Kuinka iso merkitys naiselle miehen kyky tuottaa naiselle orgasmin?
Jos yksi mies pystyy aikaansaamaan orgasmin, mutta muut miehet eivät. Onko se tärkeämpää kuin miehen pituus tai älykkyys?
Kommentit (38)
no suurinpiirtein samoista asioista saavat naiset kuin miehetkin. Yleisesti voi sanoa kyllä, että miehet tykkäävät panna, saada suuhoito tai käsihoito, aivan samoin menee naisillakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvitteleeko joku mies, ettei naiselle orgasmi ole tärkeä?
Ei kuvittele.
Kuvitteleeko joku nainen, että naisen orgasmilla ei ole merkitystä miehelle?
"minä vain panen, en koske klitorikseen" miehiä on...
Onneksi varmaan vähemmistö.
Näissä tapauksissa, jossa nainen ei koske klitorikseensa, orkulla ei ole väliä naiselle itselleenkään. Orkkua olisi tarjolla, mutta enpä viitsi.
Odottelen ja katselen, josko se mies hoitaisi homman. Oho, se tulikin jo ja minä jäin ilman.
Taas tätä sontaa. Kyllähän se orgasmi on miehen tekemänä ihan toista kuin itse hinkkaamalla, ettekö tajua.
Vai onko miehellekkin sama jos vetää itse käteen, tai sen tekee nainen.
Niin. Vaihtoehtoina voi olla orkku miehen tekemänä, itse avustamalla tai ilman orkkua. Ymmärrän sun näkökulmasi naisena täysin. Olishan se nyt ihanaa vaan maata paikallaan miehen pannessa ja klitorista hinkaten. Onneksi on myös niitä naisia, jotka osallistuvat orgasmiinsa ja pitävät huolta siitä.
Toivottavasti ei vähemmistö.
Vierailija kirjoitti:
no suurinpiirtein samoista asioista saavat naiset kuin miehetkin. Yleisesti voi sanoa kyllä, että miehet tykkäävät panna, saada suuhoito tai käsihoito, aivan samoin menee naisillakin.
Onnea seksielämään tuolla ohjeella.
Ennen kesää olisin sanonut, ettei ole kovinkaan merkittävä asia, koska olen aina joutunut huolehtimaan omista orgasmeistani. Minulla kestää aina hirveän kauan saada ja se vaatii niin paljon työntekoa, ettei kukaan mies ole tähän mennessä saanut minua laukeamaan ilman, että olisin itse ollut hinkkaamassa mukana.
Kunnes tänä kesänä kohtasin miehen, joka oikeasti halusi ja osasi antaa minulle orgasmeja. Olin ihan ihmeissäni ja hullaantunut. Suhde päättyi muista syistä, mutta seksiä minulla on kyllä ikävä.
On kertakaikkiaan ihanaa, kun mies hyväilee alakertaa ja antaa orgasmin sitten tulla kun aika on, suulla ja käsillä. Samoin mies vain makaa selällään kun kädellä ja suulla tenn hänelle orgasmin.
Mitä kohtaa tässä on vaikea ymmärtää?
Vierailija kirjoitti:
Ennen kesää olisin sanonut, ettei ole kovinkaan merkittävä asia, koska olen aina joutunut huolehtimaan omista orgasmeistani. Minulla kestää aina hirveän kauan saada ja se vaatii niin paljon työntekoa, ettei kukaan mies ole tähän mennessä saanut minua laukeamaan ilman, että olisin itse ollut hinkkaamassa mukana.
Kunnes tänä kesänä kohtasin miehen, joka oikeasti halusi ja osasi antaa minulle orgasmeja. Olin ihan ihmeissäni ja hullaantunut. Suhde päättyi muista syistä, mutta seksiä minulla on kyllä ikävä.
Suhde kariutui siihen, että mies ei jaksanut naista, jonka orgasmin saanti kestää ja kestää. Naisten orgasmeilla on väliä miehillekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kuvittele.
Kuvitteleeko joku nainen, että naisen orgasmilla ei ole merkitystä miehelle?
"minä vain panen, en koske klitorikseen" miehiä on...
Näissä tapauksissa, jossa nainen ei koske klitorikseensa, orkulla ei ole väliä naiselle itselleenkään. Orkkua olisi tarjolla, mutta enpä viitsi.
Odottelen ja katselen, josko se mies hoitaisi homman. Oho, se tulikin jo ja minä jäin ilman.
Taas tätä sontaa. Kyllähän se orgasmi on miehen tekemänä ihan toista kuin itse hinkkaamalla, ettekö tajua.
Vai onko miehellekkin sama jos vetää itse käteen, tai sen tekee nainen.
Niin. Vaihtoehtoina voi olla orkku miehen tekemänä, itse avustamalla tai ilman orkkua. Ymmärrän sun näkökulmasi naisena täysin. Olishan se nyt ihanaa vaan maata paikallaan miehen pannessa ja klitorista hinkaten. Onneksi on myös niitä naisia, jotka osallistuvat orgasmiinsa ja pitävät huolta siitä.
Toivottavasti ei vähemmistö.
Olen eri kuin kenelle vastasit, mutta ei se tuota tarkoita, että makaa pantavana ja räplättävänä jos mies huolehtii naisen orgasmista. Meillä kumpikin liikkuu seksissä ja osallistuu toiminnallaan, mies nuolee jossain kohtaa minulle orgasmin ja sen jälkeen jatketaan yhdyntää entistä ihanammalla tuntumalla. Joskus jos pitempään harrastellaan niin mies haluaa nuolla uudestaan orgasmin minulle koska tykkää siitä ja pimppini tuntumasta juuri orgasmin jälkeen. Joskus saan myös yhdynnässä.
