Didem ja uusi elämä Tukholmassa
Oletteko seuranneet Didemin uutta elämää Tukholmassa, miten on mielestänne lähtenyt käyntiin?
Kommentit (395)
Didemin assarin hommaan kuuluu varmaan av:lla peukutus.
Siis kuka sitä naista jaksaa edes seurata.
Tajusin jo vuosia sitten kuinka yksinkertainen tyyppi kyseessä. Hän kokee hyvännäköiset naiset vihollisina ja leveilee materialla.
En vuosien seuraamisen aikana kuullut tai nähnyt mitään järkevää sisältöä hänen somessa ja sama meno jatkuu edelleen. Täysin tyhjäpää.
Hänellä oli kuitenkin opiskelupaikka Arcadassa, sitten jätti opinnot kesken kun löytyi rikas mies. Sitä ihmettelin, että kaikki vanhat kaverit ovat jääneet, esim. Martina. Nyt on jäljellä vain meikkaaja Sharon. Uskon, että näistä alapeukutuksista vastaa D itse, tai media-assari. En vain ymmärrä, miltä laitteelta pystyy kukaan lähettämään massoittain peukutuksia. Äiti ja sisko toki myös mukana juonessa.
Siis toi huulien ylimeikkaaminen näyttää aivan v**** tyhmältä.
Nauroin ääneen yksi päivä tälle influenssereiden huulimeikille minkä hän kuvasi. Sitten aikuinen ihminen huulet tötteröllä ja posket vedettyinä lommolle suun sisään on olevinaan jotain. Hahhaah!
Minkälainen ihminen sinä olet, joka kommentoi anonyymisti keskustelupalstoilla. Mulle nousee kuva naisesta, jolla ei ole elämää ja on katkera oman elämän valintoihin. Terveen itsetunnon omaavan henkilön ei tarvitse haukkua ja kiusata anonyymisti ketään. Se on lapsellista ja naurettavaa. Olen pahoillani, että voit noin huonosti. Ehkä voisit ottaa Didemiin yhteyttä ja kertoa harmituksesi. Toivottavasti saat pian apua.
Pahemmin täällä haukutaan esim. Sofiaa ja Nata Salmelaa, ilman massiivisia alapeukkukampanjoita. Kaikkia julkkiksia ei kiinnosta, mitä heistä kirjoitellaan, ja hyvä niin. Ihmisillä ei tosiaan kaikilla ole elämää, ja ajat ovat muutenkin vaikeat. Älä sinäkään tule tänne turhaan pahoittamaan mieltäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Didem elää kauhuelämääni.
Toisten rahat.
10 v. nuorempi mies (olen Ditskun ikäinen)
Kylmästi sisustettu moderni asunto
Naisellisen oloinen, ei-mitenkään-miehekäs mies
Mies perijä
Ei omaa työtä, tavoitteita, unelmia.
Ei järkevää tekemistä.
Ulkonäkökeskeisyys tärkeintä.
Syömishäiriö.
Huomionkipeys.
Asunto Östermalmin kuplassa.
Lapsen isä kaukana.
Silikonit.
Ei sydämen sivistystä.
Ei sivistystä.
Sielun tyhjyys.Ja nyt palaan omaan elämääni.
Haha, kateus paistaa läpi niin että sokeakin sen näkee. Haluaisit itse elää tuollaista elämää mutta et voi koska olet lähiö-yh. Sivistystä sulla on peruskoulun verran, sekin vaivoin rimaa hipoen suoritettu.
Minusta tässä oli hienosti kiteytetty Didem. Kirjoittaja oli selvästi paljon syvällisempi, fiksumpi ja korkeakoulutetumpi kuin sinä tai Ditsku.
Tulit vaan joulun aatonaattona purkamaan omaa pahaa oloasi tähän kommenttiin, taisi olla surkea joulu sinulla.
Juu, ei ollut minun kirjoittama mutta kuin minun sanani. Didemin nykyinen koti on kuin hotellihuoneisto, ei mitään kodikkuutta tai viihtyisyyttä, onko jotain kadehdittavaa? Yksinkertainen nuori mies, heidän erilaisuutensa korostuu nyt kun Didem on vanhentunut ulkonäöllisesti. Perintörahat miehelle kilahtavat joskus, sillekö pitäisi olla kateellinen? Asunto vanhempien nimissä, mies itse markkinointiassari. Kateellinen?
Onpa kurja lapsuus tuolla Lucalla, kun joutuu kaikki illat istumaan ja ikävystymään aikuisten kanssa kotona ja ravintoloissa. Tuon ikäisen kuuluu rakennella lumilinnoja ja leikkiä sotaa kavereiden kanssa! Varmasti oli jo 10-vuotiaalla paljon kavereita Helsingissä ennen muuttoa.
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko Didemistä ja Blörfistä nyt sitten kälyt?
Vai keksikö Blörf omasta päästään sen että seurustelisi Didemin miehen kaksoisveljen kanssa?
Kaikki nuo muut puhuu ruotsia, Blörf ei taida osata viittä sanaa enempää. Rallienglantia puhui siinä sarjassaan.
Jos svedupellet haluaa mustaa verta sukuun.
Eipä taida Didem viihtyä Tukholmassa, kun katselee Ylen aamu-tv:tä Areenasta ja yksin kotona haahuilee. Kyllä hän on sitten vanhentunut ja laihtunut ennestään, jos se ylipäätään on mahdollista! Hetken aikaa hän näytti onnelliselta, silloin ulkonäkökin oli hehkeämpää.
Minua vähän säälittää tuo Didem kun elämän sisältö on ulkonäkö ja pukeutuminen ja muut hyvin pinnalliset asiat. Olen silloin tällöin nähnyt häntä. Helsingissä ja kolmisen kertaa osunut ravintoloissa kuuloetäisyydelle. Kova myötähäpeä hänen jutuistansa tuli, samoin se miten rumasti hän puhui ei paikalla olevista naispuolisista ilmeisesti tutuistaan. Hän vaikuttaa hyvin yksinäiseltä. Ystävät ovat hänelle ystäviä vain niin kauan kuin hänestä jotain hyötyvät. Ja se mihin eniten olen kiinnittänyt huomiota, (katselen instaansa) häneltä puuttuu yleissivistys kokonaan. Tuskin lienee elämässään lukenut yhtään kirjaa. Ei koulutusta, ei mitään yleissivistävää. Keski-ikä lähestyy, kukahan häntä elättää sitten kun arvoa miesmarkkinoilla ei enää ole. Pahaa en toivo kenellekään, toivottavasti asiat hänen kohdallaan elämässään menevät hyvin, eivät kaikki miehet arvosta naisessa älyä ja sivistystä.
Yleissivistystä puuttuu, juuri tuota kirjasivistystä. Onneksi löysi nyt nuoren ja yksinkertaisen miehen, jolla on taloudellinen tulevaisuus kuitenkin turvattu.
Heti uuden rakkauden myötä piti ottaa silarit. Nyt Tukholmaan muuton jälkeen Didem on alkanut blondaamaan tukkaansa ja tavoittelemaan muhkeampia huulia. Tulee sellainen fiilis että yrittää miellyttää miestä ja sopia paremmin ruotsalaisten vaikuttajien joukkoon. Eikä suhteen alkuhuumakaan voi ikuisesti kestää vaan arki tulee jossain vaiheessa vastaan, vaikka kuinka olisi hienoja matkoja, loma-asuntoja ja kalliita kihlasormuksia.
Nuori mieskin voi vielä tuosta kypsyä ja alkaa kaipaamaan älyllisempää seuraa. Kaunis vaimo on tietysti alkuun kiva, mutta pidemmässä liitossa se mitä korvien välistä löytyy, merkitsee enemmän kuin hyvä kasvojen luusto tai kuppikoko. Riippuu siitä odottaako Didem onnellista yhteiseloa vanhuuteen saakka vai haluaako vain uuden elättäjän. Jälkimmäisessä tapauksessa hommat menevät sitten ennen pitkää samoin kuin exän kanssa.
Hyvin sanottu! Toivon ihan Lucankin vuoksi että nämä panostaisivat nyt ensiksi yhteiseen hyvään arkeen ja ymmärtäisivät, että se on pitkän ja onnellisen liiton perusta. Mutta valitettavasti pitkän tähtäimen suunnitelmat ei taida oikein olla Didemin juttu.
Mikon tavattuaan Didem laihtui paljon ja matkustelivat alkuun koko ajan. Sitten muuttivat Sveitsiin, jossa Didem vietti päivät Luca-vauvan kanssa kotona itseään kuvaten ja kaupungilla shoppailemassa. Yksin.
Nyt hommasi silarit heti suhteen alussa ja muutti miehen kanssa Tukholmaan. Aluksi matkustelivat paljon. Nyt Didem pyörii yksin kotona itseään kuvaten ja kaupungilla shoppailemassa. Edelleen yksin.
Häntä pitkään seuranneena näen tässä kyllä jonkinlaisen kaavan. Saa nähdä miten asiat muuttuu avioliitossa - vai muuttuuko mikään.
Tukholman asunto on kuitenkin nuoren miehen vanhempien nimissä, siitä varmasti tuo hotellimaisuus. Vahvasti on väliaikaiset vibat ilmassa. Kihloihin menokin oli tarpeellista lähinnä siksi, että sai kalliin sormuksen. Didemhän hankkiutui raskaaksikin aiemmin ilman kihlausta, rikkaan miehen sitominen itseensä jollain keinolla riitti. Lucan kannalta olisi tärkeää, että tulisivat takaisin Suomeen. Lapsi tarvitsee vakautta ja säännöllisyyttä elämäänsä. Ihmeellinen "kaveri-isäpuolisuhde" heillä on. Vähän epäilen, että Tukholman piireihin on melko mahdotonta suomalaisen integroida itseään, ainakaan jos ei sitä työyhteisöäkään ole. Kyllä Didem tulee itsensä elättämään muotialalla Suomessa joka tapauksessa.
Didemin videoiden perusteella kummatkin heistä vaikuttavat vähän yksinkertaisilta. Aikuisia, joiden juttujen ja käyttäytymisen taso on kuin teini-ikäisillä.
Mutta ehkäpä juuri siksi sopivat toisilleen niin hyvin. Ainakin näyttävät onnellisilta yhdessä.
Olen seurannut Didemiä pitkään instassa. On tosi ristiriitainen kuva hänestä. Vaikutti ennen ihan sympaattiselta ja herttaiselta, mutta totuus taitaa olla kuitenkin toinen. Kovasti ainakin näyttää olevan materian ja luksuksen perään. Yrittää mielestäni aina liikaa miellyttää miestään. Muuttaa itseään liikaa toisen mieliksi (silarit on hyvä esimerkki, ennen aina puhui luonnollisuuden puolesta ja ihannoi laihuutta korostaen pieniä rintojaan). Huono itsetunto? Tykkäsin enemmän siitä vanhasta Didemistä, joka asui Helsingissä. Insta oli mielenkiintoisempi ja iloisempi. Nykyään se on jotenkin synkkä ja suorastaan masentava. Ei enää inspiroi ainakaan minua. Mutta jokainen tyylillään, toivottavasti hänellä on onnellinen ja tasapainoinen elämä jo lapsensa tähden.
Vähän läpinäkyvää kun kaikissa ei ihquttavissa viesteissä 80-90 alapeukkua