Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tavis häpeäisi ulkonäköään ja siksi välttelee esiintymistä tai esillä olemista?

Vierailija
02.10.2022 |

Kun katsoo minkänlaisia hirvityksiä telkkarissa näkyy tuon tuosta esiintymässä ihan vakio-ohjelmissa, niin kenelläkään taviksella ei ole oikeasti mitään syytä pelkoon.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku harha että voi jäädä mieleen paremman näköisenä, jos ei mene itsensä näköisenä esille?

Vierailija
2/4 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en halua olla enää missään esillä, kun koin hajottavan suhteen ihmisen kanssa joka ilmeisesti ihastui pelkästään ulkonäkööni. En halua enää kokea samaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vältän esillä olemista entiseltä työpaikaltani saadun stalkkerin takia. En tosin muutenkaan pidä ihmisistä ja olisi muille hengenvaarallista laittaa minut sellaiseen paikkaan missä olisin ihmisten kanssa tekemisissä tai muuten esillä.

Vierailija
4/4 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä häpeän sitä, miten ruma minusta on näin vanhana tullut. En kestä katsoa itsestäni otettuja kuvia. En halua mennä minnekään. En todellakaan halua olla esillä.

Kaikkein huvittavinta on se, että en ole koskaan ollut kaunis. Siis että kyse olisi siitä, että on ollut niin paljon menetettävää. Ei. Olen aina ollut tavis. Ja toiseksi: en ole koskaan tajunnut olevani näin pinnallinen, ulkonäkö ei ole koskaan ollut minulle tärkeä, senkin takia olen hieman ymmälläni sen kanssa, että vihaan vanhenemista sen takia mitä se tekee ulkonäölle ja fysiikalle. 

Kaikkea sitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän