Vappu Pimiän ja Saarioisten jauheliha-ohravuoka
Hyi, olipa rasvaista höttöä. Ja tomaatti ei todellakaan sovi ohran kanssa yhteen! Pahaa, ei tule toiste ostettua. Pettymys sinänsä. Mutta se oli positiivista, että tuossa oli oikeasti kunnolla porkkanaa seassa. Mitä mieltä olette jotka olette maistaneet?
Kommentit (76)
Söin Vappu Pimiän eineen. Nyt Vappu jäi ilman ruokaa.
No, ihan kelvollista oli 3/5.
Miksi sitä ohraa pitää viljellä niin paljon, että on pakko työntää joka paikkaan ihan turhaan. No jää moni tuote hyllyyn sen vuoksi, en halua vatsan väänteitä.
Äidistäni se on tympäisein mainos telkkarissa eikä kyllä kovin väärässä ole. Säästäkää meidät Pimiältä edes mainostauolla.
Ohra ok mutta ei timjami! Vuoka oli lasten mielestä pahaa ja se johtui mausteista. Ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Ohra on vastenmielisin vilja Suomessa. En söisi vaikka maksettaisiin. Pitkäån haudutettu ohrapuuro --> usean päivän vatsanväänteet ja kivut.
Tiesitkö, että ohrassa on gluteenia?
Onko samaa tasoa kuin Vapun reseptikirjojen reseptit?
Piti oikeen googlailla kokemuksia tästä Vapun ohravuoasta.
Ajattelin ostaa lounaaksi kun tänään kiireinen päivä. Enpä osta toiste. Timjami peittää allensa kaikki muut maut. Tykkään timjamista, mutta nyt oli liikaa. Ei maistunut mikään muu. Rasvasta oli kaiken lisäksi.
Enpä osta toiste.
Miksi tota kantturaa työnnetään joka paikkaan?
Vierailija kirjoitti:
Äidistäni se on tympäisein mainos telkkarissa eikä kyllä kovin väärässä ole. Säästäkää meidät Pimiältä edes mainostauolla.
Joo, ei me säästetä ketään siltä v o s u l t a...
Vierailija kirjoitti:
Kuka ostaa muutenkaan eineksiä!? Aika alhainen ihminen saa olla.
No mitähän luulisit? Miljoonat syövät. Vai kuvittelitko, että kaupoissa on hyllymetreittäin eineksiä, joita tuskin kukaan ostaa?
Meidän mielestä tosi hyvää. Syödään monesti kun ei jaksa tehdä ruokaa. Maukasta ohraa ja hyvää jahelihaa. Ei kai se julkkis tässä hyvää ruokaa pilaa. Oletteko vähän ennakkoluuloisia......
Tein tänään jauhenliha-oravavuokaa.
Basilikaa siinä taisi olla, en pitänyt sen takia ja kai se tomaatti oli toinen pilaaja siinä.
Vierailija kirjoitti:
Liikaa timjamia
Timjami se ilmeisesti olikin, eikä basilika mutta pilasi maun silti.
No eipä tarvii tuotakaan ostaa. Kenellekään valmisruokien tuottajalle kun ei ole tullut mieleen tuoda markkinoille maidotonta ja gluteenitonta einesruokaa. Yksi kasvissosekeitto on, mutta sitä ei myydä lähikaupassani.
Täysin eri mieltä sinun kanssasi. Todella herkullista ruokaa. Syön vähintään kerran viikossa. 👌🏼😋
Aulis Saarinen
En söis tuon emakon ruokia vaikka maksettais.
Ryhdistäydy sinäkin itse hyvä ihminen ja siivoa itse katusi, ompele itse vaatteesi, valmista itse kankaasi, luo itse lumesi, valmista itse astiasi, leikkaa itse hiuksesi, hoida itse jalkasi ja kasvosi, hoida itse katuvalaistuksesi.