Tätä tarkoittaa meillä se, että mies huolehtii orgasmistani. Minä myös huolehdin miehen orgasmista omalla toiminnallani, esim mies tykkää katsella, kun ratsastan ja nauttii tunteesta, kun pumppaan pimpilläni hänen kullia.
Minulle paras orgasmi tulee mieheni nuollessa eikä mikään vedä vertoja tälle. Tiedän aina saavani ihanaa seksiä ja olen aina valmis.
Kyllä se seksi on tärkein parisuhteessa. Sehän erottaa suhteen muusta. Eli kyllä miehen pitää pystyä tuottamaan se orgasmi ja sitten muutenkin mieltymysten oltava samanalaiset ja esim elin sopivan kokoinen.
Vierailija kirjoitti:
Ei naisen orgasmiin kalua tarvita, vieläkö täällä on joku mies joka ei osaa antaa orgasmia ilman kalua! Ja että oikein vuostolkulla pitää naisen olla ilman. Ihan käsittämätöntä.
Ja tuo otsikkokin osoitus typerästä ajattelutavasta. Tottakai se on tärkeetä.
No minä voin näin naisena vastata, että kyllä sillä kalulla on merkitystä. Itse tarvitsen kullia ihan säännöllisesti. Mitä järkeä olla miehen kanssa, jos ei saa kullia?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se seksi on tärkein parisuhteessa. Sehän erottaa suhteen muusta. Eli kyllä miehen pitää pystyä tuottamaan se orgasmi ja sitten muutenkin mieltymysten oltava samanalaiset ja esim elin sopivan kokoinen.
Tässä tämä tärkeintä tulikin, pitää olla sopiva ja sopivan kokoinen. Koolla on hyvin paljon merkitystä, eikä iso ole todellakaan se paras minulle. Samoin kumppanilla ja itsellä pitää olla yhteys, myös kyky tuottaa orgasmi minulle ja kumppanille
Vierailija kirjoitti:
Ei naisen orgasmiin kalua tarvita, vieläkö täällä on joku mies joka ei osaa antaa orgasmia ilman kalua! Ja että oikein vuostolkulla pitää naisen olla ilman. Ihan käsittämätöntä.
Mun naiseni ei oikein osaa ottaa orgasmia ilman kalua eikä varsinkaan nauttia siitä. Onnistuuhan se, mutta jää hänelle kovin vaisuksi.
Eiköhän pointti ole se, että jokaiselle pitäisi olla tärkeää osata antaa toiselle orgasmeja sillä tavalla kuin se juuri hänelle parhaalta tuntuu? Ja myöskin ymmärtää, että yhtenä päivänä voi haluta yhdellä tavalla, mutta seuraavana fiilikset onkin ihan erilaiseen orgasmiin.
Miksi tätä asiaa pitää aina lähestyä tällä miehet - naiset -tasolla, kun pitäisi keskittyä ymmärtämään sen oikean, samoissa lakanoissa viihtyvän kumppanin nautintoa? Eikä omaansakaan tutustumisesta mitään haittaa olisi...
Sellaisella miehellä voi heittää vesilintua, joka vain omasta tyydytyksestään välittää.
Vai vie seksi liikaa aikaa, hahhhhaaa.
Vierailija kirjoitti:
Usea nainen ei edes tiedä miltä orgasmi tuntuu, joten ei se ole tärkeää!
Vierailija kirjoitti:
Sellaisella miehellä voi heittää vesilintua, joka vain omasta tyydytyksestään välittää.
Vai vie seksi liikaa aikaa, hahhhhaaa.
No mua ei juurikaan ole kiinnostanut kyntää naista ikuisuudesta toiseen. Nämä ovatkin jäänet yhden kerran tuttavuuksiksi.
Miltä sinusta tuntuisi, jos mies kyntäisi sinua 45 minuuttia tulematta. Vieläkö olisit hekumasi huipulla vai joko alkaisi hiukan kyllästyttämään?
Aikaa seksiin riittää, mutta ei orgasmivaivaisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minä voin näin naisena vastata, että kyllä sillä kalulla on merkitystä. Itse tarvitsen kullia ihan säännöllisesti. Mitä järkeä olla miehen kanssa, jos ei saa kullia?
Kun ei se kulli yksin ole mikään taivas. Harvalle onkin.
Ja nainen olen minäkin. MUtta kuten joku mies kirjoitti, jokaiselle oamanlaistaan nautintoa, ja sillä hyvä. Just harrastettiin miehen kanssa, minä sain, mutta nyt ei miehellä ollut tatsia eikä saanut. Ei aina onistu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun ei se kulli yksin ole mikään taivas. Harvalle onkin.
Ja nainen olen minäkin. MUtta kuten joku mies kirjoitti, jokaiselle oamanlaistaan nautintoa, ja sillä hyvä. Just harrastettiin miehen kanssa, minä sain, mutta nyt ei miehellä ollut tatsia eikä saanut. Ei aina onistu.
Tuntisin itseni hiukan epäonnistuneeksi, jos kumppanini ei saisi.
Jos mies "kyntää" ei se todellakaan ole mikään huippusuoritus, ainakaan minun maailmassani.
Eipä sitä yhden naisen kokemuksella voikaan tietää, miten erilaisia naiset saattavatkaan olla. Kuvitella voi ja saa, mutta totuus sitten onkin aika erilainen asia.