En voi uskoa että täytän jo 40v
Kommentit (20)
No ite täytin 37 ja tuntuu että elämä on jo eletty.. Ei kiinnosta mikään enää...
No nyt se elämä vasta kunnolla alkaa!
Nainen on seksuaalisesti aktiivisimillaan juuri tuossa iässä. Ei kannata piilotella halujaan.
Vierailija kirjoitti:
Nainen on seksuaalisesti aktiivisimillaan juuri tuossa iässä. Ei kannata piilotella halujaan.
Älä!! pelottaa jos se tästä vielä yltyy!!
t. n30
Ei sen enempää eikä vähempää kuin 56. Enkä vieläkään tiedä millainen mun ikäisen pitäisi olla.
Hmm jaa kyl täs on parhaat päivät takana päin. Noin kolmekybäsenä olin viel viriili sälli mut nyt ei kiinnosta enää mikään. Noh eteenpäin
M38
Paljon on omasta asenteesta kiinni!
Vierailija kirjoitti:
40 on uusi 20.
tämäää
Vierailija kirjoitti:
Kyl mä uskon kun katson sua.
Kannattaa sitten hankkia silmälasit, ettei kuole kolarissa alle 40-vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Hmm jaa kyl täs on parhaat päivät takana päin. Noin kolmekybäsenä olin viel viriili sälli mut nyt ei kiinnosta enää mikään. Noh eteenpäin
M38
tsemppiä sulle
parempia päiviä kohti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyl mä uskon kun katson sua.
Kannattaa sitten hankkia silmälasit, ettei kuole kolarissa alle 40-vuotiaana.
Slay
Vierailija kirjoitti:
Ehkä. Tuon iän jälkeen naisen haluttavuus miesten silmissä kuitenkin laskee räjähdysmäisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä. Tuon iän jälkeen naisen haluttavuus miesten silmissä kuitenkin laskee räjähdysmäisesti.
höpö höpö
Varaudu järkyttävään muutokseen. 40-vuotiaana olet jo nähnyt ikääntymisen ensimerkit. Viimeistään 50-vuotiaana näytät lähes mummolta. Hamsteriposket, dekotee, harmaat hiukset
50-vuotiaana olet jo pahasti rapistunut ja pahasti kehityksen kärryiltä tippunut mummo. 40-vuotiaana isketään jo ensimmäisiä nauloja arkkuun.
Vierailija kirjoitti:
Varaudu järkyttävään muutokseen. 40-vuotiaana olet jo nähnyt ikääntymisen ensimerkit. Viimeistään 50-vuotiaana näytät lähes mummolta. Hamsteriposket, dekotee, harmaat hiukset
Tää on botox-nuorten tulevaisuus. Me luomu viiskymppiset ei todellakaan näytetä miltään harmailta mummoilta.
Joo, tiedän tunteen. Mutta sitten sitä et vasta uskokaan kun täytät 60, ja se päivä tulee ennen kuin huomaatkaan, ja silloin ihmettelet vain että vastahan minä 40 täytin.
40 on uusi 20.