Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostin pakastesipulia

Vierailija
01.10.2022 |

Harvemmin tulee ostettua sipulia ja aina kun sitä tarvitsisi, on sipuli huoneessa tai lähtenyt kasvamaan. Meni hermo ja ostin pakasteena, niin nyt on hetkeksi sipulia kokkailuihin.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et osta sipulia, silppua sitä ja pakasta ennenkuin homehtuu?

Vierailija
2/26 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyödyntänyt jo monta vuotta. Ihan paras tuote, kuten muutkin vastaavat pakasteet, papu, maissi, kukkakaali ym.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inhoan sipulin pilkkomista. Yhden sipuli pilkkomiseen menee jo ihan tuhottomasti aikaa, kun silmät vuotaa niin paljon etten näe.

Ap

Vierailija
4/26 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin pakastepurjoakin, jos sitä löytyisi. Ennen Prismassa oli, mutta ei enää.

Vierailija
5/26 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Inhoan sipulin pilkkomista. Yhden sipuli pilkkomiseen menee jo ihan tuhottomasti aikaa, kun silmät vuotaa niin paljon etten näe.

Ap

Mikset laita sipulia tehosekoittimeen, joka pilkkoo sen puolestasi?

Vierailija
6/26 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on taas niin höpöhöpö turhaketuotteita.

Vierailija
7/26 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

En ole ap mutta minulla ei ole tehosekoitinta.

Vierailija
8/26 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

En ole nähnyt tarpeelliseksi ostaa vielä. Ehkä sitten, kun asetin yhteen maahan.

Ap

Vierailija
9/26 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen hyödyntänyt jo monta vuotta. Ihan paras tuote, kuten muutkin vastaavat pakasteet, papu, maissi, kukkakaali ym.

Sama tällä .Vaikka on nytkin sipulia tuoreena.Löytyy myös pakaste.ym.pakasteesta.

Vierailija
10/26 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakastekasvikset ovat kyllä aivan loistava keksintö ja ainakin minulla syy siihen, että minun tulee syötyä paljon kasviksia. Ilman pakastekasviksia varmaan oma kasvisten syömiseni rajoittuisi perunaan, porkkanaan ja hedelmiin. Kai sitä välillä salaatinkin vaivautuisi tekemään.

Vierailija
11/26 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostan sitä jatkuvasti, kun en jaksa silputa sipulia. Aina on muutama pussi pakastimessa.

Vierailija
12/26 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Älä kuule mulle viitti. Mä pilkon joka viikko varmaan 1,5 kg sipulia ihan perheen käyttöön enkä itke ja ei vie kauaa aikaa.

Mutta jos sua helpottaa valmiiksi pilkottu sipuli niin fine.

Muuten se kaupan 200 g pussi on noin 2 sipulia eli menee yhteen ruokaan. Kallista touhua.

Vierailija
13/26 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipuli ei itketä, kun huljauttaa sitä vedessä ennen kuorimista ja ennen pilkkomista.

Vierailija
14/26 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kuluu paljon pakastesipulia. Inhoan sipulin kuorimista ja pilkkomista eikä ole laitettakaan jolla tehdä silppua. Mies jos haluaa ruokaan tuoretta,saa itse hoitaa homman. Pakastesilppu uppoaa myös teiniin joka ei sipulista välitä.

Vierailija
15/26 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpöä muista, milloin olisin ostanut viimeksi sipulia, tuoretta tai pakastettua. 

Ruokaan saa makua muillakin tavoilla, niin en ole edes älynnyt ostaa.

Vierailija
16/26 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi parhaista tuotteista kiireiselle ruuanlaittajalle, eikä edes maksa juuri enempää kuin tuore sipuli. On niitä paljon turhempiakin juttuja.

Muut meidän ruuanlaiton helpottajat ovat pakastetut tilli, persilja ja chili. Hävikkiä ei tule ja aina löytyy se pieni määrä, mitä milloinkin tarvitsee.

Vierailija
17/26 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Älä kuule mulle viitti. Mä pilkon joka viikko varmaan 1,5 kg sipulia ihan perheen käyttöön enkä itke ja ei vie kauaa aikaa.

Mutta jos sua helpottaa valmiiksi pilkottu sipuli niin fine.

Muuten se kaupan 200 g pussi on noin 2 sipulia eli menee yhteen ruokaan. Kallista touhua.

Paljon te ruokaan sipulia laitatte jos pussillinen kerralla. Sitä määrää ei edes siitä tykkäävä mies laita.

Vierailija
18/26 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi tehdä elämästä vaikeaa? Pakasteena on sama kilohinta, mutta ei tule pilkkomista, kuoria eikä hävikkiä.

Vierailija
19/26 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilohintakin huitelee aika läheltä kun miettii paljonko kuoriessa menee hukkaan...

Vierailija
20/26 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet niitä ihmisiä kenen takia ei tee mieli tehdä tässä maailmassa yhtään mitään. Ostatko myös valmiiksi keitettyjä kananmunia ja valmiiksi pilkottuja keittojuureksia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän