Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka iso merkitys naiselle miehen kyky tuottaa naiselle orgasmin?

Vierailija
04.10.2022 |

Jos yksi mies pystyy aikaansaamaan orgasmin, mutta muut miehet eivät. Onko se tärkeämpää kuin miehen pituus tai älykkyys?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen miehenä sitä mieltä, että jos mies ei ole älykäs, hän ei saa naista laukeamaan. Vaatii mieheltä älyä lukea naistaan miten valmistella nainen siihen mielentilaan, että laukeaa ja  miten kiihoittamalla nainen laukeaa.  Toki kemiollakin on merkitystä. Vaimoni on saanut koko ikänsä,  alusta lähtien, aina orgasmeja kun meillä ollut seksiä. Surullista lukea naisista joiden miehet eivät ole huolehtineet vaimoistaan. 

Pano Pate.

Orgasmin tuottamisen guru, älykäs ja vaatimatonkin.

Aika rohkeaa nostaa itsensä vielä älykääksikin yhden naisen kokemuksella.

Niinpä. Onko tullut mieleen miksi minun olisi pitänyt harjoitella monen naisen kanssa? Vaatimaton en ole, ei niistä naisetkaan pidä, itsevarmoista pitää. 

Tulee mieleen ihan joka kerta, kun jakelet näitä ylivoimaisen mahtavia neuvojasi koko kansalle luettavaksi. Kuvittelet kai, että kaikki naiset ovat täysin samanlaisia, kuin se YKSI jonka kanssa sinä olet ollut sängyssä.

Muistutat jo aika kovin sitä yhtä klitorishinkkajaa näiden juttujesi kanssa.

Kerran luulin olevani väärässä, mutta erehdyin...

Ei pillujen tai naisten erot ole nyt niin suuria.

Näin siis yhden naisen kokemusten perusteella.

Eipä sitä yhden naisen kokemuksella voikaan tietää, miten erilaisia naiset saattavatkaan olla. Kuvitella voi ja saa, mutta totuus sitten onkin aika erilainen asia.

Vierailija
22/38 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

no suurinpiirtein samoista asioista saavat naiset kuin miehetkin. Yleisesti voi sanoa kyllä, että miehet  tykkäävät panna, saada suuhoito  tai käsihoito, aivan samoin menee naisillakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvitteleeko joku mies, ettei naiselle orgasmi ole tärkeä?

Ei kuvittele.

Kuvitteleeko joku nainen, että naisen orgasmilla ei ole merkitystä miehelle?

"minä vain panen, en koske klitorikseen" miehiä on...

Onneksi varmaan vähemmistö.

Näissä tapauksissa, jossa nainen ei koske klitorikseensa, orkulla ei ole väliä naiselle itselleenkään. Orkkua olisi tarjolla, mutta enpä viitsi.

Odottelen ja katselen, josko se mies hoitaisi homman. Oho, se tulikin jo ja minä jäin ilman. 

Taas tätä sontaa. Kyllähän se orgasmi on miehen tekemänä ihan toista kuin itse hinkkaamalla, ettekö tajua.

Vai onko miehellekkin sama jos vetää itse käteen, tai sen tekee nainen.

Niin. Vaihtoehtoina voi olla orkku miehen tekemänä, itse avustamalla tai ilman orkkua. Ymmärrän sun näkökulmasi naisena täysin. Olishan se nyt ihanaa vaan maata paikallaan miehen pannessa ja klitorista hinkaten. Onneksi on myös niitä naisia, jotka osallistuvat orgasmiinsa ja pitävät huolta siitä.

Toivottavasti ei vähemmistö.

Vierailija
24/38 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no suurinpiirtein samoista asioista saavat naiset kuin miehetkin. Yleisesti voi sanoa kyllä, että miehet  tykkäävät panna, saada suuhoito  tai käsihoito, aivan samoin menee naisillakin.

Onnea seksielämään tuolla ohjeella.

Vierailija
25/38 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kesää olisin sanonut, ettei ole kovinkaan merkittävä asia, koska olen aina joutunut huolehtimaan omista orgasmeistani. Minulla kestää aina hirveän kauan saada ja se vaatii niin paljon työntekoa, ettei kukaan mies ole tähän mennessä saanut minua laukeamaan ilman, että olisin itse ollut hinkkaamassa mukana. 

Kunnes tänä kesänä kohtasin miehen, joka oikeasti halusi ja osasi antaa minulle orgasmeja. Olin ihan ihmeissäni ja hullaantunut. Suhde päättyi muista syistä, mutta seksiä minulla on kyllä ikävä.

Vierailija
26/38 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kertakaikkiaan ihanaa,  kun mies hyväilee alakertaa ja antaa orgasmin sitten tulla kun aika on, suulla ja käsillä. Samoin mies vain makaa selällään kun kädellä ja suulla tenn hänelle orgasmin.

Mitä kohtaa tässä on vaikea ymmärtää?

Vierailija
27/38 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen kesää olisin sanonut, ettei ole kovinkaan merkittävä asia, koska olen aina joutunut huolehtimaan omista orgasmeistani. Minulla kestää aina hirveän kauan saada ja se vaatii niin paljon työntekoa, ettei kukaan mies ole tähän mennessä saanut minua laukeamaan ilman, että olisin itse ollut hinkkaamassa mukana. 

Kunnes tänä kesänä kohtasin miehen, joka oikeasti halusi ja osasi antaa minulle orgasmeja. Olin ihan ihmeissäni ja hullaantunut. Suhde päättyi muista syistä, mutta seksiä minulla on kyllä ikävä.

Suhde kariutui siihen, että mies ei jaksanut naista, jonka orgasmin saanti kestää ja kestää. Naisten orgasmeilla on väliä miehillekin.

Vierailija
28/38 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kuvittele.

Kuvitteleeko joku nainen, että naisen orgasmilla ei ole merkitystä miehelle?

"minä vain panen, en koske klitorikseen" miehiä on...

Näissä tapauksissa, jossa nainen ei koske klitorikseensa, orkulla ei ole väliä naiselle itselleenkään. Orkkua olisi tarjolla, mutta enpä viitsi.

Odottelen ja katselen, josko se mies hoitaisi homman. Oho, se tulikin jo ja minä jäin ilman. 

Taas tätä sontaa. Kyllähän se orgasmi on miehen tekemänä ihan toista kuin itse hinkkaamalla, ettekö tajua.

Vai onko miehellekkin sama jos vetää itse käteen, tai sen tekee nainen.

Niin. Vaihtoehtoina voi olla orkku miehen tekemänä, itse avustamalla tai ilman orkkua. Ymmärrän sun näkökulmasi naisena täysin. Olishan se nyt ihanaa vaan maata paikallaan miehen pannessa ja klitorista hinkaten. Onneksi on myös niitä naisia, jotka osallistuvat orgasmiinsa ja pitävät huolta siitä.

Toivottavasti ei vähemmistö.

Olen eri kuin kenelle vastasit, mutta ei se tuota tarkoita, että makaa pantavana ja räplättävänä jos mies huolehtii naisen orgasmista. Meillä kumpikin liikkuu seksissä ja osallistuu toiminnallaan, mies nuolee jossain kohtaa minulle orgasmin ja sen jälkeen jatketaan yhdyntää entistä ihanammalla tuntumalla. Joskus jos pitempään harrastellaan niin mies haluaa nuolla uudestaan orgasmin minulle koska tykkää siitä ja pimppini tuntumasta juuri orgasmin jälkeen. Joskus saan myös yhdynnässä.

Tätä tarkoittaa meillä se, että mies huolehtii orgasmistani. Minä myös huolehdin miehen orgasmista omalla toiminnallani, esim mies tykkää katsella, kun ratsastan ja nauttii tunteesta, kun pumppaan pimpilläni hänen kullia.

Minulle paras orgasmi tulee mieheni nuollessa eikä mikään vedä vertoja tälle. Tiedän aina saavani ihanaa seksiä ja olen aina valmis.

Vierailija
29/38 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se seksi on tärkein parisuhteessa. Sehän erottaa suhteen muusta. Eli kyllä miehen pitää pystyä tuottamaan se orgasmi ja sitten muutenkin mieltymysten oltava samanalaiset ja esim elin sopivan kokoinen.

Vierailija
30/38 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei naisen orgasmiin kalua tarvita, vieläkö täällä on joku mies joka ei osaa antaa orgasmia ilman kalua! Ja että oikein vuostolkulla pitää naisen olla ilman. Ihan käsittämätöntä.

Ja tuo otsikkokin osoitus typerästä ajattelutavasta. Tottakai se on tärkeetä.

No minä voin näin naisena vastata, että kyllä sillä kalulla on merkitystä. Itse tarvitsen kullia ihan säännöllisesti. Mitä järkeä olla miehen kanssa, jos ei saa kullia?

Vierailija
31/38 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se seksi on tärkein parisuhteessa. Sehän erottaa suhteen muusta. Eli kyllä miehen pitää pystyä tuottamaan se orgasmi ja sitten muutenkin mieltymysten oltava samanalaiset ja esim elin sopivan kokoinen.

Tässä tämä tärkeintä tulikin, pitää olla sopiva ja sopivan kokoinen. Koolla on hyvin paljon merkitystä, eikä iso ole todellakaan se paras minulle. Samoin kumppanilla ja itsellä pitää olla yhteys, myös kyky tuottaa orgasmi minulle ja kumppanille

Vierailija
32/38 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei naisen orgasmiin kalua tarvita, vieläkö täällä on joku mies joka ei osaa antaa orgasmia ilman kalua! Ja että oikein vuostolkulla pitää naisen olla ilman. Ihan käsittämätöntä.

Mun naiseni ei oikein osaa ottaa orgasmia ilman kalua eikä varsinkaan nauttia siitä. Onnistuuhan se, mutta jää hänelle kovin vaisuksi.

Eiköhän pointti ole se, että jokaiselle pitäisi olla tärkeää osata antaa toiselle orgasmeja sillä tavalla kuin se juuri hänelle parhaalta tuntuu? Ja myöskin ymmärtää, että yhtenä päivänä voi haluta yhdellä tavalla, mutta seuraavana fiilikset onkin ihan erilaiseen orgasmiin.

Miksi tätä asiaa pitää aina lähestyä tällä miehet - naiset -tasolla, kun pitäisi keskittyä ymmärtämään sen oikean, samoissa lakanoissa viihtyvän kumppanin nautintoa? Eikä omaansakaan tutustumisesta mitään haittaa olisi...

Vierailija
33/38 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisella miehellä voi heittää vesilintua, joka vain omasta tyydytyksestään välittää.

Vai vie seksi liikaa aikaa, hahhhhaaa.

Vierailija
34/38 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usea nainen ei edes tiedä miltä orgasmi tuntuu, joten ei se ole tärkeää!

Vierailija
35/38 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaisella miehellä voi heittää vesilintua, joka vain omasta tyydytyksestään välittää.

Vai vie seksi liikaa aikaa, hahhhhaaa.

No mua ei juurikaan ole kiinnostanut kyntää naista ikuisuudesta toiseen. Nämä ovatkin jäänet yhden kerran tuttavuuksiksi.

Miltä sinusta tuntuisi, jos mies kyntäisi sinua 45 minuuttia tulematta. Vieläkö olisit hekumasi huipulla vai joko alkaisi hiukan kyllästyttämään?

Aikaa seksiin riittää, mutta ei orgasmivaivaisten kanssa.

Vierailija
36/38 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minä voin näin naisena vastata, että kyllä sillä kalulla on merkitystä. Itse tarvitsen kullia ihan säännöllisesti. Mitä järkeä olla miehen kanssa, jos ei saa kullia?

Kun ei se kulli yksin ole mikään taivas. Harvalle onkin.

Ja nainen olen minäkin. MUtta kuten joku mies kirjoitti, jokaiselle oamanlaistaan nautintoa, ja sillä hyvä. Just harrastettiin miehen kanssa, minä sain, mutta nyt ei miehellä ollut tatsia eikä saanut. Ei aina onistu.

Vierailija
37/38 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun ei se kulli yksin ole mikään taivas. Harvalle onkin.

Ja nainen olen minäkin. MUtta kuten joku mies kirjoitti, jokaiselle oamanlaistaan nautintoa, ja sillä hyvä. Just harrastettiin miehen kanssa, minä sain, mutta nyt ei miehellä ollut tatsia eikä saanut. Ei aina onistu.

Tuntisin itseni hiukan epäonnistuneeksi, jos kumppanini ei saisi.

Vierailija
38/38 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies "kyntää" ei se todellakaan ole mikään huippusuoritus, ainakaan minun maailmassani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän