Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuu pahalta katsoa omaa poikaa armeijavaatteissa.

Vierailija
02.10.2022 |

Kunhan et joutuisi oikeasti sotimaan. Mun oma rakas lapseni. Toivottavasti sun ei tarvitse menettää henkeäsi sodan takia vaan saat elää juuri sellaista elämää kuin haluat. Rakastan sua niin paljon. Toivottavasti muistat sen aina.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikasi tekee oikein. Onneksi ei kuuntele kyynelehdintääsi.

Vierailija
2/22 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasia on että kaikki ryssäkät tapetaan maan päältä. Maapallo ei tarvitse moisia haittaelukoita ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi katsot poikaasi armeijavaatteissa, jos tuntuu pahalta? Vaihda yllesi siviilivaatteet ja katso sitten poikaasi. Ehkä ei enää tunnu niin pahalta.

Vierailija
4/22 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän fiiliksesi.

Oma poika pääsi hetki sitten armeijasta. Suoritti sen tunnollisesti ja hyvin, on valmis puolustamaan isänmaataan. Olin (ja olen) ylpeä hänestä, mutta samalla pelottaa. Toivottavasti ei koskaan joudu sotimaan.

Vierailija
5/22 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit ylpeä.

Vierailija
6/22 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe äitinä yhtä ainoaa syytä miksi pojat olisi uhrattava yhtään enempää kuin tytötkään.

Samalla tänäänkin "tytöt valtaa sitä ja tätä"-kampanjoita taas...

Vierailija
7/22 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun katson omaa poikaani, joka makaa sohvalla ja on netissä 24/7, eikä tee elämällään mitään, toivoisin että hän olisi joskus ryhdikkäänä armeijan vaatteissa. Mutta lopetti sen kahden päivän jälkeen kesken. Hävettää ja ahdistaa. Mutta en voi sille mitään.

Mua hävettää sun seksismi. Tytär sais varmaan jäädä makoilemaan tai tehdä rauhassa opintoja/urasuunnitelmia. Pojan pitää olla ryhdiķkäänä armeijan vaatteissa saadakseen edes jotain arvostusta tässä maassa.

Vierailija
8/22 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin joutuu.

Vierailija
9/22 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun katson omaa poikaani, joka makaa sohvalla ja on netissä 24/7, eikä tee elämällään mitään, toivoisin että hän olisi joskus ryhdikkäänä armeijan vaatteissa. Mutta lopetti sen kahden päivän jälkeen kesken. Hävettää ja ahdistaa. Mutta en voi sille mitään.

Minä ymmärrän näitä poikia. Itsekin kapinoisin nykysysteemiä vastaan. Ei pölyinen muka-arvostus yhteiskunnalta kiinnostais. Hoitajille maksetaan korotuksia, mut kituuttaa ja rämpiä vankina jossain paskassa, koska penis.

Samalla tyttöjä nostetaan ylös naisjohtosessa Suomessa minkä keretään.

Mitä hemmettiä, Suomi?

Vierailija
10/22 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kyllä armeija pitäisi olla vapaaehtoista samoin miehille kuin naisillekin.

Vierailija
11/22 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin venäläisen pojan äiti, olisin paniikissa.

Vierailija
12/22 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma poikani sai vapautuksen jo ennen kutsuntoja. Ei hävetä eikä ahdista.

Vierailija
13/22 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä ihmetellyt kaikkia jotka ovat käännyttämässä irakilaiset ja venäläiset tapettavaksi omiin maihinsa. Samat ihmiset huutavat että feministit sortaa miehiä.

Vierailija
14/22 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järkevä poika kun ei lähde mukaan sotahullujen sotaleikkeihin. Sota kun syttyy niin viisas lähtee kaukomaille ja jättää muut riehumaan keskenään.

Vierailija
15/22 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän niin AP:n huolen miten Venäjän kanssa vielä käy. Hyökkääkö ne vielä Suomeen. Siskonpoikani kävi myös viime vuonna armeijan ja alkoi nyt opiskelemaan eli parhaimmat nuoruuden vuodet pitäisi olla edessä. Venäjän uhittelua seuratessa pelkään myös joutuuko hän sotaan ja miten meille kaikille mutta erityisesti näille meidän rakkaille nuorille käy.

Vierailija
16/22 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä ihmetellyt kaikkia jotka ovat käännyttämässä irakilaiset ja venäläiset tapettavaksi omiin maihinsa. Samat ihmiset huutavat että feministit sortaa miehiä.

Totta kai feministit sortaa miehiä, se on ihan selvä asia.

Vierailija
17/22 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sotilaan tehtävä on sotia.

Vierailija
18/22 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta kai feministit sortaa miehiä, se on ihan selvä asia.

Ja itse vaatii että vain naisia ja lapsia pitää suojella, miehet pitää tapattaa. Hyvin ne vetävät.

Vierailija
19/22 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ylpeä sen lentohaalareista.

Vierailija
20/22 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksoisstandardit

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi