Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies lupasi täyttää tiskikoneen 3 päivää sitten

Vierailija
03.10.2022 |

Olen käsin tiskannut pakolliset ruuanlaittovälineet (lautasia ja veitsiä+haarukoita riittää) ja kahvikupin itselleni kun mies ei hoida luvattua hommaa.

Laitoin miehelle töihin viestin, että ruokaa tulee vasta kun hän tulee töistä kotiin ja hoitaa minulle puhtaat kattilat ja pannut. Hän sanoi että ihan reilua ja pyysi anteeksi.

Eikä edes mitään draamaa. Kuvitella!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä laitetaan astiat koneeseen sitä mukaa kun liataan, eli käytön jälkeen. Ei erikseen täytetä.

Vierailija
2/10 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä laitetaan astiat koneeseen sitä mukaa kun liataan, eli käytön jälkeen. Ei erikseen täytetä.

Ja kuka tyhjentää? Vaikea laittaa astioita täyteen koneeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kuka tyhjentää? Vaikea laittaa astioita täyteen koneeseen.

Idio*tti. Ei kai niitä likaisia sinne puhtaiden sekaan laiteta!

Kyllä pitää olla laiska ihminen, kun saa tällaisestakin tehtyä jotain draamaa ja vääntöä. 

Tiskikoneen päällelaitto vie muutaman sekunnin ja sen tyhjennys ehkä parisen minuuttia. Onpas iso homma! 

Vierailija
4/10 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te kestätte näitä teidän "parisuhteita"?

Vierailija
5/10 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain teidän rutiineissa on täysin pielessä, ts. taidatte olla uusavuttomia?

Padat, kattilat ja pannut pestään heti ruuanlaiton jälkeen, eikä astioita kerätä tiskipöydälle, vaan suoraan koneeseen.

Tyhjennys kestää max. 5 minsaa.

Avaan kaikki astiakaapit valmiiksi, alatasolta ensin lautaset, sitten ylätaso ja viimeiseksi ruokailuvälineet.

Tiedätkö miksi ensin alataso? Siksi, että jos ylätason kuppiin on jäänyt vaikka vettä, niin ei kastele lautasia.

Vierailija
6/10 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näpäyttely, kouluttaminen, rankaisu ja uhkailu, siinä modernin voimaantuneen suomalaisnaisen keinot lujittaa parisuhdetta ja varmistaa sujuva arki.

Vierailija
7/10 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä tikulla silmään joka vanhoja muistaa.

Vierailija
8/10 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi ihmisten elämä olla vaikeaa. Miten selviätte pyykinpesusta? Tai muista kotitöistä? Siivoatte vasta ku et löydä äijääsi enää pölyvuoren keskeltä?

Vierailija
9/10 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä ketjusta taitaakin tulla uusi Kalevauvan hittibiisi

Kerran vuodessa palstamammakin erehtyy kehumaan miestä, mutta lyttäämisen kautta

Terv. Mies

Vierailija
10/10 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä? Jos mies alkaisi mulle tuollaisia viestejä lähettelemään töihin niin avaisin oikotien ja etsisin uuden kämpän. Jos mies ei saa itse tyhjennettyä sitä konetta niin en mä toisen vammaisen kanssa ala asumaan. (Olen oikeutettu sanomaan tuon, koska olen itse cp-vammainen.) Meillä kyetään hoitamaan kotityöt niin, että se hoitaa joka näkee asian. Ei ruveta laskemaan, että minä tein sitä ja sinä teet tuon niin menee tasajaolla. Jossain aikakausissa minä teen pääasiassa kotityöt ja toisinaan se on mies. Ei meillä tosin rahankaan kanssa laskeskella, että sinä maksoit tuon minä maksan tämän. Maksakoon kuka maksaa. Mahdollisessa erotilanteessa napautetaan kantapäät yhteen ja jatketaan eriteille. Ei mua ainakaan kiinnosta alkaa tappelemaan yhtään mistään. Jos mies luulee voittavansa jotain sillä, että saa mun omaisuutta niin siinäpä luulee. Hän tosin tuntee mua jo sen verran hyvin, että tietää ettei ainakaan kiristämällä tai uhkailulla tule mitään voittamaan. 

Järkyttävää parisuhdemallia toteutatte. Toki jos molemmat ovat niin tarkkoja niin kai se on pidettävä tuollainen tapa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme