Passiivinen ja estoinen mies
Ollaan oltu yli 20v yhdessä. Alussa seksi oli intohimoista ja kiihkeää. Vasta viime vuosina on lassahtanut ja intohimo kateissa.
Haluaisin kokeilla kaikkea, ihan normijuttuja kuten sitomista tai roolileikkejä, olen toivonut mieheltä että ottaisi rajummin, kiihkeämmin. Ei.
Omatkin halut hiipuu. Hän ei välitä että käyttäisin hepeneitä. Niitä kyllä on mut se ei oo hänen juttu. Hän ei tee aloitteita jotka sytyttäisi. Ei viettele vaan ehdottaa ja siinä sit pitäisi innostua. Ollaan kyllä puhuttu, mutta mikään ei muutu.
Hän ei pidä suuseksistä. Mä otan mielelläni suihin. Testoja ei halua mittauttaa.
Kommentit (36)
missä päin suomea asut? tarvitsetko apua?
Vierailija kirjoitti:
missä päin suomea asut? tarvitsetko apua?
Kiitos tarjouksesta, houkuttelee todella, mutta oon yhden miehen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Sitomiset ja roolileikit eivät ole normijuttuja, olet pervo.
Oikeesti?
Vierailija kirjoitti:
No mikseipä sitten siinä tapauksessa voisi olla pikkuisen pervokin. Ei se ole keltään pois.
Olette olleet 20 vuotta yhdessä ja nyt sitten pitäisi yhtäkkiä kiinnostua sitomisesta ja roolileikeistä?
Kovasti tunnut syyllistävän niestäsi. Miksiköhön olette yhdessä?
Vierailija kirjoitti:
Olette olleet 20 vuotta yhdessä ja nyt sitten pitäisi yhtäkkiä kiinnostua sitomisesta ja roolileikeistä?
Miksi ei? Alkaa olla aika rutinoitunutta kun yli 20v saman kanssa panee. En tiedä, onko sulla miten pitkästä suhteesta kokemusta, että tiedätkö mistä puhun.
Mun on hankala syttyä, kun tietää jo ulkoa mitä milloinkin tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Otatko ahtëriin?
En. Kumpikaan ei pidä siitä. Kertakokeilu riitti meille.
Vierailija kirjoitti:
Kovasti tunnut syyllistävän niestäsi. Miksiköhön olette yhdessä?
No enhän mä ole yksin vastuussa meidän seksielämästä. Kyllä hänenkin pitäisi vähän nähdä vaivaa.
Avioero on aina hyvä ratkaisu. Ei tuollaista jaksa kukaan.
Avioero on aika standardi nykyään jos j ä n n y y s miehestä katoaa. Tästä syystä minä en ole ikinä deitannut ketään yli vuotta, heti kun se tasaisuus suhteeseen tulee niin myös vilke katoaa. Ja oikeasti ei se estä lapsien tekoa, minulla on 3 lasta kolmen eri miehen kanssa ja ihan yhtä hyvin kaikkia kohdellaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mikseipä sitten siinä tapauksessa voisi olla pikkuisen pervokin. Ei se ole keltään pois.
Ai ei ole pois? Kyllä se vaikuttaa koko yhteiskunnan moraaliin mitä sen yksittäinen jäsen puuhailee.
Vierailija kirjoitti:
Avioero on aika standardi nykyään jos j ä n n y y s miehestä katoaa. Tästä syystä minä en ole ikinä deitannut ketään yli vuotta, heti kun se tasaisuus suhteeseen tulee niin myös vilke katoaa. Ja oikeasti ei se estä lapsien tekoa, minulla on 3 lasta kolmen eri miehen kanssa ja ihan yhtä hyvin kaikkia kohdellaan.
Kouvolameininkiä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai ei ole pois? Kyllä se vaikuttaa koko yhteiskunnan moraaliin mitä sen yksittäinen jäsen puuhailee.
Jos et hyväksy live and let live filosofiaa ET ANTSAITSE ELÄMÄÄ. OLET SAIRAS. OLET HUONO IHMINEN.
Liberaalisuus f0rever!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otatko ahtëriin?
Eli toisin sanoen kun sun olisi pitänyt vähän sormettaa itseäsi liukkarin kanssa jotta ahteri rentoutuu panoa varten. Et viitsi nähdä sitäkään vaivaa miehesi nautinnon vuoksi.
Miksi kokeilut ovat aina niin päin että miehen pitää ottaa rajusti, sitoa ja piiskata?
Jos miehesi on rauhallinen tapaus eikä nauti sellaisesta, kokeile niin päin että mies on ottavana osapuolena. Ties vaikka pitäisi siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otatko ahtëriin?
Noni, olet passiivinen ja estoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otatko ahtëriin?
Noni, olet passiivinen ja estoinen.
Tuossahan tuli selväksi etä miehen pitää vietellä, ottaa rajusti, sitoa ja muuta.
Ap itse vain nauttisi kyydeistä.
Noin se tuntuu menevän naisilla nykyään. Nyt on perheleikit leikitty, siispä avioero ja seksideiteille etsimään BDSM-masteria.
20 vuotta yhdessä muuttaa ihmistä ja jos alussa kaikki oli romanttista, kiihkeää ja ihanaa, ei sitä yleensä 20 vuoden päästä enää samalla tavalla jaksa. Uuden kokeilussa noin vanhalla iällä voi päätyä vain ensiapuun.
Siis miehesi vain ehdottaa ja sinun pitäisi innostua. Siis hetkinen pari riviä aikaisemmin vaikutti siltä että sinä ehdotit ja miehesi ei innostunut.
Vaikuttaa siltä että ongelma on sinulla ja se liittyy kommunikaatioon miehesi kanssa.