AV-matka hailuodon saareen
Lähdetäänkö av-matkalle Hailuodon saareen?
Ihania nähtävyyksiä Pohjanmerellä, ehdottomasti ohjelmiin kalastusta ja uintia!
Huhujen mukaan mm suloiset haitkinnkäyvät tuolle kääntymässä, niitähän voi silitellä jne ihan kuin delfiinejä.
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Hailuoto
Hailuoto on siis tuollä, lautalla ihan päästäisiin.
Kai mukaan tulijoita riittää?
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Onko matkalle mukaan varattu haihäkki?
On, tottakai on eli bikinit mukaan!
Paikallisia asuu wikipesådian mukaan vain alle tuhat (tosin alueella on turismia) eli toivotaan ettemme pelästytä heitä uhkarohkeudellamme!
- Häihäkki on mukana, jokainen ottaa omat bikinit.
Kai me lähdetään, muita tulijoita?
Mä tulen, mutta vaan jos saadaan ottaa mukaan hämäys haihäkkejä. Niihin käytettävät siat ja öhöm valuvikoja.
Jätettäville sioille käy kuin leffassa 47 metriä, ah mikä idea. Täytyy vaa varoa, ettei hämäys haihäkit mene sekaisin sen kanssa, mikä toimii. Siis missä av-matkaajat menevät.
Mä millään lautalla lähde. Tuun yksityiskoneella Pöllän kentälle. Rupusakki käyttää lauttaa. Siellä joutuu joskus tuntejakin jonottamaan.
Minä en ala. Hailuoto on mun salainen shangri-la, jonne en halua muita pyörimään. Tämä hanke on peruttava.
Tulen mukaan, mutta mitä matka maksaa? Koska mennään? Kysyn koska joudun ottamaan vapaata töistä? Millä mennään eli busseillako ja kuka järjestää asian?
Pomolle joudun sitten kertomaan, että olen sairaalassa matkan ajan. Kysyisin, että osaako kukaan väärentää sairaslomalappua?
Ja se tärkein: Eli saahan matkalla vuotaa vapaasti, myös siellä haihäkissä?
Näh, olisin vaan pettynyt kun ei näy yhtään haita.
Hailuoto EI ole Pohjanmerellä. Pölhö.
Hailuoto on sisäsiittoisuuden paratiisi, jos joku näyttää erilaiselta ei ole sieltä kotoisin. Punkkeja ja juntteja koko saari täynnä..
Vierailija kirjoitti:
Minä en ala. Hailuoto on mun salainen shangri-la, jonne en halua muita pyörimään. Tämä hanke on peruttava.
Annoin alapeukun, koska et halua meitä muita salaiseen Shangri Laasi, nyt on julmaa sinulta.😥 Jaa meidän kanssamme tämä paikka ja retki, mitään ei peritä. Ei, jos siellä kerran aivan ihanaa on. Miettikää miten saadaan yhdessä rentoutua siellä.😊
Kyllä hailuotolaiset hämmästyy kun saareen saapuu Valtava lauma haita eli raatelevat av-mammat evät ojossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annoin alapeukun, koska et halua meitä muita salaiseen Shangri Laasi, nyt on julmaa sinulta.😥 Jaa meidän kanssamme tämä paikka ja retki, mitään ei peritä. Ei, jos siellä kerran aivan ihanaa on. Miettikää miten saadaan yhdessä rentoutua siellä.😊
Joku kimppaorgia-teltta voisi olla hyvä rentoutumiseen.
Kuinka monta rullaa wessapaperia otetaan mukaan, se ei saa loppua kesken?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä hailuotolaiset hämmästyy kun saareen saapuu Valtava lauma haita eli raatelevat av-mammat evät ojossa.
Siiderihaita?
Vierailija kirjoitti:
Tulen mukaan, mutta mitä matka maksaa? Koska mennään? Kysyn koska joudun ottamaan vapaata töistä? Millä mennään eli busseillako ja kuka järjestää asian?
Pomolle joudun sitten kertomaan, että olen sairaalassa matkan ajan. Kysyisin, että osaako kukaan väärentää sairaslomalappua?
Ja se tärkein: Eli saahan matkalla vuotaa vapaasti, myös siellä haihäkissä?
Jos omistat av- jäsenkortin (vähän kuin s-ertukortti, lähes kaikilla av:llä on se) maksaa maksa 100 e.
Muussa tapauksessa kannattaa hakea sitä etukorttia, hinta ilman sitä on 200 e.
Hintaan sisältyy kuljetukset sekä bussilla, että lautalla.
Ruuat ja juomat (myös alkoholi) sekä mahdollisuus jättää sika uppoavan haihäkkiin.
Vielä päätettävä asioita ovat:
+ Bussikuskit, kuka niitä ajaa?
+ Lähdön tarkka päivämäärä
+Montako ilmoittautuu
Ja ainiin, av-bikinit pitävät kylmän loitolla, eli kukaan ei jäädy.
Humalassa voimme yhdessä sen sairaslomalapun taktikoiden väärentää, jos ei muuta ratkaisua keksitä.
Ja ainiin, ei miellään vapaavuotoja haihäkissä ollessa.
Tai sitten vapaat vuotajat menevät häkkiin viimeisenä keskenään, saavat ehkä öhöm melko hurjan kokemuksen eli en suosittele...
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monta rullaa wessapaperia otetaan mukaan, se ei saa loppua kesken?
Olen hamayrannut suurimman osan suomen vessapapereista, aina silloin kun sen on viime vuosien aikana uutisoitu loppuneen eli ei ongelmaa.
Meillä tulee vain ehkä 50000 rekkaa perässään, joissa vessapaperia.
Onko matkalaisilla oltava jokin yhteinen tervehdys , esim. Hai sie! tms.?
Käyäänkö siellä päiväseltään vai ollaanko usiampi päivä.
Aattelin vaa että pittääkö ottaa mukkaan uima- tai ilmapatja, vai missä me maataan.
Onko matkalle mukaan varattu haihäkki?