Tissigallup: Kuppikokosi ja muoto
Minulla 75B ja vähän kyllä roikkuu monen lapsen jälkeen.
Kommentit (33)
Rinnat ovat mallia " puikula" eivät roiku kamalasti, mutteivat kovin kiinteätkään. Ihan ihanat. En ole imettänyt.
ja pyöreät, kynä kyllä jo pysyy rinnan alla...
Ihan oikeesti voiko a-kupin rinnat lla riippurinnat?
Olen aina ollut rehevä. Kadehdin b-kuppilaisia.
kun saan laihdutettua ovat 75 C ja varmaan kärpäslätkät.
Tässä on nyt sitten hyvä kysyä sekin, että ootteko mielellään selällään alasti miehenne katsoessa ja rinnat siis paljaina. Itse jotenkin häpeän, sillä rintani menevät " kainaloiden alle" ja olen varmaan kamalan näköinen. Sit kun nousee istumaan, rintani asettuvat taas oikeille paikoilleen. Johtuu kyllä varmaan siitä, että neljä lasta imetetty ja painoa pudotettu.
joten oikein olen tyytyväinen kokoon ja malliin =).
2 lasta imetetty. Hiukan on tulleet alaspäin parhaista vuosistaan, mutta napaa ne ei sentään vielä katsele :)
Itsellä ennen lapsia todella kauniit, pyöreät ja kiinteät rinnat. Nykyään kyllä sama koko, mutta muoto ei todellakaan vastaa entistä! Kiinteys on kadonnut, eli roikkuvat (mielestäni pahasti, miehen mielestä edelleen kaniit) ja kiinteyttä löytyy vain oviksen aikoihin, kun kasvavat hetkellisesti pariksi päiväksi. Koko siis 75B.
Pienet. Ei roiku. Eivät näytä kovin naisellisilta (kehittyneiltä?), mutta push-upeilla saa ihmeitä aikaan.
D75 oli ennen lasta ja imetystä, silti ihan pyöreät ja kiinteät, ehkä on hieman alkaneet roikkua.. tai venyneet :D Ei auta kun treenata ja käyttää tukevia liivejä niin ei tarvi vyötärölle sitoa :D
Ollut aina ja 5 lasta imetetty.
Muoto ollut myös sama aina, maanvetovoima yllätti
heti kun rinnat kasvoi.
Eli roikkuvat mutta nännit kauniisti eteenpäin.
Ei enää niin kiinteät kuin ennen lapsia=(