Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen syntynyt väärään lajiin, kun synnyin ihmiseksi. Olisin halunnut syntyä karhuksi.

Vierailija
04.10.2022 |

Karhut saavat nukkua yhteen menon kylmän ja pimeän talven yli. Minäkin vain haluaisin nukkua esim. lokakuun alusta toukokuun alkuun. Mutta mitempä ihminen yhteen menoon 7 kuukautta nukkuu ellei nukutettuna eikä sekään ole oikeaa unta.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä Sannan hallitusta hyväksymään ko. asia. Miksei ihmiset voi olla muita eläimiä halutessaan?

Vierailija
2/21 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkin vielä.

Mistä seuraava valitus?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääkarhut eivät nuku talviunta.

Vierailija
4/21 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pride-kulkueeseen vain marssimaan oikeuksiesi puolesta. Siellä on muitakin karhuja.

Vierailija
5/21 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on täys oikeus olla karhu. Nykyään saa valita. Jos tunnet itsesi karhuks, niin sitte oot karhu.

Vierailija
6/21 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen syntynyt väärään aikaan. Tai en oikeastaan syntynyt, mutta nyt olen väärässä ajassa. Haluaisin palata takaisin 70-luvulle.

Vierailija
7/21 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisitko mieluummin pullossa vai tölkissä?

Vierailija
8/21 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tunnen itseni eri ikäiseksi kuin olen. Silti minut luokitellaan biologisen ikäni mukaan. Miksei tähän tule muutosta? Miksi vain sukupuoli-identiteettiasiat ovat pinnalla? Haluan oikeuksia!!

Vierailija
9/21 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karhu-olut = Seta-olut. Paskaa tölkissä.

Vierailija
10/21 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karhu-olut = Seta-olut. Paskaa tölkissä.

jaa, mun mielestä ihan ok peruskekkulaa.

Vierailija
11/21 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää ottaa pitkiä unia, jos on mahdollisuus. Hereillä tietysti on osan ajasta ja syö, juo, kävelee ulkona lenkillä, ajattelee jne.

Vierailija
12/21 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, nyt sen ymmärrän. Olisi kiva kesät käyskennellä ja syödä tankaten ja sitten kömpiä vattan viereen maate. Herää sitten taas kun nälkä.

Vierailija
13/21 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäköhän unia karhut näkevät tai minkähänlaisessa ulottuvuudessa karhujen tietoisuus on talviunien aikaan :) Miettikää jos ne elää jossain toisessa todellisuudessa

Vierailija
14/21 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivai?

Vierailija
15/21 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos, nyt sen ymmärrän. Olisi kiva kesät käyskennellä ja syödä tankaten ja sitten kömpiä vattan viereen maate. Herää sitten taas kun nälkä.

Niin ja talviunen aikana on poikasetkin synnytetty.  Kesällä karhut saa vielä mättää ruokaa niin paljon kuin ikinä jaksaa jotta kestävät koko talven olla syömättä.

Vierailija
16/21 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja herää LAIHANA!

Vierailija
17/21 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivai?

Juu ei ne taida. Viettävät vaan aikaa pesässä poikasten kanssa.

Vierailija
18/21 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tosiaan haluaisi olla karhu, edes Suomessa. Elintilaksi jäänyt pieniä alueita, eikä sielläkään turvassa kun metsästäjät jahtaa, ja kun yrität paeta omasta kodistasi sinne muualle niin sinut ammutaan vaarallisena. Jos astut rautaan niin sinua ei saa auttaa, vaikka se olisi täysin mahdollista ja vapaaehtoisia asiantuntijoita, vaan poliisi lopettaa sinut. Pelkoa täynnä on karhun elämä.

Vierailija
19/21 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sen kun lopetat sosiaalitukien nostamisen ja muutat metsänkoloon asumaan ja syömään raatoja, raakoja sieniä ja muurahaisia. Ai et vai?

Vierailija
20/21 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni oli joku tiedeuutinen siitä, että vanhoja luulöytöjä tutkimalla oltiin saatu selville, että ihmistenkin elintoiminnot on ennen muinoin hidastuneet talveksi. Ehkä mekin ollaan joskus nukuttu talviunta?