Mies myönsi pettämisen
Mies on jo alkuvuodesta saakka kuolannut erään naisen perään johon tutustunut harrastuksen kautta. Aloitimme alkuvuonna yhteisen harrastuksen mieheni kanssa jossa tämä nainen myös oli jonka kanssa petti. Mies aina kiusoitteli naista, hakeutu lähelle, tuijotti, yms. Nyt sitten muutama viikko sitten myönsi, että kesällä kävi naimassa tätä naista. Mies oli ollut humalassa. Flirtti on ollut koko alkuvuoden molemmin puoleista ja nyt sitten päätyivät sänkyyn pitkän odotuksen jälkeen. Inhottaa kun lopulta kävi näin. Mies haluaa kuitenkin jatkaa kanssani, mitä teen?
Kommentit (36)
Voikun sinäkin saisit kerrankin naista niin ei tarvitsisi trollata vauvapalstalla:/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kostaisin. Sori vaan paremmat ihmiset, kosto on ainoa millä minä pääsisin yli, olkoonkin että on lapsellista ja epäkypsää. Ja oikeastaan, sitähän tuo miehenkin käytös vähä kuulostaa olleen, lapsellista ja epäkypsää.
Kosto ei kuulu rakkauteen. Tosi rakkaudessa annetaan anteeksi. Kostaminen aiheuttaa hyvää oloa vain kieroituneille ihmisille.
Niin rakkaudessa annetaan vastavuoroisesti anteeksi. Eli nainen voi aivan hyvin panna jotain toista miestä ja sitten antaa anteeksi miehelle pettämisen ja mies vastavuoroisesti antaa anteeksi naisen säädöt.
Toxinen maskuliinisuus saadaan miehestä pois ainoastaan yhtymällä mieheen takaapäin, joko stöbbörillä (Ö=Ä) tai sormin! Tämä on ainut keino!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kostaisin. Sori vaan paremmat ihmiset, kosto on ainoa millä minä pääsisin yli, olkoonkin että on lapsellista ja epäkypsää. Ja oikeastaan, sitähän tuo miehenkin käytös vähä kuulostaa olleen, lapsellista ja epäkypsää.
Kosto ei kuulu rakkauteen. Tosi rakkaudessa annetaan anteeksi. Kostaminen aiheuttaa hyvää oloa vain kieroituneille ihmisille.
Tosirakkaudessa puolisoa ei petetä. Oma rakkaus kuolee siinä kohtaa kun saa tietää puolison pettäneen. Luottamus on mennyt täysin. En antaisi koskaan anteeksi tuollaista tekoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin rakkaudessa annetaan vastavuoroisesti anteeksi. Eli nainen voi aivan hyvin panna jotain toista miestä ja sitten antaa anteeksi miehelle pettämisen ja mies vastavuoroisesti antaa anteeksi naisen säädöt.
Ei mene noin. Jos rakastaa niin antaa anteeksi. Jos ei pysty anteeksiantoon niin sitten ero. Kostaminen ihmissuhteissa on sairasta ja varsinkin, jos siitä tulee itselle sitten hyvä olo.
Tuotakin voi miettiä, että onko rakkautta, jos on pystynyt pettämään. Heikkoja hetkiä voi tulla. Jokainen pohtii asiansa tahollaan. Ei kannattaisi kuunnella muita. Rehellinen keskustelu miehen kanssa nyt ainakin.
Ja olette niin tyhmiä, että ette kumpikaan millään voi lopettaa sitä harrastusta.
Vaikka humalassa, niin silti tarkoituksen mukaista jos jo koko alkuvuosi kuolattu naisen perään.
Pitkä liitto takana, ja on ollut monta kertaa mahdollisuus pettää puolisoa, mutta en koskaan pettäisi koska rakastan puolisoani. Rakkauteen ei kuulu toisen satuttaminen pahimmalla mahdollisella tavalla, eli pettämisellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mene noin. Jos rakastaa niin antaa anteeksi. Jos ei pysty anteeksiantoon niin sitten ero. Kostaminen ihmissuhteissa on sairasta ja varsinkin, jos siitä tulee itselle sitten hyvä olo.
Tuotakin voi miettiä, että onko rakkautta, jos on pystynyt pettämään. Heikkoja hetkiä voi tulla. Jokainen pohtii asiansa tahollaan. Ei kannattaisi kuunnella muita. Rehellinen keskustelu miehen kanssa nyt ainakin.
Jos pystyy anteeksiantoon vasta sitten kun puntit ovat tasan, niin mitä se sinulle kuuluu miten muut parit hoitaisivat asian?
Humala ei ole mikään tekosyy, mutta on totta, että arvostelukykyä se laskee. Miehesi on kuitenkin koko ajan ylläpitänyt tunnetta tätä naista kohtaan ja se on väärin. En tiedä pääsisinkö itse siitä yli, siitä voin päästä et pantu kerran jonku randomin kanssa.
Kysy itseltäsi seuraavat kysymykset niin helpompi päättää:
- onko pelastamisen arvoista? Onko jotain niin hyvää ja syvää ettet saa sitä kenenkään muun kanssa? Oletteko olleet pitkään yhdessä ja rakentaneet elämän toistenne kanssa? Lyhyttä suhdetta en ehkä jaksaisi lähteä korjaamaan tai jos muutenkin mennyt huonosti.
- tunnusti itse, okei, respect. Millainen oli kun tunnusti? Itkuinen, katuvalojen, ahdistunut? Ei millänsäkää? Reaktio kertoo paljon kannattaako jatkaa
- mitä aikoo jatkossa tehdä ihastuksen tunteelle kun kuitenkin näette? Ruokkiiko vai ottaako happea väliin, kunnioittaa sinua kun olette samassa paikassa? Onko valmis terapiaan? Jos ei, se kertoo jo omaa tarinaansa. Ilman terapiaa harva pari selviää isosta kriisistä.
- mitä menettäisit jos eroat? Ystävän ja sielunkumppanin vai et mitään? Mitä saat jos eroat?
Mahdollista on jatkaa jos MOLEMMAT haluaa ja tekee töitä sen eteen. Sulla pitää olla oikeus valvoa asiaa, mutta jos annat anteeksi niin se tarkottaa sitä oikeasti sitä eli joka riidassa ei vedetä näitä esiin. Luottamus rakentuu pikku hiljaa kun teot todistaa sanat.
Ja oikeus VATVOA*, hiton ennakoiva.
Miten niin pitkän odotuksen jälkeen, jos ei vuottakaan mennyt ennen kuin levitti lettunsa lypsettäväksi :D
Tietenkin mies panostaa siihen joka vaikuttaa helpolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen kai sitten kieroutunut. Tai ajatuksen tasolla tämä vasta kyllä on, että en sitten tiedä pystyisinkö oikeasti.
Meillä tilanne, että mies petti keväällä ja kertoi itse siitä. En ole antanut anteeksi, mutta yhdessä ollaan tässä yritetty jatkaa. Asia vaivaa todella paljon enkä tiedä kaatuuko tämä lopulta siihen, että en vain voi antaa sitä anteeksi. Olen miettinyt mitä tapahtuisi ja miltä tuntuisi jos itse tekisin saman, mutta rakastan miestä tosi paljon joten varmaan pillahtaisin itkuun kesken kaiken ja avautuisin sille toiselle miehelle:D