Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vappu Pimiän ja Saarioisten jauheliha-ohravuoka

Vierailija
02.10.2022 |

Hyi, olipa rasvaista höttöä. Ja tomaatti ei todellakaan sovi ohran kanssa yhteen! Pahaa, ei tule toiste ostettua. Pettymys sinänsä. Mutta se oli positiivista, että tuossa oli oikeasti kunnolla porkkanaa seassa. Mitä mieltä olette jotka olette maistaneet?

Kommentit (76)

Vierailija
21/76 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka ostaa muutenkaan eineksiä!? Aika alhainen ihminen saa olla.

Vierailija
22/76 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laiska ihminen, kuten minä. Arkipäivänä syön eineksiä, viikonloppuisin teen itse ruokaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/76 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laiska ihminen, kuten minä. Arkipäivänä syön eineksiä, viikonloppuisin teen itse ruokaa. 

Ryhdistäydy hyvä ihminen ja tee itse ruokasi.

Vierailija
24/76 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hyvää. En viitsi turhata aikaa, käyttää uunia/liettä ja nyt niin kallista energiaa ohrattojen sun muiden pitkää valmistusaikaa vaativien ruokien kanssa. Tää toimii myös lisukkeena.

Vierailija
25/76 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä ihmisiä jotka ostavat julkkisbrändättyjä teollisuuseineksiä.

Sitä sait mitä tilasit

Mitä ymmärtämistä tuo vaatii? - Tämä menee nyt maisnostamisen puolelle mutta ainakin itse olen tykännyt Sikke Sumarin naamalla/ olemuksella mainostetuista ruuista.- Tai e se ainakaan yhtään sen pahempaa tai parempaa ollut kuin anonyymit "Saarioisten äitien" tekemät tuuat, vaikka kai siitäkin joku on loukkaantunut kun tällain halveksitaan isiä kun vaan äidit mika tekee ruuan tai tosin päin. Se mikä tietysi on tylsää, nin veikkaampa, että niin Sumari kuin Pimiä ja ketä näitä oman naamsan antaneita mainoskasvoja nyt onkaan niin tienaa yhdestä mainos spotista enemmän kuin muutama kymmenen eineksen tekijää viikossa. 

Vierailija
26/76 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä ihmisiä jotka ostavat julkkisbrändättyjä teollisuuseineksiä.

Sitä sait mitä tilasit

Mitä ymmärtämistä tuo vaatii? - Tämä menee nyt maisnostamisen puolelle mutta ainakin itse olen tykännyt Sikke Sumarin naamalla/ olemuksella mainostetuista ruuista.- Tai e se ainakaan yhtään sen pahempaa tai parempaa ollut kuin anonyymit "Saarioisten äitien" tekemät tuuat, vaikka kai siitäkin joku on loukkaantunut kun tällain halveksitaan isiä kun vaan äidit mika tekee ruuan tai tosin päin. Se mikä tietysi on tylsää, nin veikkaampa, että niin Sumari kuin Pimiä ja ketä näitä oman naamsan antaneita mainoskasvoja nyt onkaan niin tienaa yhdestä mainos spotista enemmän kuin muutama kymmenen eineksen tekijää viikossa. 

Taisin äsken syödä liian voimaannuttavia eineksiä, kun tuli noin paljon kirjoitusvirheitä...

Vierailija
27/76 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jauhelihaa, tomaattia, ohraa ja porkkanaa? Hyi kun kuulostaa jo ihan kamalalta

Vierailija
28/76 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin ja maistoin ja täytyy myöntää että en tykänny.

Vierailija
29/76 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se laatikko itsessään huonoa ollut, eikä se tomaatti... Vaan timjami, jota oli aivan liikaa ja löi läpi. Eipä siinä sitten muu maistunutkaan.

Vierailija
30/76 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti laatulihaa käytetty, sitä samaa teollista rustonyppyä kaikki eineisliha.

Vierailija
31/76 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niissä katumainoksissa oli aluksi Saarioisten tavis-makaronilaatikko. Sittemmin ovat vaihtaneet mainokset. LOL

Vierailija
32/76 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vikaa on laadukkaissa eineksissä? Ihan turhia mörköjä tehty niistäkin.

Uskallan täydestä sydämestä sanoa, että joku Kokkikartanon lisäaineeton valmisruoka on paljon terveellisempi vaihtoehto kuin lapsuudessani syöty kotiruoka jossa ei suolassa eikä rasvassa säästelty

Mieluummin siis hyvä valmisruoka kuin kiireessä kasattu rasva-suolapommi.

Vierailija
33/76 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohraa pitäisi muutenkin hyödyntää paljon enemmän. Lähituotettua, ravintorikasta, edullista ja hyvää. Tätä einestä en ole maistanut kun mielestäni einekset on kalliita ja usein suolan ja sokerin määrästä huolimatta mauttomia. Ohrakaalilaatikko tai uunijuurekset ohralla ja saa monta annosta todella hyvää ruokaa muutamalla eurolla. Olen vaihtanut riisin kotona lähes kokonaan ohraan.

Vierailija
34/76 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää ei tarvitse mainostaa.

Vierailija
35/76 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, luin, että jauheliha- oravavuoka :). Siinäpä vasta lähiruoka!

Vierailija
36/76 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tuo mimmi joku Masked Singer-voittaja vai huono äiti kakkonen...?

Kyllä kiitos!

Vierailija
37/76 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin, maistoin.  Luin tuoteselostetta; 20% sisällöstä on ohraa, porkkanan ja jauhelihan määrää ei kerrota.  Outo rasvanmaku jäi suuhun-ilmeisesti sikanautajauhelihaa?  Keksikää joku muu ohraresepti-tämä on niin pahaa,  Laitin päälle oreganoa ja chilimaustetta että sain pienen annoksen syötyä-loput menee jätteeseen. Pieni tilkka ruokaa, pahaa, pakkaus jossa metallia ja pahvia. Ei jatkoon.

Vierailija
38/76 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun olin hyvin pieni, oli äitini mummolassa tarjolla tuollaista samaa ruokaa eli liha-ohralaatikkoa. Tomaattia siinä ei ollut (eikä se olisi perinneruokaan sopinutkaan), mutta lapsille tehdyssä laatikossa oli porkkanaa. Siksi en oikein ymmärrä, miten tuo on nyt yllättäen jotenkin Pimiän keksimä ruoka tai siis miksi sitä hänen naamallaan mainostetaan.

Missä niin väitetään että olisi keksinyt?!

... tai miksi sitä hänen naamallaan mainostetaan?

Saarioinen mainostaa, että "Vappu Pimiän kanssa yhdessä kehittämämme..." eli vähän vivahtaa siihen, että ei olisi ollenkaan perinneruoka, koska Vappu halusi jotain, mitä kaikki syö yhdessä ja jossa on ohraa. Sellainen olisi löytynyt mistä tahansa 40-luvun peruskeittokirjasta, nyt se "keksittiin".

Meillä alle 90-vuotiaila ei pahemmin ole 40-luvun keittokirjoja, mutta hyvä kun sodasta selvisit sen keittokirjas kanssa.

Vierailija
39/76 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohra on vastenmielisin vilja Suomessa. En söisi vaikka maksettaisiin. Pitkäån haudutettu ohrapuuro --> usean päivän vatsanväänteet ja kivut.

Vierailija
40/76 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En myöskään tykännyt. Ostin viikolla mutta toista kertaa ei tarvitse kaupasta tuoda. Joku mauste siinä maistui siitä läpi. En tykännyt ollenkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi