Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

^^^MAALISmasut keskellä viikkoa^^^

01.11.2006 |

Enpä löytänyt vielä eilistä pinoa linkitettäväksi, mutta tässä uusi pino tälle päivälle. =)

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä hajos kone ja olen ollut totaalisessa nettipimennossa, mutta nyt onkone kunnossa ja pääsen hoitamaan vauvapalsta-riippuvuutta :).

Ihanaa kun on lunta, tulis vaan enemmänkin... Pojan pulkan kävin jo valmiiksi etsimässä :D. Eilen ostin ensimmäiset joululahjat, pakko ostaa osa jo tässä kuussa, kun ens kuussa on veromätkyt ja opintolainan korot erääntyy. Muutenkin mä olen jo ihan joulunodotusfiiliksissä, ihan kuin lapsena, pipareita nassuttelen ja odotan et tulis joulu :).

Massuun ei kuulu uutta potkut voimistuvat päivä päivältä ja mahakasvaa... minkähänlainen valas mä kohta olen...

Tänään pääsen hemmoteltavaksi! Sain anopilta lahjakortin, joka sisältää kylpyläkäynnin, kokovartalo hieronnan ja ruokailun, sain tuon hieronnan sovittua kahteen kertaan niska-hartia hieronnan, kun ei tuo mahallaan makuu oikein onnistu.

möhkis ja tiitiäinen 19+5

Vierailija
2/17 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai nyt on keskiviikko? Päivät on sekaisin...

Vielä eilisestä neuvolasta. Paino oli noussu juu, mutta lähtöpainosta puuttuu neuvolan vaa' an mukaan puoli kiloa. Kiva kun raskaus on jo yli puolenvälin, eikä painoa oo tullu vielä yhtään :) No, kerkeehän tuota vielä tulla, nythän se vasta alkaakin.

Mukavaa, kun tuota lunta on tullut. On niin paljon valoisampaa.

Lenkkeilystä oli eilen keskustelua: yritän käydä lenkillä joka päivä. Riippuen kelistä ja kunnosta, niin puolesta tunnista reiluun tuntiin menee. Pitää vaan aina muistaa ottaa mukaan sokeria, kun noi verensokerit humpsahtaa niin herkästi liian alas pidemmällä lenkillä, vaikka söis mitä.

Tervetuloa kaikille uusille! Mukaan vaan muutkin taustailijat! Tänne mahtuu.

rimma rv 21

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikille!!!

eipä tässä totta tosiaan paljon koneelle ehdi,lasteenhuoneen pintaremotti valmistui ja tätä normaalia kotityötä kun riittäis muille jaettavaks=)

maha kasvaa,voi hyvin ja on iso=)

4d-ultrassa käytiin 20+0 ja mitää erikoista siellä ei sitte näkynytkään,oli sellanne pihtari tämä tapaus et jalkoja ei aukastu vaikka lääkäri ultras 20MINUUTTIA! hahahha,mummu oli tyytyväinen kun hän ei halunnut tietää kumpi tulee :P

iskälle se oli huima kokemus,nyt on taas enemmän konkreettista se että siellä mun isossa mahassa todellakin on vauva jolla on 10sormea ja 10varvasta=)

meiän pikkulikka ihmettelee miks äiti on kömpelö ja hidas ja vaivanen..ja miksei äitin mahan päällä enää saa pomppia...

nyt pitäs alkaa siivoamaan=/

hyvät keskiviikko päivät kaikille!!!

miimuli ja " väinö" rv 21+5?

Vierailija
4/17 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis voi itku tuota säätä! Aamulla lähdin autolla aurailemaan kylätietä kun ei aurat ollu ehtiny koko yönä tänne sivukylille, kymmenen metrin välein lapioin auton edestä kerääntyneen kinoksen pois, ja pääsin kuin pääsinkin vihdoin viimein valtatielle asti.

Navetalla ei sitten ollutkaan sähköjä pariin tuntiin joten otsalamppu otsalla työntelin paskoja ulos ja toivoin että maitoauto olis myöhässä.

kotiin tullessa oli sentäs aura pyörähtäny, mutta liittymän kohdalla oli liki metrin kova penkka, lapioin sen, lapioin pihan, lapioin ja lapioin..ja työntelin kolalla tietty kans..nyt voin kertoa ettei se ole raskaana olevien hommaa ollenkaan!! Auts sanon minä.

No, ehkä ilta on helpompi, vaikka lunta vielä sataakin.

Sairaslomasta joku kyseli..no, mä olisin mieluusti ottanu noitten mikä-lie-astma-oireitten kanssa sairaslomaa, josko se olis jeesannu iskiakseenkin, mutta tohtori ilmotti ettei ilman kivuliaita supistuksia tarvi saikkua anella..täällä sitten vaan pakerretaan, päivä päivältä eteenpäin..enkä kyllä aio enää lääkärille suutani avata, jään sitten ennemmin palkattomalle kuin otan uudestaan yhteyttä tuohon halveksivaan ja ivailevaan haahkaan.

CHARLOTTE (oliko se niin?);

Mun sisko söi myös viime raskauden ajan aspiriinia, hyytymistekijähäiriöön. Eli kyllä sitä pieninä annoksina määrätään " turvallisena" odottajillekin.

(.) omassa navassa ei mitään erityyistä, eilinen oli myös hiljaisempi päivä..tänään on jo aamusta tuntunu myllerrystä :)

Täytyy mennä hakemaa lisää puita uunii ja viedä linnuille lisää ruokaa joten..muimui

Tappert ja Puksu lumikinosten keskeltä 21+3

Vierailija
5/17 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilinen ilta oli k-a-m-a-l-a olin töissä ja totta kait sää täällä et-rannikolla oli kaikkea muuta kuin talvinen, vettä tuli ja tuuli puhalsi kasvoihin, ja asiakkaatkin olivat tyytymättömiä kaikkeen jnejnejne ja luojaa kiitin, kun klo. 21.30 suljin toimiston ovet ja lampsin kohti asemaa .. Kävimpä hakemassa grilliltä ' lohdutus hampurilaisen' Koska oli taas niin kiirus, ettei ruokailla kerinnyt. Tappert: tämäkään homma ei todellakaan ole raskaana oleville mammoille kovin terveellistä. No saapahan liikuntaa työnkin puolesta :-)) Eilen illalla oli selkä aivan sikakipeä, mutta kummasti taas aamulla nousin sängystä ylös .. Tuli illalla kiukuteltua miehellekin kun selkää niin kivisti, nyt harmittaa moinen kiukkuilu :-((

Nyt on sellainen kiva pakkanen -2, ja lunta satelee hissukseen .. Ja pian taas lähden patikoimaan työpaikalle.

Tuleekohan kaikille myös lopussa sitä painoa paljon(?) Aattelin vaan kun mullehan sitä on nyt jo tullut ed. neuvolakäynnin yhteydessä +10kg, joten mitenkähän isoksi sitä meikäläinen mahtaa kasvaakkaan, ennen kuin vauva syntyy ...Neuvolan täti sanoi, että toisille se paino tulee alussa ja toisille lopussa, voisko pitää paikkansa(?)

Nyt koneelta pois ! t. emmi rv-19+3

Vierailija
6/17 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sähköt taas pätkii joten kvääsen vaan nopsaan.

EMMI;

Mä toivon sydämeni pohjasta että ainakin mulla se suurin osa painosta olis tullu jo..liki 10kg tullu täälläkin. Viimeisen kk:n on paino pysyny +-1kg:ssa, mutta edellisessä nlassa olikin tullu 5kg/kk!! Yli 800g/vko..enkä ole syönyt normaalia enempää, tai poikkeavaa ruokaakaan, se vaan jostain tuli..nyt taas jumittaa, joten toivon että se jumittais suurimman osan lopustakin..joillainhan paino ihan vikoilla vkoilla jopa putoo.

Mut nyt täytyy pistää kone kiinni ettei mene särki-merkkiseks

Tappuliini..painelee pehkuihin lepuuttamaa selkäänsä jota särkee ihan pirusti

Vierailija
7/17 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana oli herätä aamulla kun oli lumen ansiosta niin valoisaa ulkona. Aurinko ei ole juurikaan pilkahtanut mutta on se vaan kivempi, kun lumi valkaisee maiseman. =) Auton tosin oli 15 cm:n lumikerroksen alla ja pihaa ei oltu aurattu, mutta niin vaan töihin pääsin pienten ponnistelujen jälkeen. Ei ihan yhtä raskaiden, kuin Tappert, koska pääväylät oli sentään aurattu. ;)

On kyllä jännää tietää jo vauvan sukupuoli, kun esikoisesta en millään halunnut sitä etukäteen tietää. Nyt toisen kanssa se on oikeastaan ihan kivakin tietää. Onpahan tullut kokeiltua molempia sitten, tietämättömyyttä ja tietoisuutta. Heh! Jotenkin se lapsi tulee enemmän konkreettiseksi persoonaksi, kun on sukupuolikin ajatuksissani mukana, tai näin ainakin itse asian olen kokenut. Mutta täytyy sanoa, että tälläkin kertaa äidin vaisto osui oikeaan!! Hehe! Nyt onkin kiva myhäillä, kun kaikki muut ovat tietävinään sukupuolen milloin mistäkin asiasta, mahan muodosta, raskausoireista jne.. Emme tätä salaisuutta nimittäin muille paljasta ennen kuin lapsi itse maailmaan putkahtaa.

Myllerrys on päivittäistä ja liikkeet voimistuvat koko ajan. Isä ei ole harmikseen vielä potkuja onnistunut bongaamaan, mutta oli kovin iloinen eilen ultrassa nähdessään, miten aktiivinen pikku veijari siellä taas mahassa kasvaa. Esikoinenkin kun oli aikamoinen menijä. =D

Haaveilen jo vauvansängyn ja äp-kopan ompeluhommista, eli verhokatosta, pehmustetta ja reunaverhoa äp:seen meinasin väsätä uutta. Täytyisi vaan ehtiä kangaskaupoille jne, mutta kauhea kiirehän tässä ei vielä ole.. Meillä alkaa kotona pieni pintaremontti kahdessa huoneessa, joten ehkä on parempi hoitaa ne pois alta ensin.

Lumista keskiviikkoa kaikille ja olkaahan varovaisia liukkailla teillä masujenne kanssa!

~ elo-maa rv 20 Jee! Puolivälietappi!!

Vierailija
8/17 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on lunta, vaikka muille jakaa!! Eilisen illan ja yön aikana satoi melkein puoli metriä lunta. Mies teki aamulla tunnin lumitöitä, ihan hiestä märkänä... :) Minä tein sillä aikaa kunnon aamiaisen: keitin ison kattilallisen ruispuuroa ja sitten tein voileipiä. Kyllä oli mies mieleissään... Me ei todellakaan asuta missään perähörkkölässä, muttei aura-autoa vieläkään näy... No tällä meidän kadulla on ollut aina vähän ihmeellinen aurauskäytäntö. Se käy pyörähtämässä kerran viikossa, jos silloinkaan säästä riippumatta!! Viereiset kadut on kyllä aina aamuisin aurattu, muttei meidän katua. Mun mielestä se on tosi outoa!! Äskenkin kävin auttamassa nääpurin isännän kanssa viereisessä talossa asuvaa mummoa, kun oli pikku-Pösösnsä kanssa jäänyt jumiin... Eikä mikään ihme, kun tiellä on puolisen metriä lunta. Miehellänikin oli vaikeuksia lähtä töihin ja meillä sentään on tila-auto!

Saa nähdä milloin posti tulee. Mutta mua kyllä harmittaa ihan mielettömästi, kun nämä kuitenkin sulavat pois... :( Ajattelin ottaa kohta läjän kuvia digikameralla: ajattelin tehdä joulukortteja ja poika saisi olla mallina!! :) Vuoraan pulkan lampaantaljoilla ja pojalle tonttulakki päähän. Kyllä varmaan tulee sulosia, kun pojalla on aina punaiset posket!! :) Ajattelin ottaa niitä nyt kun ei sitten tiedä onko lunta ollenkaan, kuin pitäisi niitä kuvia ottaa...

Ajattelin kohta syödä " kiellettyä" maksalaatikkoa!! Teki niin hirveästi mieli, et oli pakko ostaa... Tämä on eka kerta, kun odotusaikana syön sitä. Hyi minua!! Ni kyllähän minä osaan maalaisjärkeä käyttää ja tiedän ettei siitä yhdestä kerrasta ole mitään haittaa...

Ajattelin tehdä isänpäiväksi voileipäkakun... MIKÄ TUOREJUUSTO ON TEHTY PÄSTOROIDUSTA MAIDOSTA?? Tietääkö kukaan? Tai olisiko muuta vinkkiä tuorejuuston sijaan?Mä olen juustoja kohtaan vähän ylifanaattinen... Siihen liittyy perhepiirissämme todella surullinen tarina. Niin siksi...

Pitäisi vähän mietiskellä vielä noita joululahja-asioita... Osa on jo hankittu, mutta osa on vielä epäselvää. Suurimmalle osalle mä painan niitä tyynyliinoja! Miehenikin lahja on ihan epäselvä vielä... Taitaa tulla taas kiire, niin kuin joka vuosi on käynyt! Heh!! :)

Mutta nyt syömään!

Masuun ei siis mitään uutta... :D

Hanna

Vierailija
9/17 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin äsken lueskelemassa täällä keskustelupalstalla muita juttuja ja löysin sieltä tällaisen Tyttö/poika tuli-pinon...

Miten jotkut voivat olla tuollaisia?? Lapsi on lahja, joka saadaan... Onko sillä sukupuolella mitään väliä? Mun mielestä toi on todella ahdasmielistä. Ihan rupesi savu nousemaan korvista! Mutta jokainen tekee kuten tahtoo... Siellä myös kirjoiteltiin siitä miten voi lastaan rakastaa, jos tuleekin poika tytön sijaan jne...

Käykäähän kattomassa!!

Vierailija
10/17 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kans kone huollossa viikon ja tuumas jo ihan ressiä iskeä kun ei päässy koneelle! Eilen kävin neuvolass aja painoa oli kans tullu yli 800 g viikossa!!! Edellisillä kerroilla vaan noin 300 ja risat. Yhteensä kiloja tullut 5, mutta ku se akka siellä nipottaa koko ajan... Sokerirasitus olis kolmen viikon päästä joten saa nähä miten käy. Eilenki näytti heti plussa vaikka oli aamulla kolme tuntia ennen juonu pari kuppia teetä jossa oli sokeria yhteensä kaks teelusikkaa eli kovin herkästi tuntuu näkyvän. =( Mahaakin on tullu yks kaks ihan valtavasti. Onneks pääsee ukon kaa lomaileen pariks päiväks ihan kahdestaan ens viikolla.

t: tanja-77 & 22+jotain

Vierailija
11/17 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä siis ihan täysi talvi, kuten Hannallakin :)

Lunta on tullut todella paljon... ja edelleen sataa lisää. Näyttäs taas vaan sade kiihtyvän. Lumitöitä ollaan tehty ja otin ja lensin sitte tänään ekat rönät. No onneks toiselle polvelle tupsahdin ja ainoostaa polvesta lähti nahkat :( Mutta jos olis selällee/pyllyllee/mahallee kaatunu olis voinut käydä hullusti!

