Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Myönnä rehellisesti, oletko salaa aivan perseestä? Suuri tunnustusketju

Vierailija
01.10.2022 |

Olet kasvotusten kiva ja sinulla on ystäviä, eikä kukaan pidä sinua pahana eikä pissipäänä. MUTTA, onko sinulla toinen puoli? Valehteletko kaikille, jopa läheisillesi, oman etusi hyväksi? Etkö jaksa liikenteessä käyttää vilkkua vaan annat muiden pysähdellä turhaan ja odottaa sinun takiasi? Käytätkö työnantajaasi hyväksi kaikin mahdollisin tavoin omaksi eduksesi? Vietkö kummilapsellesi synttärilahjaksi tuotteen ale-laarista, koska et halua käyttää rahaa sinulle vähäpätöiseen asiaan, mutta pakko koska koet kuitenkin jonkunlaista velvollisuuden tuntoa, vai jätätkö kummilapsen ehkä huomiotta kokonaan? Etuiletko jonossa jos kukaan ei huomaa? Vai mitä muuta?

Kerro salaiset syntisi!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole mitään salaisia syntejä, sori.

Vierailija
2/4 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Olen ihan avoimesti perseestä. En siten, että haluaisin etuilla, käyttää hyväkseni tai millään muullakaan muotoa manipuloida ja hyötyä muista. En vain arvosta ihmisyyttä ylipäätään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppåt

Vierailija
4/4 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan avoimesti prseestä. Omasta mielestäni kyllä kiltti ja mukava, mutta samalla katkera ovimatto jota ihmiset käyttävät hyväkseen. Edelleen odotan sitä päivää jolloin sanon ei ja laitan itseni muiden edelle. Olen myös ruma ja minulla on terveysongelmia joista osa näkyy päällepäin, osa ei. Ahterista voi olla monella tavalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi