Minkä ikäisen lapsen olette jättäneet elokuvateatteriin yksin?
Voiko kohta 6 vuotiaan- ja melkein 8 vuotiaan jättää keskenään katsomaan lasten elokuvaa leffateatteriin? Olisi asioita hoidettavana, jotka just ehtisin käydä hoitamassa puolentoista tunnin aikana.
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Ei voi.
Miksi ei? Vähän perusteluja nyt. Nehän vaan kattos elokuvaa siellä ja söis poppareita.
No jos ovat luotettavia ja osaavat ja jaksavat keskittyä. Itse tiedät ja tunnet heidät. Kysy toki heidän omaakin mielipidettään.
No provohan tämä on, mutta
Voi tulla vessahätä eikä osaa vessaan
Voi alkaa pelottaa, jos leffa onkin liian jännä
Voi tulla joku pervo-pertti tai muu seko viereen istumaan
Tuossa ensi alkuun, että pääset jankkaamaan. Ei kukaan oikeasti ole niin tyhmä, että jättäisi pienet lapset yksin.
Vierailija kirjoitti:
Voi tulla joku pervo-pertti tai muu seko viereen istumaanTuossa ensi alkuun, että pääset jankkaamaan. Ei kukaan oikeasti ole niin tyhmä, että jättäisi pienet lapset yksin.
Kouluikäinen ja eskari, pienet lapset? No ihan miten vaan.
Opettelujen jälkeen tuon ikäiset voi jättää kotiin asioiden hoitamisen ajaksi.
Oma 8v on ollut samanikäisen kaverinsa kanssa kaksin, vietiin ja haettiin toki. Ehkä en 6-vuotiasta vielä jättäisi, tai korkeintaan selkeästi vanhemman sisaruksen kanssa, tyyliin teinin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi tulla joku pervo-pertti tai muu seko viereen istumaanTuossa ensi alkuun, että pääset jankkaamaan. Ei kukaan oikeasti ole niin tyhmä, että jättäisi pienet lapset yksin.
5- ja 7-vuotiaat on pieniä minun kirjoissani, mutta jankuta nyt vielä vähän.
8-vuotias varmaan pärjäisi yksin, mutta en jättäisi nuorempaa sisarusta hänen vastuulleen.
3-vuotiasn voi jättää yksin katsomaan elokuvaa jos tietää että lapsi tykkää ja viihtyy sen parissa niin hyvin ettei edes huomaa olevansa yksin elokuvissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämähän olivat 6- ja 8-vuotiaat. Selvä trolli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämähän olivat 6- ja 8-vuotiaat. Selvä trolli.
Luehan aloitus vielä ajatuksen kanssa.
Melkein ja kohta ei tarkoita 6- ja 8-vuotiasta.
Jätin 5 v katsomaan yksin k 7/8 piirrettyä,
ei uskaltanut katsoa loppuun
Tuumin, ettei tuo niin tarkkaa ole, mutta oli!
Mä olin kaverin kanssa 8-vuotiaina elokuvissa. Kaverin 6v pikkuveli myös mukana. Ovelle asti vanhemmat toi ja leffan loputtua tuli odottelemaan. Vessaan osattiin kyllä mennä, mutta nykylapset kai on vaipoissa 10-vuotiaaksi asti
N22
Ei voi.