Minun oma pieni vauvani meinasi eilen kuolla
syliini:( Oli tukehtua. 20minsaa elvytin, siis hakkaamalla selkään, yökkäyttämällä jne. Mitään ei tullut ulos. Olin niin shokissa tapahtumasta.
Menimme tämän jälkeen suoraan sairaalaan, lasten päivsytykseen. Vauva kuvattiin ja masustahan löytyi n.3cm. pitkä ruuvi.
Olo on niin kauhea, lapseni henki oli minun käsissäni. Jos olisin tehnyt jonkin virheen, lähtenyt soittamaan apua, lakannut lyömästä vauvaa selkään, niin häntä ei enää olisi.
Oli vaan pakko päästä purkaan jonnekin tätä pahaa oloa.
Syyttäkää provoksi, haukkukaa mut alimpaan helvettiin, mutta miettikää, näin voi joskus käydä myös itsellenne.
Vaikka kuinka yritän pitää lattiat puhtaana ja katsoa, ettei siellä ole mitään epämääräistä, niin ruuvi oli lattialle kuitenkin joutunut.
KAUHEAA!!
Vieläkin niin järkyttynyt tapahtuneesta:(
Kommentit (44)
Siis, kun oli jo mahassa. Yllättävää, että ruuvi tuli itsestään ulos. Miten sitä seurattiin sairaalassa. Montako röntgenkuvaa otettiin ja suojattiinko säteiltä jotain paikkoja.
Minun 5-vuotiaani nielaisi euron. Se poistettiin tähystyksessä mahalaukusta, kun ei tullut itsestään vähän yli viikossa.
Jos siis on jo mennyt riittävän pitkälle. Jos taas on juuttunut henkitorven lähelle, niin sitten.
Siinä elvytin hakkaamalla selkään sen n.20minsaa.. Poika alkoi jo vaihtaan väriä ja silmät pullistui päästä! Sit sain sen tilanteen rauhoittumaan. Röntgenissä vasta selvisi, että kyseessä oli ollut ruuvi.
Siellä röntgenissä otetaan siis se kuva vaan siltä alueelta, mistä ainoastaan tarvitaan. Vauvalle laitettiin jotain kangaspusseja(jotain oli sisässä), niillä yritettiin saada vauva pysymään paikoillaan ja kohdillaan. Sitten laitettiin jotku toiset " jutut" siihen päälle suojaamaan säteilyltä.. Minä olin pitelemässä poikaa paikoillaan myös ja mulla oli päällä TODELLA PAINAVAT muovisuojat(Suojas kroppaa ja niskaa).
Ja en jaksais enää setviä tätä asiaa, kun ruuvikin tuli jo ulos.. Miten saan poistettua tämän ketjun, kiitos.
Poikani on meinannut tukehtua mm. appelsiinin palaan ja muroihin, siis sellaisiin pyöreisiin cheerios muroihin, joita monet syöttävät lapsilleen.
Kolme kertaa tullut oksennuksen kanssa ja selkän hakkaamisen jälkeen ulos. Minä tyhmä olen ajatellut iän mukana kurkun kasvavan tai pojan oppineen syömään, mutta vieläkin pelkään antaa niitä, rusinoita tms.