Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~~Ensikot marraskuuhun 1.11.2006~~

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopet kommentit....

Ihanaa Hoyt, valtavasti onnea plussan johdosta ja tarrasukat matkaan. :)

Jaksamista Sara-marie (hali)

Carita ja mewe tervetuloa mukaan

).( Täti kaarsi paikalle joten kp on nyt 1/29 :(

Vierailija
22/26 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sara-Marialle paljon haleja ja jaksamista! Ei voi uskoa miten näin kävi...

-marge-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltaudun uutena minäkin mukaan, tämä tuntuu mukavalta porukalta, jossa voi huoletta jakaa sekä ilot että surut..

Eli pientä taustaa itsestäni näin alkuun: olen 29v. ja avoliitossa, mies on 28v. Asutaan pk-seudulla. Pillerit jätin pois jo reilu vuosi sitten, mutta elokuun alussa ruvettiin " virallisesti" haaveilemaan vauvasta..

Nyt sitten odotellaan, että milloin tärppää vai tärppääkö olleskaan.

Kaikki on vähän uutta ja ihmeellistä tällä saralla, en ole vielä opinut oviksiakaan oikein laskemaan.. Kierrotkin tuntuu olevan ihan oudot ja eri pituiset, etten oikein tiedä milloin olisi oikea aika yrittää. Mutta ehkä tämä tästä :)

Hei vaan kaikille enskoille! :)

Gaiole

Vierailija
24/26 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peipposkaa en oo muuten tainut onnitella tulevasta päivästä, joten paljon onnea ja ihanaa hääpäivää =)

Dajm, kiitos vain, kyllä se mieli sieltä aina kummasti nousee =) Olen onnesta sekaisin tuosta lumen määrästä (varmaan pidetään hulluna), ihanaa kun ei ole mustaa ja synkkää.

mewe86, tervetuloa joukkoon! Nyt vain turisemaan =)

greetas, toivottavasti kipuilu ei ole mitään vakavaa ja selviää! Kuulostaa kyllä aikas hurjalta!

hannah, itsellä myös aika kulkee niin nopeaa, että en ole elokuun jälkeen kyytiin oikein kunnolla päässyt! Tosin nyt päivät maleksii, niin kuin sanoit, kun tässä piinailee =)

Hoyt, kyllä se on vaan uskottava, että matkustaja on masussa ;) Ihanaa!!!

Ootte puhelleet noista vitamiineista ja varsinkin foolihaposta¿Iski paniikki, että mikäs on mun laita. Tarkistin purkin kyljen (syön siis omegaa, jossa mukana vitamiinit, kivennäisaineet ja antioksidantit) ja foolihappoa siinä 100mikrogrammaa, suositus kuulemma naisilla 230mikrog/pvä (lueskelin netistä, ei muuten näin tarkkaa tietoa)¿Taidan marssia perjantaina kauppaan ja hakea lisää ja ¿vahvempaa¿ =)

ON: Täällä porskutetaan eteenpäin. Samat tuntemukset ja piina jatkuu¿Nyt kp 26/28-33, että katsellaan ja ihmetellään. Sanoin kyllä tänään, että jos oireet on mielikuvituksen tuotetta, tartten kyllä lääkäriä ja psykiatria =)

++++tuulia puhaltelee marge

Vierailija
25/26 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoyt: Ihanaa! Onnea kovasti! Pitkän yrityksen jälkeen hieno plussa! Masuasukkaalle tarrasukat matkaan! Pidähän O-puolen ovea meille muille raollaan!

Sara: Voimia sinulle ja Hali! Olet tervetullut takaisin palstalle, kun siltä tuntuu ja voimavaroja on. Emon pestin voit ottaa kontollesi, kun jaksat astua remmiin!

Lisbet: Höh, mitä testejä. Toivottavasti oireesi kuitenkin vahvistavat plussan! *bdbdbdbd*

Live: Tsemppiä lämpöjen kanssa. Minun piti jo kesällä aloittaa lämpöjen mittailu mutta en ole vieläkään päässyt tuumasta toimeen¿ hmm.. ainakin hermo lepää;)

Peipposka: Onnea vielä masuasukista ja oikein paljon onnea myös häähumuun!

Fiiu, mewe, Gaiole ja Carita: Tervetuloa värikkääseen joukkoomme!

Hermione ja Buuffa: Voimia kamppailla tädin kanssa!

Mary: Voimia päiviisi! Ei luovuteta eihän, vaikka kestää¿

Marge: Joo, täälläkin välillä viiraa näitten oireitten kanssa;) Minä kun tuppaan olemaan kipeä monena päivänä endon vuoksi, ja jokainen kierto on kuitenkin ihan erilainen, niin ota siitä sitten selvää, mikä on mitäkin¿

Aqua: *bdbdbdbd*, Hoytin peesiin vaan! Toivoa on meilläkin!;) Gilmoren tytöt ei kuulu suosikkeihini, mutta on kyllä melkoista kielellistä iloittelua, sitä pitäisi aina katsella ilman tekstitystä!

greetas: voimia kipujen kanssa, toivottavsti saat niihin helpotusta ja selvyyttä.

On: Kierto puolessa välissä viikonloppuna ja koko viikonloppu menee anoppiloissa¿ jeejee!:)

nellamaija- jolta jäi syyspuuhat lumen alle! ;)

Vierailija
26/26 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvaa yrittaville paivan tarve on 400mg foolihappoa, ja sita tosin on monissa monivitamiinivalmisteissa.

Nellmaija: Mulla on josku s epailty endoa, mutta viimeks sanoivat etta tuskin on, koks kierto on niin saannollinen. Onko sun kierrot minkalaiset?

Terppa taas!

Plussalunta kaikille!