Lapsen kaverin äiti
Pyysi lapseni kylään leikkimään. Laittoi viestin, että lounaaksi laittaa sitten ranskalaiset ja nauravat nakit
Kommentit (11)
Hämmennyin siis kun tarjottiin oikein lounas
No mutta sehän on kiva, mun lapsen kaverin äiti on kanssa pari kertaa kutsunut mun lasta kylään ja kanssa antanut ruoankin 😃
Mun tyttären kaveri asuu naapurissa, tytöt ovat tokaluokkalaisia parhaita kavereita. Heidän äidin laittaessa omille lapsilleen ruokaa, tarjoaa myös minun lapselleni. Myös jäätelöt ja muut herkut, antaa myös minun tyttärelleni ja me annamme kyllä heidän lapsilleenkin välillä. Nämä eivät ole suomalaisperhe. Oikein mukavia muutenkin ja aina valmiita auttamaan, kuin me myös heitä.
Höh, luulin että avaus sisältäisi jotain kiinnostavampaa
Vierailija kirjoitti:
Höh, luulin että avaus sisältäisi jotain kiinnostavampaa
Mitä oikein odotit?
Meillä kakkosluokkalaisen kaverit syö jos haluavat, kun ovat ruoka-aikaan meillä. Myös välipaloja yms tarjotaan vieraille. Olemme tytölle opetettu, että jos itse syö, pitää tarjota myös vieraalle. Ei kai se nyt oikeasti voi muutenkaan mennä?
Kavereittensa luona tyttö myös syö, eli myös kavereiden luona kysytään tuleeko pöytään vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Mun tyttären kaveri asuu naapurissa, tytöt ovat tokaluokkalaisia parhaita kavereita. Heidän äidin laittaessa omille lapsilleen ruokaa, tarjoaa myös minun lapselleni. Myös jäätelöt ja muut herkut, antaa myös minun tyttärelleni ja me annamme kyllä heidän lapsilleenkin välillä. Nämä eivät ole suomalaisperhe. Oikein mukavia muutenkin ja aina valmiita auttamaan, kuin me myös heitä.
Ei suomalaiset mitään mukavia olekaan, vain ulkoma alaiset.
Meillä ei muiden kakaroita syötetä.
Nam!