Mei 1-vuotias tuolla huutaa sängyssä. Sillä vissii hampaita tulee ja ei meinaa nukkumisista tulla niin yhtään mitään :( No, jos sinne menee saa vielä suuremmat hepulit. Et huudelkoot hetken jos nukahtas sitten viimein. Ihan on väsynyt kyllä jo!! Onneks esikoista ei huudot kamalasti haittaa ja nukkuu iha sikeesti mei sängyssä.

Hannalle tuosta tyttö/poika jutusta... ja muillekkin...

Musta kanssa todella pöyristyttävää. Kerran olen vastaavaan ketjuun kommentoinutkin asiaa. Ihan ok se on aatella et olis se kiva saada tyttö/poika mut jos ihan tosissaan pelätään masennusta tai ettei rakasta lastaan jos on ns. väärää sukupuolta niin kannattas varmaa jättää lapsilukumäärä siihen. Saatan olla aika tyly näissä omissa kommenteissani, mutta aika paljon on tuttava/perhe piirissäkin läheisiä, joille tuo lapsen teko ei ole ollut ollenkaan helppoa... ja kun itseään on siunattu jo useammalla lapsella, tuntuu tuollainen vaan niin pahalta!!

Mutta ei tunnu tuo poika rauhoittuvan... eli siis sadannen kerran riennän hätiin...

t. K@tju

Vierailija
12/17 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli ihan hiki kun luin teidän lumenluontijuttuja, huh! Mä tulin tänään bussilla töihin kun kävelyteitä ei oltu putsattu, bussi liukasteli pahasti ja hyvä kun sai pysäkille pysäytettyä... Eilen erehdyin käveleen töistä kotiin ja matkaan meni varmaan tunti (normaalisti menee 25 min), ilma oli ihan kaamea ja välillä oli pakko pysähtyä kun pyrytti suoraan naamaan! Mua rupes ihan naurattaan kun se oli niin vaikeeta päästä eteenpäin!

(.) Vauvalla on nykyään sellainen rytmi, että on aamulla vilkkaimmillaan ja sitten illemmalla on hiljaista, eilenkin ihan ihmettelin illalla kun ei mitään tunnu. Makeaa on ruvennut tekeen taas mieli, joka päivä tulee syötyä suklaata... En tiedä onko suklaasta vai hormoneista, mutta näppyjä on alkanut ilmestyyn naamaan, inhaa.

Tänään pitäis raahauta salille, tulee varmaan paikat sikakipeeks kun en ole vähään aikaan käynyt...

Despelote, rv 20+3

Vierailija
13/17 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on ihan ymmärrettävää, että vanhemmat TOIVOO tyttöä tai poikaa, varsinkin jos perheessä on jo useampi lapsi samaa sukupuolta. Mekin haaveillaan tytöstä, koska esikoinen on poika. MUTTA ihan yhtä rakas meille olisi toinenkin poika, terve tai sairas, siitä ei ole epäilystäkään. Mä en jaksa ymmärtää sitä ajatusta, että masennutaan, jos lapsi onkin " väärää" sukupuolta tai epäillään jopa, että kykeneekö tätä rakastamaan ollenkaan. Täysin vieras ajatus minulle! Kukin tyylillään mutta tää on mun mielipide, ei tarvitse kenenkään tästä suuttua. Adoptiolla saa halutun sukupuolen lapselleen, jos se on noin tärkeää, sanon minä.

Mainitsen vielä, että eri asia on, jos on aiemmin ultrassa sanottu esim. että tyttö tulee ja myöhemmin sanotaankin, että se onkin poika ja vanhemmat hämmentyy siitä hetkeksi. Sehän on ihan ymmärrettävää. Eri juttu on toi masentuminen yms. Säälittää se vauva, jos vaikka äiti ei kykene sitä rakastamaan vain sen takia, että sillä on pippeli... Syytönhän se vauva siihen on.

-r-

Vierailija
14/17 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä riittää ja mun selkä hermostuu niistä ihan kamalasti... heti tunnin jälkeen ilmoittaa, että tulikos liikaa riehuttua... sitten joku alkoi kyselemään, että liittyykö se supistuksiin :/ Mistäs minä sen voisin tietää, selästä olen kärsinyt jo vuosia, tuskin tää on sen kummempaa ? Kai ? Voihan se tietenkin olla, että tuo maha " vetää" selkää vieläkin huonommaksi. Ei se tosin iso ole(maha siis), mutta onhan se isompi kuin entinen maha... ainakin toivoisin niin ;) Painoa ei ole isommin tullut... mutta onpa tuota aikaa vielä jäljellä :P

Lapsen kanssa täällä keskenämme touhutaan, kun mies on työreissussa, ruokaakin pitäis tehdä, mutta lapsi on niin uppoutunut nuihin omiin touhuihinsa, ettei se taida muistaa ruokaa ollenkaan :P Taidanpa houkutella sen vielä iltakävelylle... eli kioskin kautta jos jotain pientä hyvää ostettais, kun mies ei oo " vahtimassa" ;)

Aika outoa muuten, kun lapsen kaverit ei ole " ulkoilevia" , poika kävi hakemassa useampaakin kaveria, mutta on kuulemma liian kylmä lähteä mihinkään... onhan täällä ollut koko päivän melkein 10 astetta pakkasta, mutta ei se omaakaan poikaa ole pahemmin haitannut, joten ihmettelen nuita muita lapsosia...

nyt siis ruokaa ja sitten ulos kävelylle...

t. Punkeli rv 21+2...(piti tarkistaa välillä missä sitä mentiinkään...)

Vierailija
15/17 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin on talvinen keli täälläkin! Ollaan pojan 1v kans käyty jo kaks kertaa tekemässä lumitöitä, mutta lisää vaan tulla tupsuttaa. Aamulla meilläkin oli homma kun saatiin auto kaivettua kinoksesta ja sen verran pihaa putsattua lumilapiolla että päästiin kauppaan ostamaan kola. Sinänsä ihan mukavaa puuhaa näin pitkästä aikaa, saa hyötyliikuntaa ja raitista ilmaa. Mutta pitää vaan muistaa vähän varotella rehkimästä liikoja, kun koko viime viikon oli menkka särkyä selässä ja masussa.

Hanna N: Olen myös itse aikalailla tarkka tuon tuorejuuston suhteen. Toiset sanoo et ei se haittaa jos vähän syö... Mut mistä mä voin olla varma et se listeria pöpö ei oo just siinä nokareessa minkä satun syömään??!

Itse jos tekisin voikkari kakun käyttäsin ehkä sulatejuustoa (sitä voi koittaa notkistaa sitruunamehulla) tai sit jotain kevyt majoneesia.

Musta on tullut muutaman päivän aikana hirmunen syöpöttelijä. Kokoajan tekis mieli laittaa suuhun jotain ja nälkäkin on vähän väliä. Oon yrittäny suosia enempi hedelmiä, mutta makeetakin on tullut naposteltua jos mitä sattuu olemaan. No enempi lumitöitä.... Tai jos se johtuukin siitä et oon hommaillut enempi... Nyt vasta tuli mieleen..

Minä tässä olen myös pohtinut tuota sukupuoli asiaa, meille on todellakin sama kumpi tulee, yhtä rakkaita ovat. Mutta itsellä on ihan tyttö olo ja salaa hiukan toivon tyttöä, mutta en uskalla siitä ääneen puhua kun ajattelen että ihmiset paheksuu...

Terkkuja kaikille!

Mii@ ja masuli 22

Vierailija
16/17 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

TUOREJUUSTOISTA: Sitä piti tulla pikaiseen mainitsemaan, että ainakin Valion Viola-sarjasta löytyy kyllä pastöroidusta tehtyjä. Ja tuorejuustojahan voi käyttää kypsentämättömänä ihan huoletta tuoreena eli kun uuden purkin avaa ja niin vaikka pelkästään puputtaa, mutta itse en enää yön yli auki ollutta juustopakettia käytä muuhun kuin ruoanlaittoon eli kypsennettynä.

Täällä masussa on sama meininki, kun ennenkin eli ikiliikkuja. Suppareita on ja tulee ja malttomattomana odotan jo kuukauden päässä olevaa neuvolalääkäriä, että saa tietää kohdunkaulan tilanteen. Eilen neuvolassa kaikki oli hyvin ja painoa kertynyt nyt 400g/kk, että ihan hyvin kuitenkin. Vaikka mä kyllä tunnen itseni niin elefantiksi, että luulin sitä jo enemmän tulleen. Mulla on ISO maha. Lastenlääkäri nauroi, kun kuuli, että Vasta maaliskuussa on l.a. :( Tää on ihan hurja tää pallo tässä.. iso pallo. Isompi, kun jalkapallo.. Sniiff..

Tässä kävin hassu juttu, kun serkkuni otti yhteyttä niin hänelläkin on laskettua aika samaan aikaan, kun minulla. Mutta että kun jo kuvittelin, että olen ainoa ystävä/tuttava/sukulaispiirissäni, jolla masu kasvaa niin kiva, että kasvaa muuallakin. :) Ei toivottavasti tarvitse yksin maata synnärillä.. :D

Lunta on tullut ja tuprutellut ja hurjasti jännitti lähteä autolla ajelemaan iltapäivällä. Hyvin meni ja ei edes sutinut. Toivottavasti kellee ei mittää satu ja hyvin menee nämä talviliikkumiset sekä autolla, että jalan. Liukastumisvaarakin kun vaan kasvaa sitä mukaa, kun mahakin.. Että muistakaahan kanssasisaret olla varovaisia. :)

Eipä kait tässä nyt muuta tule mieleen näin äkkiseltään.. Huomiseen sitten vain.

Papu ja Hermanni 20 ja risat

Vierailija
17/17 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari päivää nettipimennossa ja tuntuu etä koko elämä pysähtyy. No olenpahan saanut yhden laatikoston melkein maalattua.

Huomenna lähdetään Tampereelle äidi luo (mies koko vk-lopun töissä), toivottavasti ei ihan kamalasti pyrytä.

Taas alkoi kuopus valvottamaan öisin, just kun muutama yö meni ihan hyvin. Oon ihan raato ja tälle päivälle sun miljoona hommaa.

(.) Liikkeitä tuntuu ja jonkinlainen rytmikin on jo muodostunut (tietysti herättää vielä aamuyöllä ennen kellon soittoa). Liikkeet on aikamoisia vaan vielä ei myllerrystä ulkopuolelta huomaa. Odotan oikein koska vatsa alkaa " itsekseen liikkua" .

Liikeg: aloitin 2005 juoksemisen, mutta koulu katkaisi ja sitten tietty tuo iki ihana kevätallergia. Raskauden alku oli pelkkää oksentelua, joten ei musta ollut lenkkeilijäksi. Nyt sitten vaan kasvattelen masua, vaikka järki sanoo että ulos, ulos.

Tappi: No toi ylilääkäri selittää paljon. Hassua, kun yleensä nla terkat on auliisti jakamassa saikkua (välillä itsestä tuntuu että liiankin helposti). Ihmetyttää tollaset asenteet lääkäreillä (onke se hurjimus mies?).

Vk-lopun olenkin taas nettipimennossa, joten su- iltana tavataan taas.

-m- ja Hippu rv 22+1