Miksi mies sanoo useasti vitsillä jos haluan tulla syliin?
Kommentit (43)
Nainen haluaa tulla syliin, mutta mies alkaa hokea "vitsillä-vitsillä-vitsillä". Ehkä sillä on jokin pakko-oire?
Sanooko mies vai haluaisiko sanoa? Sanooko joku vitsillä jotakin vai sanooko jotain tehdäkseen jotain läpällä? Mine ei jummarra???
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuo syliinmeno ole naisen halventamista?
Feministinä puistattaa koko ajatus.
Noin sekopää akkaa en katsoisi yhtään pidempää.
Sano asiasi tai mene tiehesi. Ei meillä miehillä mitään hemmetin kristallipalloa ole!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuo syliinmeno ole naisen halventamista?
Feministinä puistattaa koko ajatus.
Mies feministinä sanoo useasti vitsillä?
Mutta MITÄ MIES SANOO?
Nykyaikainen suomalainen nainen ei ole velvoitettu mihinkään syliinmenoihin. Me on taisteltu itsellemme tämä oikeus, en ymmärrä miksi joku siitä lipsuu.
Vaimo alias kommentoija epäilee, onko hänen miehensä esittämä kysymys "tuletko syliin" rehellisellä mielellä sanottu vai vain jonkinlainen ns "vitsikäs heitto."
Ettekö te osaa kirjoittaa järkeviä lauseita?
Narsisti ei n*ssi silloin kun nainen haluaa, vaan silloin kun nainen ei halua. Kaikki pitää olla päinvastoin, hänen kontrollissaan.
Ei Suomi elä enää missään agraarikulttuurissa jossa naisen oli mentävä syliin.
Vierailija kirjoitti:
Vaimo alias kommentoija epäilee, onko hänen miehensä esittämä kysymys "tuletko syliin" rehellisellä mielellä sanottu vai vain jonkinlainen ns "vitsikäs heitto."
Näin sen täytyy olla! Mies pyytää naistaan (tai siis ap: ta jonka sukupuolta emme tiedä) syliin ja kätkee sen vitsiksi, kun ei uskalla suoraan kertoa halustaan ottaa toinen syliin.
Säälittävä tapa kommunikoida, mutta ehkä hän ei muuta osaa.
Kuka tässä nyt haluaa ap:n menevän miehensä syliin? Mies vai ap?
Peukku ylös, mies. Peukku alas, nainen.
Ilmianna, jos VITSILLÄ!
Vierailija kirjoitti:
Nykyaikainen suomalainen nainen ei ole velvoitettu mihinkään syliinmenoihin. Me on taisteltu itsellemme tämä oikeus, en ymmärrä miksi joku siitä lipsuu.
Olen nykyaikainen Suomessa syntynyt, ulkomailla asuva nainen, joka on ei suom. miehensä sylissä hyvin usein, jopa kaikki yöt. Minulle sylissä oleminen merkitsee rakkautta, hellyyttä, toisen huomioimista etc. Mieheni kokee ko asian samoin. Oikeus olla näyttämättä tunteita sinulle rakasta ihmistä kohtaan !!!???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nykyaikainen Suomessa syntynyt, ulkomailla asuva nainen, joka on ei suom. miehensä sylissä hyvin usein, jopa kaikki yöt. Minulle sylissä oleminen merkitsee rakkautta, hellyyttä, toisen huomioimista etc. Mieheni kokee ko asian samoin. Oikeus olla näyttämättä tunteita sinulle rakasta ihmistä kohtaan !!!???
Upeaa, miten muistitkin mainita "ei Suomalaisen" miehen. Näin käytännön käänteistä rasismia 101.. luokassa 5150.
Oletko kännissä vai muuten vaan sekaisin???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Upeaa, miten muistitkin mainita "ei Suomalaisen" miehen. Näin käytännön käänteistä rasismia 101.. luokassa 5150.
Tai oikeastaan OU812..
Oletteko tyhmiä naiset istuu miesten sylissä ei miehet naisten.
Vierailija kirjoitti:
Oletteko tyhmiä naiset istuu miesten sylissä ei miehet naisten.
Epätasa-arvohuuto!!!
Reeeee!!
Entä miehet?