Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos lähes kaikki työkavereistasi kertovat, että olet ihana ihminen ja haluavat sinun jäävän työpaikalle, uskotko? Aina vain kehuja satelee mutta en ymmärrä, että miksi.

Vierailija
03.10.2022 |

Ihmiset vain pitävät minusta. Olen empaattinen, ymmärrän heitä ja haluankin ymmärtää.
En kuitenkaan koe itseäni erityiseksi millään tavalla.
En halua nousta kenenkään varpaille. Itsellä on huono itsetunto mutta haluan, että muut kokevat olonsa hyväksi.
Yritän parhaani kyllä.

Silti sisimissäni on tunne, että olen huono ja haudon itm vaikka vuosi toisensa jälkeen useat ihmiset tuovat minulle hyvää mieltä ja energiaa. He kertovat kauniita asioita ja että olen ihmisenä hyvä.
Näistä omista ajatuksistani en siis tietenkään kerro, otan ne nöyränä ja kiitollisena vastaan ja haluan antaa takaisin hyvää.

Jotenkin vain en millään halua ymmärtää, että minussa olisi jotain arvokasta tms.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäiseksi poista sanavarastostasi sana nöyrä. Kenenkään ei tarvitse nöyristellä. Olet ihan tarpeeksi hyvä, vaikka et aina olisikaan niin mukava ja muut huomioiva ja nöyrä ja....

Vierailija
22/28 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäiseksi poista sanavarastostasi sana nöyrä. Kenenkään ei tarvitse nöyristellä. Olet ihan tarpeeksi hyvä, vaikka et aina olisikaan niin mukava ja muut huomioiva ja nöyrä ja....

Nöyryys ja nöyristely ovat eri asioita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että tässä on kyse siitä, että työkaverit oikeasti pitävät sinusta, mutta siihen vaikuttaa suuresti se että olet työpaikalla mahdollisesti välillä vähän lapanen.

Ihmisillä joilla on huono itsetunto on monesti tarve miellyttää muita. He välttävät konflikteja ja suostuvat kaikenlaisiin asioihin, koska eivät halua tuottaa pettymystä. Tällaisista ihmisistä pidetään töissä: he eivät aiheuta ongelmia, eivät väitä vastaan, heille voi kyynisemmät vähän nakittaa ylimääräisiä hommia jne.

Vierailija
24/28 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitset vahvasti terapiaa.

Vierailija
25/28 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
26/28 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on jännä juttu,miten eri lailla ihmisistä pidetään. Olen työntekijänä mielestäni ystävällinen,kohtelias,sellaisellekin ihmiselle,josta en pidä tai se on eri mieltä jostain asiasta. Koska kaikkien kanssa ei tarvitse olla ystävä,mutta toimeen pitää tulla. Olen avoin ja sosiaalinen. Olen myös aika suora,positiivisen ja negatiivisen palautteen antaja,jos on tarve. Mutta miten paljon olenkaan kohdannut kateellisuutta,kyräilyä,ilkeilyä :D ja sellaista,että näytetään kyllä suoraan,jos ei pidetä ja aina löytyy joku,jonka kanssa tulee jotain känää,eli se ihminen ei pidä minusta. Mutta siis myös mukavia työkavereitakin on ollut,mutta koskaan en ole ollut se,joka,jos olisi äänestys, äänestettäisiin koko työyhteisön mukavimmaksi työntekijäksi :D...en siis mitenkään ole jäänyt katkeraksi,mutta en vaan ole sellainen,josta kaikki voisivat sanoa pitävänsä,tai edes suurin osa :D :D Olen varmaan sellainen rivityöntekijä :D Tuli vaan mieleen :) sitten on niitä,joista kaikki tuntuvat pitävän :) 

Vierailija
27/28 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet hyvä ihminen.

No siinä mielessä kyllä etten halua toisille pahaa. En vain halua. Toki joskus mielessäni kritisoin mutta siitä huolimatta haluan ymmärtää myös tämän ihmisen huonoa käytöstä jos sellaista ilmenee. Kun en itsekkään mikään pyhimys ole mutta kuitenkin empaattinen.

En tiedä miksi minun on vaikeaa ymmärtää, että kuulun osaksi yhteiskuntaa. Tuntuu, että olen vääränlainen ja yritän vain sopeutua. Teen asioita sydämelläni suurimmaksi osaksi ja olen aika herkkä.

Silti ulkoisesti itsevarman oloinen joka haluaa kannustaa muita jos vain mahdollista.

Itse tunnen olevani vääränlainen. Oikeastaan tunnen itseni tyhmäksi ja jollain tavalla orvoksi. En tiedä, kuin ei vain ymmärtäisi elämästä mitään. En halua muuta kuin elää rauhassa ja auttaa ihmisiä, olla ihminen toiselle. Samalla vain minusta tuntuu, että olen jotenkin aivan keskeneräinen ja saamaton.

Ap

En tiedä onko se kaikilla tuollaista, mutta tosi monilla.

Vierailija
28/28 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kans rikkinäisestä perheestä. Tunnistan itseni. Haluat ymmärrettävästi muiden hyväksyntää, mutta et usko olevasi sen arvoinen. Terapia tekee sinulle hyvää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän