Didem ja uusi elämä Tukholmassa
Oletteko seuranneet Didemin uutta elämää Tukholmassa, miten on mielestänne lähtenyt käyntiin?
Kommentit (395)
Vierailija kirjoitti:
Eksyin Didemin instagramiin pitkästä aikaa ja HERRANJUMALA miten hän on voinut vanhentua noin.
Johtuisiko laihtumisesta tai jotenkin kuihtuneen näköinen ainakin. Pienetkin muodot ovat hävinneet. Peppua ei käytännössä ole.
Kaunis nainen on, persoonalliset kasvot, ja kaunis tasapainoinen vartalo.
Mitä sä siellä arvostelet??
Didemillä oli tosi kauan nude-look, eli hän pyrki näyttämään meikittömältä. Käyttänyt lähinnä kosteusvoiteeseen sekoitettua meikkivoidetta. Nyt on viime aikoina esiintynyt värikosmetiikkaa käyttävänä, ja hyvältä on näyttänyt! Silmämeikit sopii hänelle oikein hyvin.
Tää on jopa sometyrkkyjen turhin, ja ne on kaikki turhia.
Kyllä se keski-ikä alkaa valitettavasti näkyä ihan jokaisella neljääkymmentä lähenevällä. Didem ei ole siinä poikkeus.
Minne se Rolf-koira on hävinnyt?
Vierailija wrote:
Minne se Rolf-koira on hävinnyt?
Didem näyttää seuraavan tarkkaan tätä keskustelua, koska julkaisi heti kuvan koirasta.
Kas, nyt on yhteistyö kauneusklinikan kanssa. Ihoa on kiristelty ainakin suun ympäriltä ja huulia täytetty. Varmaan botoxiakin laitettu. En kyllä tuon Didemin lookin perusteella menisi kyseiseen hoitolaan. Näyttää pahalle.
Vähän naivia vaikuttajalta seurailla vauvapalstoja ja alapeukuttaa massiivisesti kaikkea kritiikkiä. En ihmettele, jos tulee syömishäiriöitä ja ulkonäköpaineita, jos jokaiseen mielipiteeseen pitää reagoida.
Mä en oikein ymmärrä tota inflienserin virkaa. Tää nainen elää jonkun toisen piikkiin, ei taatusti tienaa tuota elintasoa itse. Tottakai se aiheuttaa kateutta ja alemmuuden tunnetta niissä jotka käyvät töissä ja rahoittavat itse oman elämänsä. Ei kukaan normaali ihminen voi lomailla/matkustaa jatkuvasti tai pukeutua päästä varpaisiin chaneliin. Mikä ihmeen tarkoitus tällä ammatilla on? Todella huonoa esikuvaa nuorille.
Enkä nyt tarkoita yksin Didemiä, näitähän on pilvin pimein some pullollaan.
Totta siinä mielessä, että nämä nuorisoryöstötkin ovat alkaneet 2010-luvulla, kun nuorten pitää saada merkkitavaraa laillisesti tai laittomasti. Merkkitavara on noussut tärkeäksi. Didemille ym. sometyypeille on tärkeintä luxus ja valkoisessa kodissa asuminen. Ihmisen muulla hyvinvoinnilla ei ole niin väliä, kunhan mahdollisimman monessa tuotteessa lukee Chanel, pääsee ottamaan kuvia ympäri maailmaa ja kotona on mahdollisimman vähän merkkejä elämästä.
Ei enää ole mitään jutustelua tai extempore hassuttelua. Vain tarkkaan mietittyjä juttuja ja niin hiljaa puhumista ettei kuule mitään. Silloin kun sen vähän puhuu. Tunnelma vaisu. Matkii hänen idoliaan oliko norjalaista pitkää naista. Ollut mukana heidän matkoilla. On kyllä näyttävä nainen, nimeä en nyt muista.
Ja Rolfista enää hyvin vähän videoita ja kuvia, niitä tykkäsin katsoa koska olen eläinrakas.
Ja kuinka ollakaan on Rolf päässyt kuviin heti kun asiasta puhuttiin. Niin lokakuussa ja nyt. Läpinäkyvää.
Didemin hohdokasta elämää viettävän itsevarman naisen imago vähän kärsii kun pitää silmä kovana seurailla mitä täällä puhutaan. Luulisi ettei kaltaisensa luxus-leidi alentuisi moiseen.
Ja mitähän ne Chanelilla tuumaisi, jos tietäisivät että heidän edustajansa pyörii Suomen suurimmalla trollipalstalla ottamassa vinkkejä julkaisuihin? Tosi noloa.
Tyyli on liikaa mainoslehti /muotilehti kategoriaa, harvoin löytää sellaista jota haluaisi itse pukea, ei käy kateeksi eri tyyli. Ellei satu olemaan merkkilaukkujen fani. Ainakin ennen käytti aivan liian vähän värejä ja ylisuuria, värittömiä vaatteita. Oliko hänellä ihailun kohteena väritön tyyli ja muotilehtien mainokset. Hieno arvokas laukku ei yksistään luo tyyliä.
Jos hän kerran lukee näitä txt täällä niin voisiko selittää omissa stooreissaan miksi ihmiset kaupungilla ovat kuulleet hänen puhuvan pahaa muista ystävistään toisille ihmisille? Sillä olen tykännyt seurata häntä tähän asti, mikäli tämä pitää paikkansa niin en enää halua seurata tällaista henkilöä.
Luulin että on sivistynyt sydämeltään ja toivoisin että julkisesti korjaa tällaiset huhut. Täällä kuitenkin useampi kirjoittanut kuulleensa vierestä.
Luuletteko että ottaa kantaa johonkin negatiiviseen asiaan hänestä itsestään. Kiero nainen joka esittää sydämmellistä ja ystävällistä. Kun kamerat ovat kiinni todellisuus paljastuu. Naiset ovat hänelle vihollisia. Se itseään myyvä sana naisesta kuuluu hänen sanavarastoonsa kun kyseessä on joku muu nainen kun hän itse.
Vierailija kirjoitti:
Luuletteko että ottaa kantaa johonkin negatiiviseen asiaan hänestä itsestään. Kiero nainen joka esittää sydämmellistä ja ystävällistä. Kun kamerat ovat kiinni todellisuus paljastuu. Naiset ovat hänelle vihollisia. Se itseään myyvä sana naisesta kuuluu hänen sanavarastoonsa kun kyseessä on joku muu nainen kun hän itse.
Mitä? Apua, jäin nyt ihan suu auki ja sanattomaksi 😳😳 Ei kuulosta hyvältä..
Olisi ihanaa olla noin rikas. Reissaisi vaan ympäriinsä, bisnesluokassa, ja ostelisi luksustuotteita.
Eksyin Didemin instagramiin pitkästä aikaa ja HERRANJUMALA miten hän on voinut vanhentua noin.
Johtuisiko laihtumisesta tai jotenkin kuihtuneen näköinen ainakin. Pienetkin muodot ovat hävinneet. Peppua ei käytännössä ole.