Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi pienemmissä kaupungeissa ihmiset on niin kovia tuijottamaan toisia ihmisiä?

Vierailija
04.10.2022 |

Helsingissä kun kävelee niin olet kuin ilmaa. Mutta pienemmässä kaupungissa ihmiset jää ihan pitkäksi aikaa tuijottamaan. Enkä ole vainoharhainen, että tuijottaisivat pelkästään minua, kun olen havainnoinut heidän tuijottavan muitakin ihmisiä, vaikka eivät olisi mitenkään erikoisen näköisiä.

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katotaan et kenes tyttöjä/poikia, kun kaikko tuntee oman ikäluokkansa paikalliset.

No selviääkö se sillä tuijottamisella? Eikö nopeasti katsomalla huomaa onko toinen tuttu vai ei?

Joskus mietin että tapahtuuko sen tuijottajan pääkopassa yhtään mitään, vai raksuttaako siellä hyvin hidas koneisto.

Vierailija
62/65 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helsingissä kävellessä on kuin ilmaa, paitsi kunnes sattuu talsimaan jonnekin esim. Munkkiniemeen...

Kerro lisää! Tuijotetaanko Munkkiniemessä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesassa sitä vasta tuijotetaankin mihin menetkin niin aina joku tuijottaa,

siis ihan hirveetä tuijotusta.

Kaupassa tuijotetaan, baarissa tuijotetaan, bussissa tuijotetaan, joka paikassa tuijotetaan.

Vierailija
64/65 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut. Joskus kun joku katselee minua pidempään, kysyn että tunnemmeko toisemme. Itse taas tykkään istuskella katukahviloissa kesäisin ja katsella ohikulkevia ihmisiä. Mielenkiintoista, mitä kaikkea näkee ja kuulee. Pitäisi kirjoittaa kirja. 

Vierailija
65/65 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytiin juuri Helsingissä, ja kumpikin koettiin että meitä tuijotettiin joka puolella.

Ei semmoista tunnetta koskaan täällä maalla ole tullut.