Didem ja uusi elämä Tukholmassa
Oletteko seuranneet Didemin uutta elämää Tukholmassa, miten on mielestänne lähtenyt käyntiin?
Kommentit (395)
Mua oksettaa kun se kulkee joka paikassa pallomaisen paljaana 🤢
Vierailija kirjoitti:
Ja omahyväinen hymy kasvoillaan.
Joo, kumpu on, we know that. Now cover it please.
Onneksi on tulevakin poika. Siirtäisi varmaan potevansa anoreksian tyttärelleen.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin ristiriitaista miten vauvamahoja esitellään innolla ja se on olevinaan jotenkin hirveän suloista, kun todellisuudessahan se on sama kuin esittelisi ja ylpeilisi kaikille, että on tullut pantua paljaalla.
Didemhullukin aktivoitunut pitkästä aikaa.
Itse näin tän keskustelun etusivulla, se ei hullua tee.. Vai mikäs itselläsi on jos kerran seuraat kuinka paljon didemiä kommentoidaan ja miten usein? 😂
Tai sitten olet hän itse.
Vierailija kirjoitti:
Joo, kumpu on, we know that. Now cover it please.
Kamalaa kulkea vatsa paljaana julkisilla paikoilla 🤮
Miksi et samantien laita ketjua poistoon, koska jokainen tietää, ettei näin epäaktiivisessa ketjussa saa feikkialapeukkuja noin montaa. Lol
Juu, olen ihmetellyt sitä pinkeän pallomahan esittelyä. Kun en ole ketään muita nähnyt, joka tuntisi tarvetta tuollaiseen esittelyyn. Omahyväinen ilme ja mitkä ihme häät? Ainako se on joissain häissä?
Samaa minäkin ajattelin, kenen häät? Yksi sen mekoista siellä oli se Mikon aikoinaan ostama pinkkipohjainen. Silloinkin oltiin jonkun toisen häissä, ja kovasti suunnittelemassa omia.
Kyllähän ne omat häätkin jo oli
Eikö Sieppi seurustellu ton miehen kaksoisveljen kaa, mutta joka jätti Siepin ja se itki sitä siinä Iholla sarjassa? Se mieskö ei välittäny olla Siepin somessa, Siepin sarjassa eikä lopulta Siepin somekulissielämässä?
Vierailija kirjoitti:
Eikö Sieppi seurustellu ton miehen kaksoisveljen kaa, mutta joka jätti Siepin ja se itki sitä siinä Iholla sarjassa? Se mieskö ei välittäny olla Siepin somessa, Siepin sarjassa eikä lopulta Siepin somekulissielämässä?
ja Siepin kaveri Sofia Blörf pisti liikkeelle huhuja että hän olisi tuon kaksoismiehen "miljoonaperijän" kanssa, ja sen jälkeen Sofia kävi Tukholmassa, matki Didemin tyyliä, kävi Didemin suosikkimestoissa syömässä ym outoa seurailua. :DDDDD Pisti jonkun näköismiehen halailemaan itseään takaa päin ravintolaan jotta Seiska sai aiheesta ja mysteerimiehestä juttua.
Vierailija kirjoitti:
Samaa minäkin ajattelin, kenen häät? Yksi sen mekoista siellä oli se Mikon aikoinaan ostama pinkkipohjainen. Silloinkin oltiin jonkun toisen häissä, ja kovasti suunnittelemassa omia.
Kuka on Mikko?
Veikkaanpa että ei imetä..pullo kehiin, niin voi jättää lapsen hoitajalle ja lähtee viettää date nightiä..
Ja muksu maailmaan keisarinleikkauksella ettei paikat löysty. Ainakin ensimmäisen kohdalla kertoi näin.
Pallomaha muuttuu ryppyiseksi rusinaksi kun vauva syntyy :)