tunnistaa helposti niitä manipulointikeinoja ja muita varoitusmerkkejä ja tietää ettei sellainen ihminen muutu.

Vierailija
4/5 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erästä tuttuani vainottiin kahden päättyneen suhteen jälkeen. Tuntuu että vainottu on jotenkin jäänyt jumiin noihin eikä pääse eteenpäin asian unohtamiseksi.

Vierailija
5/5 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erästä tuttuani vainottiin kahden päättyneen suhteen jälkeen. Tuntuu että vainottu on jotenkin jäänyt jumiin noihin eikä pääse eteenpäin asian unohtamiseksi.

Ymmärrätkö että tuttusi oli hengenvaarassa ja on täysin tervettä, että hän pyrkii selvittämään asian? Ikävä jos se tuntuu sinusta epämukavalta. Ehkä voisit ystävällisesti sanoa ettet itse halua jatkaa siitä aiheesta kun vietätte aikaa yhdessä, mutta tuttusi tekee oikein.

Oman kokemukseni jälkeen kun olin tullut eksäni pahoinpitelemäksi suhteen päätyttyä, olin usean vuoden ajan suorastaan majakka erilaisille persoonallisuushäiriöisille. Piti tehdä iso työ itsensä kanssa että sai olla rauhassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi