Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostin pakastesipulia

Vierailija
01.10.2022 |

Harvemmin tulee ostettua sipulia ja aina kun sitä tarvitsisi, on sipuli huoneessa tai lähtenyt kasvamaan. Meni hermo ja ostin pakasteena, niin nyt on hetkeksi sipulia kokkailuihin.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et osta sipulia, silppua sitä ja pakasta ennenkuin homehtuu?

Inhoan sipulin pilkkomista. Yhden sipuli pilkkomiseen menee jo ihan tuhottomasti aikaa, kun silmät vuotaa niin paljon etten näe.

Ap

Älä kuule mulle viitti. Mä pilkon joka viikko varmaan 1,5 kg sipulia ihan perheen käyttöön enkä itke ja ei vie kauaa aikaa.

Mutta jos sua helpottaa valmiiksi pilkottu sipuli niin fine.

Muuten se kaupan 200 g pussi on noin 2 sipulia eli menee yhteen ruokaan. Kallista touhua.

Paljon te ruokaan sipulia laitatte jos pussillinen kerralla. Sitä määrää ei edes siitä tykkäävä mies laita.

Ja huom. käytän tuoretta sipulia, joka sentään maistuukin sipulille toisin kuin pakaste. Mutta tykkään muutoinkin kokata ja tehdä asiat alusta loppuun itse.

Vierailija
22/26 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Löysin" pakastesipulin jokunen vuosi sitten ja nykyään sitä on aina varalla. Inhoan sipulin kuorimista ja silppuamista, mieluusti maksan vähän ylimääräistä siitä että joku muu tekee sen puolestani vaikka muuten ruoanlaitosta pidänkin. Toki meillä syödään tuorettakin sipulia, kesällä varsinkin, eikä kaikkialla sipulisilppu toimi, mutta varsinkin arkiruokaa tehdessä tuo on kiva apu. Katselkaa pitkin nenänvartta jos haluatte.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Inhoan sipulin pilkkomista. Yhden sipuli pilkkomiseen menee jo ihan tuhottomasti aikaa, kun silmät vuotaa niin paljon etten näe.

Ap

Älä kuule mulle viitti. Mä pilkon joka viikko varmaan 1,5 kg sipulia ihan perheen käyttöön enkä itke ja ei vie kauaa aikaa.

Muuten se kaupan 200 g pussi on noin 2 sipulia eli menee yhteen ruokaan. Kallista touhua.

Paljon te ruokaan sipulia laitatte jos pussillinen kerralla. Sitä määrää ei edes siitä tykkäävä mies laita.

Sipuli on terveellistä ja hyvän makuista, sitä kannattaa syödä paljon.

Vierailija
24/26 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ja huom. käytän tuoretta sipulia, joka sentään maistuukin sipulille toisin kuin pakaste. Mutta tykkään muutoinkin kokata ja tehdä asiat alusta loppuun itse.

Alanuolittajille kokkaaminen on vissiin yhtä kuin Wolttaus.

Vierailija
25/26 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni jaksaa vain naurattaa kun samat ihmiset kitisee siitä kun ei ole rahaa ja sitten ostaa puolivalmista sontaa kaupasta. Lisäksi kärryssä on pepsimaxia, jugurtteja ja muroja pakettitolkulla. Kun tekee alusta asti sapuskansa itse niin tietää mitä saa ja rahaa menee murto-osa siitä mitä noihin prosessoituihin paskoihin.

T. 4hlöä ja kauppalasku 180-220e/kk

Vierailija
26/26 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseäni jaksaa vain naurattaa kun samat ihmiset kitisee siitä kun ei ole rahaa ja sitten ostaa puolivalmista sontaa kaupasta. Lisäksi kärryssä on pepsimaxia, jugurtteja ja muroja pakettitolkulla. Kun tekee alusta asti sapuskansa itse niin tietää mitä saa ja rahaa menee murto-osa siitä mitä noihin prosessoituihin paskoihin.

T. 4hlöä ja kauppalasku 180-220e/kk

Yksi ihminen uskaltaa sanoa totuuden ja läskit av-mammat alapeukuttaa reikä päässä kun kritiikki osui omiin pyllyläskeihin. Olen tismalleen samaa mieltä kirjoittajan kanssa, lopettakaa niiden einesten ja muun roskan ostaminen niin se rahatilanne ja elämänlaatu paranee silmissä. "Ei mutta kun haluan niin helppoa elämää enkä voi edes sipulia leikata, nyyyyyh"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi