Huolisitko jonkun exän tai ihastuksen kaukaisilta ajoilta?
Kommentit (49)
En ainakaan exää. Ihastuksen kanssa ei tietysti voi tietää miten jutut olisi mennyt.
Yhtä kohtaan mulla on vielä lämpimiä tunteita, mutta en haluaisi sitä takaisin, koska en halua enää yhtäkään miestä elämääni. Viimeisen eron jälkeen päätin, että se oli nyt siinä. Aion elää sinkkuna, elämä on paljon helpompaa näin.
En todellakaan! En tajua mitä heissä joskus näin
Lähes kaikki on jonkun exiä ellei sitten tavoittele itselleen 13 vuotiasta
Pääsääntöisesti ajattelen, että eksät on eksiä syystä. Yhen kohdalla voisin tehdä poikkeuksen, jos osoittaisi, että hänkin on kasvanut ihmisenä siitä kun olimme yhdessä. Suhde kaatui siihen, että oli todella huono ajoitus molempien elämässä.
Menneissä ihastuksissa vähän sama homma. En haikaile niiden perään. Jos nyt sattumalta tapaisin jonkun, voisin katsoa onko niitä ihastuksen tunteita edelleen löydettävissä vai oliko puhtaasti joku teiniajan ihastus.
En. En minä huonoihin miehiin koskaan tykästynyt ole, mutta menneet on silti menneitä. Ei niihin voi palata enkä itsekään ole enää sama ihminen kuin silloin.
Vähän riippuu, erosimme koska emme olleet samaa mieltä lastenhankkinnasta (minä mies halusin, nainen ei). Mutta jos nyt kävisi ilmi että en voi saada muutenkaan lapsia niin huolisin kyllä takaisin. Upea ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vähän riippuu, erosimme koska emme olleet samaa mieltä lastenhankkinnasta (minä mies halusin, nainen ei). Mutta jos nyt kävisi ilmi että en voi saada muutenkaan lapsia niin huolisin kyllä takaisin. Upea ihminen.
Miksi hylätä elämänsä rakkaus ja ottaa joku vähemmän ihana?
Ainoastaan siitä syystä, että haluaa monistaa itseään.
Lapset lähtee aikanaan maailmalle, puoliso pysyy.
Entä sitten, kun jäätte kahden lasten lähdettyä?
Ei ole myöskään itsestään selvää, että lapset edes tulevat katsomaan tai pitävät yhteyttä. Siinä vaiheessa voi miettiä mistä aikanaan tuli luovuttua.
Otin teinivuosilta. Nuorena kaikki jäi kesken.
Sain myös "rauhan", meitä ei ollut tarkoitettu toisillemme.
Vierailija kirjoitti:
Yhtä kohtaan mulla on vielä lämpimiä tunteita, mutta en haluaisi sitä takaisin, koska en halua enää yhtäkään miestä elämääni. Viimeisen eron jälkeen päätin, että se oli nyt siinä. Aion elää sinkkuna, elämä on paljon helpompaa näin.
Kauankos tätä sinkkuutta on jo kestänyt?
Kumpaakaan ex-poikaystävää tai yhden- tai muutamanyönjuttua en huolisi missään nimessä.
Yhden ihastuksen saattaisin ottaa. Häntä en kuitenkaan ole nähnyt vuoden 1986 jälkeen, joten ei voi tietää, millainen ihminen hänestä tuli. Se kyllä harmittaa, että en tarttunut hänen syöttiinsä sen vuoksi, että minulla jo oli poikaystävän tapainen, enkä nuorena vielä tiennyt, että niitä oikeasti voi vaihtaa lennostakin.
Ikisinkku 55+
Riippuu kenet. Riippuu myös siitä, miten on ihmisenä kasvanut. En tunne enää teini-ihastuksiani. En siis tiedä kuinka meillä kenenkään kanssa nykyään synkkaisi.
En vaikka kaikki ollut ihan kunnon miehiä. Ei voisi silti vähempää kiinnostaa.
Olen niin yksinäinen, että kyllä ottaisin. Kehenkään heistä en tietenkään pystyisi enää luottamaan enkä rakastumaan enkä ketään heistä kaipaakaan, mutta ottaisin silti.
M
Vaikka joskus tuleekin kaihoisia olotiloja, niin kyllä ne on entisiä ihan jostain syystä kuitenkin ja ne syyt tulisi taas eteen jos uudelleen alkaisi.
Riippuu vähän kenen exästä on kyse.
Yhden ihastuksen mahdollisesti, toki en tiedä että olisiko ihastusta vielä oikeasti vai kannanko mukana pelkkää haavekuvaa. Näimme viimeksi joskus seitsemän vuotta sitten.
En eksiä. Olen vähän sellainen, että kerran suljettu ovi saa suljettuna pysyäkin.
En ainuttakaan