Tytti Yli-Viikari sanoo, että oli huolimaton käyttäessään Finnair bonuksia................
HUOLIMATON. Okei, mä alan kanssa huolimattomaksi. Vien töistä kaiken maailman tavaraa ja sanon, että oho olin huolimaton. Viikari sanoo olevansa syytön. Onko tuo emakko ihan sekaisin. Hän on todellakin tiennyt mitä tekee, nyt sitten ollaan vaan huolimattomia. Mitään vastuuta ei ota tekemisistään. Huolimaton.
Kommentit (34)
Vai että huolimaton. Eikö hän tajua jo tunnustaa, kun kakka on jo housussa? Ihme tyyppi. Ei heru mitään "anteeksiantoa" täältäkään, kun veronmaksajien rahoista on kyse.
Vierailija kirjoitti:
Itse väitti ensin alaistensa virheeksi.
Joo ja tämä oli erityisen vastenmielistä.
Ja miten lentopisteet oli hankittu. Lentelemällä eksoottisiin kohteisiin joillakin tekosyillä. Eivät liittyneet VTV:n perustehtävään.
Miksi hänet alun pitäen edes valittiin kyseiseen tehtävään. Voi voi...
Vierailija kirjoitti:
Miksi hänet alun pitäen edes valittiin kyseiseen tehtävään. Voi voi...
tais olla jonkun perhetuttu. siis sellasen joka voi vaikuttaa valintaan. En tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Hän johti virastoa nimeltä VALTION TALOUDEN TARKASTUSVIRASTO. Tämä talouden tarkastus ei tietenkään koskenut häntä itseään. Hän pääsi virkaansa suhteilla ei taidoilla. Jos hän olisi päässyt taidoilla, tällaista casea ei olisi tullut. Hänen tarkoituksenaan oli saada vain paljon palkkaa, paljon kaikkea kivaa ilmaiseksi, ei niin väliä onko se lainmukaista vai ei.
Edelleen ihmettelen tätä hänen urapolkuaan jonka eräs henkilö (nyk. oikeuskansleri) hänelle siloitteli. Tämä on sitä rakenteellista korruptiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän johti virastoa nimeltä VALTION TALOUDEN TARKASTUSVIRASTO. Tämä talouden tarkastus ei tietenkään koskenut häntä itseään. Hän pääsi virkaansa suhteilla ei taidoilla. Jos hän olisi päässyt taidoilla, tällaista casea ei olisi tullut. Hänen tarkoituksenaan oli saada vain paljon palkkaa, paljon kaikkea kivaa ilmaiseksi, ei niin väliä onko se lainmukaista vai ei.
Edelleen ihmettelen tätä hänen urapolkuaan jonka eräs henkilö (nyk. oikeuskansleri) hänelle siloitteli. Tämä on sitä rakenteellista korruptiota.
Tuntuu myös että hänet oli ns lähetetty tehtävään agendalla jonka tarkoituksena oli tehdä VTVstä vallan vahtikoiran sijaan sellanen poliitikkojen puudeli.
Vierailija kirjoitti:
Hän on viaton kirjoitti:
Jos kateelliset eivät olisi penkoneet hänen asioitaan, ei kohua olisi noussut
Hän johti virastoa, jonka tehtävänä oli penkoa asioita.
Moni lukee lakiakin vain siksi, että tietää miten sitä kierretään.
Vierailija kirjoitti:
Ja miten lentopisteet oli hankittu. Lentelemällä eksoottisiin kohteisiin joillakin tekosyillä. Eivät liittyneet VTV:n perustehtävään.
Käydään vetämässä joku tunnin luento jossain kaukomaassa ja sitten tutustutaan paikalliseen ruokakulttuuriin eiku tarkastustoimintaan. Ja bisnesluokan lennoista kertyy kivasti pisteitä millä voi heittää vaikka viikonloppureissun Ranskaan!
Noin huolimaton ei voi toimia tuollaisessa tehtävässä.
Jos tuo nainen ei ole narsisti niin sitten ei kukaan ole.
Vierailija kirjoitti:
Jos tuo nainen ei ole narsisti niin sitten ei kukaan ole.
Kyllä, ja ne kirjatkin mitkä raahaa aina mukanaan. Koittaa esiintyä jotenkin sorrettuna ja hakee huomiota. Nauttii kun ihmiset miettii että mitähän se noilla kirjoilla yrittää viestiä.
Vierailija kirjoitti:
Hän on ihminen. Antakaa jo anteeksi.
Minä ainakin annan.
Moro Tytti!
Itse väitti ensin alaistensa virheeksi.