Poikaystävä käy edelleen äitinsä kanssa saunassa
Itse en ainakaan 12-13v jälkeen halunnut käydä isäni kanssa alasti saunassa ja poikaystävä on nyt 21 ja köy edelleen äitinsä kanssa saunassa. Oonko tuo normaalia?
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Työnnä rölli löylykauha peräsimeesi.
Kannattaa muistaa laittaa liukastetta riittävästi. Unohdit muistuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Onko se äiti isorintainen hoikka kaunis milf ja poika isokullinen? Sukurutsausta on ollut maailman historiassa aina. Niin oli Raamatun vanhan testamentinkin aikaan. Juuda jopa pani maksulliseksi tekeytynyttä Rahabia, Lootin tyttäret juottivat isänsä känniin jne.. Sukurutsan takia ihmiskunnalla on DNA vaurioitunut.
Vasta Mooses kielsi sukurutsan.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole normaalia. Ne miehet, joilla on sairas äitisuhde, ovat todella piinaavia.
On normaalia. Niillä, joiden mielestä ei ole, on sairas äitisuhde.
Vierailija kirjoitti:
Työnnä rölli löylykauha peräsimeesi.
Kuuppapää edellä.
Entä jos poikaystäväsi kävisi äitisi kanssa saunassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se äiti isorintainen hoikka kaunis milf ja poika isokullinen? Sukurutsausta on ollut maailman historiassa aina. Niin oli Raamatun vanhan testamentinkin aikaan. Juuda jopa pani maksulliseksi tekeytynyttä Rahabia, Lootin tyttäret juottivat isänsä känniin jne.. Sukurutsan takia ihmiskunnalla on DNA vaurioitunut.
Eikö maailman ensimmäiset ihmisetkin olleet sukua keskenään?
Olihan ne. Kun Eeva tehtiin Aadamista, eikö Eeva ollut teknisesti silloin Aadamin sisar tai tytär tjs?
Tuntuu itsestäni kummalliselta tuo aikuisen pojan/miehen ja äitinsä saunominen, mutta ei kai ole ihan epänormaaliakaan.
Voisi kyllä kysyä niiltä, jotka eivät tuollaista hyväksy, niin mikä on mielestänne se pojan/miehen (ikä)raja, jota ennen yhdessä saunominen on hyväksyttävää, ja sitten ei. Siis tarkka raja? Menikö nyt vaikeeksi?
Alastomuushan on täysin luonnollista. Voin hyvin käydä saunassa mieheni, tyttäreni (29 vuotias), poikani (26 vuotias) ja vaikka ystävieni kanssa - en koe siinä mitään kummallista. Olen tainnut onnistua opettamaan myös lapseni siihen, ettei alastomuudessa ole mitään kummallista.
Vierailija kirjoitti:
Mun aviomieheni käy edelleen vanhempiensa kanssa saunassa. Veljensäkin on mukana.
Mökillä tämä vanha perhe menee aina yhdessä saunaan. Minä käyn sitten yksin. Tuntuu se vähän oudolta monellakin tapaa. Mökki on miehen vanhempien.
Todella outoa, ettet voi mennä ihmisten kanssa saunaan.
Vierailija kirjoitti:
Mun aviomieheni käy edelleen vanhempiensa kanssa saunassa. Veljensäkin on mukana.
Mökillä tämä vanha perhe menee aina yhdessä saunaan. Minä käyn sitten yksin. Tuntuu se vähän oudolta monellakin tapaa. Mökki on miehen vanhempien.
Ja miksi sinä et voi mennä heidän kanssaan saunaan?
Tuo on aivan normaalia eikä edes kuulu sinulle.