Felicia Xenja, onko nätti nimi
Kommentit (107)
Olen yllättynyt. Venäläinen vivahde toisessa nimessä. Mutta eikös ainakin isä kuulu kovaäänisiin hyödyllisiin idiootteihin?
Xenia kaunis nimi.
Yleensäkin kaikki historialliset, klassiset, raamatulliset nimet ovat kauniita.
Maria, Anna, Elizabeth, Eva .
Vierailija kirjoitti:
Olen yllättynyt. Venäläinen vivahde toisessa nimessä. Mutta eikös ainakin isä kuulu kovaäänisiin hyödyllisiin idiootteihin?
Sä oot säälittävä rasisti.
Yllättävän monella suomalaisella on Venäjälläkin suosittu nimi ja ellei jopa sieltä johdettu .
Katja on Jekaterinan muunnos,
Tanja Tatjanan.
Mutta sitähän tollot ei tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä oot säälittävä rasisti.
Mitähän rasistista kommentissani on?
Ihme, ettei ole väännetty väkisin Felixiaksi, kun se x pitää saada väenvängällä tungettua supisuomalaisen kersan nimeen. Onhan hän sentään Tapulikaupungin suurruhtinaan mantelinperijä.
Sukunimi sitten samantyyppinen. Felicia Xenja Nieminen/Järvinen tms. niin nimestä tulee täysin mauton.
Suoraan sanottuna niin juntti kuin noilta voi odottaakin. Ja X- kirjainkin saatu sinne ihanasti tungettua. Hienoa.
Saa sitte koko elämänsä raasu täsmentää, et "xenia, x:llä. Sietämätöntä taatusti. Ihan turhaa erikoisuudentavottelua, josta aiheutuu vain vaivaa ja haittaa.
Vpoisit lopettaa tän *paskan spämmäämisen!
Ihan yhtä "hyvä" kuin tämä nimi:
Vierailija kirjoitti:
Sukunimi sitten samantyyppinen. Felicia Xenja Nieminen/Järvinen tms. niin nimestä tulee täysin mauton.
Onneksi on eksoottinen Karalahti eikä mikään möttönen.
Tottahan toki kunhan sukunimi vielä joku Möttönen-Höttölä-Xöttönen.
On