Suositelkaa peittoa joka ei hiosta, mutta on lämmin
Budjettia ei varsinaisesti ole, mutta ihan tonneja ei sentään raski käyttää.
Kommentit (8)
Kotimainen villapeitto, ei keinokuituja.
Vierailija kirjoitti:
Kotimainen villapeitto, ei keinokuituja.
Näitä olin minäkin tulossa suosittelemaan!
Meillä on sekä ohuempi että paksumpi, kun toinen on vilukissa ja toinen ei.
Intissä oli puuvillaisen pussilakanan sisällä villainen viltti. Oli lämmin eikä hiostanut. Ei tietenkään ole kuohkeisiin siviilipeittoihin verrattuna kevyt eikä niin pehmeä, mutta kestää koko eliniän. Ja on paloturvallinen. Käy myös katastrofipeitoksi.
Villavilttiä käytän kesät talvet pussilakanan kanssa. Ei hiosta kesällä ja on lämmin talvella. Äitini osti kyseisen viltin vuosikymmeniä sitten kun olin lapsi. On ollut todella kestävä.
Vierailija kirjoitti:
Villavilttiä käytän kesät talvet pussilakanan kanssa. Ei hiosta kesällä ja on lämmin talvella. Äitini osti kyseisen viltin vuosikymmeniä sitten kun olin lapsi. On ollut todella kestävä.
Mistä olet hankkinut, tahtoo! 979
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä olet hankkinut, tahtoo! 979
Toinen täällä vastailee. Olen ostanut omani Lapuan Kankureilta. On aika ohut, mutta silti todella lämmin. Ei hiosta ja sen takia ei tule myöskään vilu yöllä.
Untsikkapeitto tai sitten silkkipeitto. Jälkimmäisessä täyte silkkiä ja päällys mikrokuitua.