Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi Suomessa naisilla on niin harvoin musta tukka (joko oma tai värjätty)? Ei käy selitykseksi ettei sovi kalpealle iholle

Vierailija
01.10.2022 |

Mustia hiuksia on paljon slaavimaissa ja naiset on niissä usein jopa suomalaisia kalpeampia. Samoin jenkeissä aika yleinen väri ihan valkoihoisilla ruskettumattomilla.

Musta on hiuksissa upea väri.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Slaavimaissa mustat pitkät hiukset ja harmaat silmät on yleinen yhdistelmä naisilla.

Vierailija
2/30 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon nuorilla naisilla on mustaksi värjättyjä hiuksia, mutta en ole vielä yhtään nähnyt jolle olisi sopinut. Ihmeellinen muoti, onneksi alkaa jo vähän vähentyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Slaavimaissa mustat pitkät hiukset ja harmaat silmät on yleinen yhdistelmä naisilla.

Meidän Sanna on aika lähellä tuota slaavi-lookkia, kun hiukset on tummansävyiseksi käsitellyt. Suuret harmaat silmät hänellä luonnostaan.

Vierailija
4/30 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän oli muotia joskus 20 vuotta sitten kun olin itse teini, joka toisella oli musta tukka ja joka toisella puhkiblondattu. Muutamalla erottautujalla oli kirkkaanpunainen. Onneksi ne päivät ovat takanapäin, nykynuorethan ovat paljon tyylikkäämpiä.

Vierailija
5/30 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sovi suomalaiseen ihonväriin, silmiin, ei mihinkään. Hyvin harvalle sopii, samoin kuin toisinpäin.

Vierailija
6/30 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se olisi kulttuurillista omimista.

Vierailija
7/30 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihminen muutu jonkin väriseksi vatkaamalla kemikaaleja päähänsä, se on pelkkä keinotekoinen väriaine, se ei ole aito. Musta on allergisoiva väri ja päätyy vesistöihin lopulta ne hiukkaset. Päänahka kiittää jos ei kemikalisoi sitä.

Vierailija
8/30 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äidillä musta luonnostaan, on suomalaisella tosi harvinainen ja siniset silmät. Nuorena oli tosi kaunis pitkä paksu tukka. Ei ole periytynyt lapsille. Ei ulkomaalaisia suvussa mutta tummanruskeaa tukkaa paljon kyllä.

Vierailija
9/30 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaalealle JA punakalle todella epäimarteleva väri. Samoin platinablondi, sekin on armoton iholle.

Vierailija
10/30 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustat hiukset tekevät kovan vaikutuksen ihmisestä, eivät sovi monellekaan suomalaiselle vaaleine ihoineen.

Vierailija
11/30 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei sovi niin ei sovi, onneksi useimmat sen ymmärtävät.

Jos on joku gootti- tai muuten dramaattinen tyyli jossa ei tavoitellakaan luonnollisuutta ja meikataan myös vahvasti, musta sopii.

Vierailija
12/30 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jenkeissä yleinen väri valkoihoisilla ruskettumattomilla."

Eikä ole.

Vierailija
13/30 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maantienväriset hiukset omaavana näyttäisin karsealta mustissa hiuksissa. Valjut kasvot ja kaikki uurteet korostuisivat. Nuorempana kokeilin huvikseni tummanruskeaa väriä ja se riitti jo osoittamaan, että musta olisi vihoviimeinen värivalinta. Juurikasvun kanssa nopeasti taas uutta väriä sinne juureen ja loputon kierre.

Mutta eipä sovi mikään kokonaan vaalennettu tukkakaaan. Sama juttu juurikasvun kanssa ja lopputulos usein vielä kellertävä.

Parhaan lopputuloksen olen saanut vaaleanruskeilla ja vaaleilla raidoilla. Silloin kun ne raidat siis ovat oikeasti vaaleita eivätkä keltaisia. Juurikasvu ei niin nopeasti mielestäni ala haittaamaan

Vierailija
14/30 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustahiuksisia on maapallo pullollaan. Muut värit ovat kivempia, erottuu ulkomaillakin edukseen.

Vierailija
15/30 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta väri taitaa olla kaikista myrkyllisin ja lisäksi allergisoi eniten. Jatkuva tukan mustaksi värjääminen ei kannata, eikö se lisännyt jopa rintasyöpäriskiä. Oli lehdissä muutama vuosi sitten tämä tutkimus.

Vierailija
16/30 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämähän oli muotia joskus 20 vuotta sitten kun olin itse teini, joka toisella oli musta tukka ja joka toisella puhkiblondattu. Muutamalla erottautujalla oli kirkkaanpunainen. Onneksi ne päivät ovat takanapäin, nykynuorethan ovat paljon tyylikkäämpiä.

Nykynuoret ja nykynuoret. Minä olen nuori aikuinen, eli teini-iästäni on aikaa, muttei supermegakauan. Kyllä minä pukeuduin tyylikkäästi silloinkin. Suosin nahkalaukkuja, farkkuleggareita (sellaisia, jotka ovat ihan housut, mutta joustavammat.) Värjäsin tukkaa ruskeaksi, joskus mahongiksi, kerran kokeilin blondeja raitoja, mutta menivät vähän mönkään. Shoppailin onlyssa, vero modassa ja vastaavissa. Että kyllä se on ihan henkilöstä kiinni, että osaako pukeutua vai ei.

Vierailija
17/30 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi 15-vuotias on jo sen verran täyspäinen, että jos hänellä on silmää tyylille, niin on. Jos ei, niin ei se siitä iän myötä parane luonnostaan.

Vierailija
18/30 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin, ei ole muodissa tällä hetkellä, vaan suositaan luonnollisempaa ja pehmeämpää lookia. Lisäksi hiusvärit ovat kehittyneet niin, että ruskeissa hiusväreissä on saatavilla eri tummuuksia ja sävyeroja. Ennen marketeissa oli tyyliin vain tummanruskea, punainen ja blondi hiusvärit saatavilla.

Vierailija
19/30 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy on se, että mustiksi värjätyistä hiuksista tulee niin järkyttävät teinivibat.

Vierailija
20/30 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun selitys on se, että se ei sovi mulle. Tulen aivan sairaan näköiseksi ja se väri on liian kova mulle. Ei kaikki värit sovi kaikille, pitäisi nyt tuon verran tajuta. No sä haluatkin vain trollata.

Mulla on hiuksissa oma punertava väri ja olen siihen erittäin tyytyväinen.