Höh! Kalle Rovanperä ei olekaan sinkku!
https://www.is.fi/ralli/art-2000009109740.html
Olisi ihanaa olla Kallen tyttöystävä.
Luin muista uutisista, että Kallella siis on tyttöystävä, mutta se ei ole julkisuudessa.
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Kalle nyt ei katso johonkin ryhävalasmammaan päinkään, joten turha haaveilla hänen tyttöystävänä olemisesta.
Noo, itse ajattelen niin, että on tyhmää ajatella, ettei tänne kirjoittelisi teini-ikäisetkin, ja Kallen ikäiset myös.
Yök, mikä lompakko loinen ap on! 🤮
Onneksi Kalle on löytänyt sellaisen tyttöystävän, joka rakasti häntä jo silloin, kun Kalle ei ollut vielä maailmanmestari ja miljonääri. Ja rakastaa häntä myös nyt!
Onneksi Kallella on siis joku fiksu tyttöystävä, niin pysyy kaikki ap:n kaltaiset lompakko loiset erossa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kalle nyt ei katso johonkin ryhävalasmammaan päinkään, joten turha haaveilla hänen tyttöystävänä olemisesta.
Noo, itse ajattelen niin, että on tyhmää ajatella, ettei tänne kirjoittelisi teini-ikäisetkin, ja Kallen ikäiset myös.
Saathan sinä ajatella mitä haluat. Mutta ei se tosiasioita muuta :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
minä sitten varmaan vain kuvittelen olevani 21-vuotias.
Jos pitäisi keksiä joku sen näköinen ihminen, joka ei mitenkään jää mieleen, niin tää nuorempi Rovanperä olisi aika hyvä vaihtoehto. Pätäkkää kyllä varmaan piisaa, ei siinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
minä sitten varmaan vain kuvittelen olevani 21-vuotias.
Se on ihan normaalia. Harva haluaa myöntää edes itselleen, että on keski-ikäinen ja nuoruusvuodet auttamatta olivat ja menivät jo.
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti joku amishaaska. Parturi.
Minttuvirtanen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi te kirjoittelette tänne? Vaikka se Demi lopetettiinkin niin kai teille mukuloille jotain omia sivustoja edelleenkin on?
Onkohan Kallella samanlainen tapa purkaa epäonnistumisia kuin Latvalalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti joku amishaaska. Parturi.
Minttuvirtanen?
Minttu on huomattavasti tasokkaampi kuin joku elähtänyt av mamma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi te kirjoittelette tänne? Vaikka se Demi lopetettiinkin niin kai teille mukuloille jotain omia sivustoja edelleenkin on?
Ylis on edelleen pystyssä. Ja kai näitä teinifantasioita voisi vaikka tiktokissa käsitellä, jos muuta ei keksi.
Eikös Kalle ole vähän nuori keski-ikäiselle av-mammalle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kallen tyttöystävä on kulissi ja tosiasiassa hän on suhteessa Remi Lindholmin kanssa.
On vai? Eikö voisi astua kaapista ensimmäisenä rallikuskina, eihän kaikki lajin harrastajat voi olla nykyaikana heteroita?!
Lapsipieni. Kaikki ei ole totta, mitä av:lla kirjoitetaan.
Sexy mutsi sillä on kuvista päätellen, oikea milf!
Vierailija kirjoitti:
Eikös Kalle ole vähän nuori keski-ikäiselle av-mammalle?
Ei suinkaan. Jopa hieman iäkäs jo.
t. Ilkka L.
Häh mikä tuo kirkaisu oli? Naapurin 20v gold-digeri vaan luki vauvapalstaa....
Ap ennen eilistä: Kuka ihmeen Kalle Rovanperä? Nevöhöörd.
Ap nyt: Iik, Kalle on ihquinta mitä tiedän!
Vanha kunnon gloryhunter vauhdissa :D:D:D:D
No ei tuo Kalle mikään komistus ole, isäänsä tulee kun vanhenee ja isä ei tod. ole komea.
Kallen äiti on kaunis nainen. Tunnen molemmat.
Vierailija kirjoitti:
No ei tuo Kalle mikään komistus ole, isäänsä tulee kun vanhenee ja isä ei tod. ole komea.
Kallen äiti on kaunis nainen. Tunnen molemmat.
Tunnet eli tiedät, miltä näyttävät :D Arvaa mitä? Minäkin osaan googlella etsiä heidän kuvansa :D
Ihana olla tyttöystävä, joka on miehelle aina se kakkosasia autojen jälkeen. Enpä usko, että nauttisit.