Mihin käyttäisit 600 € koronahoitajapalkkion jos saisit sellaisen?
Mä varmaan sijoittaisin johonkin pieneen. Ostaisin vaikka jonkun taulun.
Kommentit (41)
Tuplaisin sen vedonlyönnissä 11 kertaa ja tulisin miljonääriksi.
Saakohan avustava henkilökunta tämän? Mä olin koronaosastolla laitoshuoltajana.
Ihan normaalielämiseen menisi,ehkä jopa säästöön.Miksi suurinosa tuhlaa heti ylimääräiset rahat johonkin turhaan?
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaalielämiseen menisi,ehkä jopa säästöön.Miksi suurinosa tuhlaa heti ylimääräiset rahat johonkin turhaan?
Mulla on säästöt laskettu jo erikseen eikä tuollainen pikkusumma niihin vaikuta mitenkään. Ihan ylimääräistä rahaa jonka voin käyttää miten tykkään. Yleensä laitan poikimaan jotenkin.
Pankkitilille menisi ja sieltä aikanaan johonkin kuluisi.
Kai tuosta summasta verottaja vie omansa lisäprossan mukaan, joten normaaliin elämään menisi.
Louis Vuitton tietysti, olen sen ansainnut.
Johan se menee Alkossa kerralla, kun ostaa laatua.
Vierailija kirjoitti:
Kai tuosta summasta verottaja vie omansa lisäprossan mukaan, joten normaaliin elämään menisi.
Miten niin menisi lisäprosentilla? Ei nykyään enää lasketa kuukausitasolla tuloja vaan vuositasolla, sinne se uppoaa samaan mihin muutkin palkat.
Verottaja muistaa osansa niin sen jälkeen menee todennäköisesti osaksi jotain isompaa kertamaksua, kuten vuosimaksut harrastuksiin tai bussikorttiin. Ne on kuitenkin vuositasolla aina edullisempia kuin maksaa kuukausimaksulla.
Vierailija kirjoitti:
Saakohan avustava henkilökunta tämän? Mä olin koronaosastolla laitoshuoltajana.
No, et saa. Vain vuonna 2020 teho-osastolla korona potilaita hoitaneet saa.
Iso osa verottajalle, loput menee laskuihin ja ruokaan.
Yhtään ei ole ylimääräistä näin sh yksinhuoltajana.
No, kun tuosta verot ottaisi ensin pois, niin haluaisin lopuilla rahoilla palkita itseäni ja ostaisin koko rahalla talveksi viiniä. Sellaisia 13-20 euron pulloja, jotka saaneet hyvät arvostelut.
Vierailija kirjoitti:
No, kun tuosta verot ottaisi ensin pois, niin haluaisin lopuilla rahoilla palkita itseäni ja ostaisin koko rahalla talveksi viiniä. Sellaisia 13-20 euron pulloja, jotka saaneet hyvät arvostelut.
Tuo koronapalkkio maksetaan maaliskuussa, talvi on mennyt jo siinä vaiheessa
Sähkölaskuihin