Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Repikää siitä: Alkoholi on jo työikäisten yleisin kuolinsyy (HS)

Vierailija
31.10.2006 |

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viina tappaa, yksikin pisara, eikä sitä voi juoda kohtuudella... uskomme jo. Lopetammekin kaikki alkoholin käytön nyt heti...

tai sitten ei

Vierailija
22/29 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtuullisessa määrin nautittuna se ei ole sen terveellisempää tai epäterveellisempää kuin mikään muukaan. Ihan samalla lailla liika rasva tappaa, varsinkin laboratotriossa synnytetyt keinopaskarasvat, tai liika sokeri, varsinkin sellainen josta on jalostettu kaikki vähänkin terveellinen pois. Maksansa muuten saa poksahtamaan hyvin monella muullakin ravinnolla kuin alkoholilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ihmeellisesti tänne av:lle on eksyneet vain kohtuukäyttäjät :D. Kukaan ei juo koskaan kännejä, vaan kaikki fiksusti lasillisen viiniä ruoan kanssa.

Ja eiköhän se ole ihan odotettavissa, että tämmöisellä palstalla on niitä kohtuukäyttäjiä? Tuskinpa nyt alkkismammat palstailee...

Vierailija
24/29 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin vain täpärästi. Se vaan jäi mietityttämään, että mitä tohon alkoholisyihin lasketaan - maksakirroosi varmaan, mutta kai jotain muutakin... Kun tapaturmat, itsemurhat ja sydäntaudit oli kuitenkin tilastoitu myös erikseen.

Vierailija
25/29 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt kaikki yhden saunakaljan viikossa juovat potemaan hillitöntä syyllisyyttä. moraalisaarnaaja on jälleen puhunut...miten tämä sun mielestä koskee taviksia, joilla ei ole alkoholiongelmaa ap? ap, mitä me voidaan sun katkeruudellesi tehdä?

Vierailija
26/29 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut samassa työpaikassa 20 vuotta. Siellä huomaa jo 40-50 vuotiaissa naisissa selvästi, ketkä on niitä " kohtuukäyttäjiä" . On paljon sairauslomia, ylipainoa, iho on harmaa, ovat väsyneitä yms.

Se on tietenkin jokaisen oma asia, en siis tuomitse. Mutta se vain näkyy niin selvästi, kuka polttaa ja käyttää alkoholia. Omalla elämällähän saa tehdä mitä haluaa.

Vierailija
27/29 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse ainakin tiedän olevani kohtuukäyttäjä. yksinkertaisesti ei voi olla muuta, jos ottaa lasin viiniä viikossa...

Vierailija
28/29 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ihmiset elävät neljän seinän sisällä, ilman kontaktia ulkomaailmaan, viina ainoana lohtuna...

Olen itse suomalainen mutta syntynyt ja kasvanut muullla, ja ihmettelen suuresti suomalaisten nurkkakuntalaisuutta ja ahdistuneisuuttaa. Takuulla yksi syy on tämä hirveä ilmasto täällä ja luterilainen maailmankatsomus, mutta jotain muutakin mystistä tähän suomalaisen mielen kylmyyteen liittyy.

Vierailija
29/29 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on todella huutava alkoholiongelma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme