Mistä löytää kunnollisen miehen?
Olen kokeillut nettiä, ravintoloita, harrastusta (no ei siellä ollut yhtään miestä). Nykyään ravintolat eivät oikein maita, mutta missä käyvät akateemiset tai taiteelliset kolmikymppiset miehet muualla kuin ravintoloissa? Netistä en ole sellaista vielä saanut eteeni...
Kommentit (10)
kuntosalilla tai jossain muussa harrastuksessa.
ihan totta. Olen ite varattu mutta omalla kurssilla oli parikin aika namua. 8) Ja sitten kun on sukellusluvat, pitää käydä sukeltamassa jossakin seurassa, tai kokeilla ehkä useampienkin " tarjontaa" . Jossei tartu miestä haaviin, on ainakin löytynyt ihan hiton hyvä harrastus. ;)
..ihan varmasti on baareissa, netissä, teattereissa, taidenäyttelyissä yms niitä kunnollisia ja sitten vähemmän kunnollisia.
Ei vaan saa luovuttaa! Oikeasti. Voit löytää kunnollisen ja ihanan miehen vaikka viedessäsi roskia!
Omani löytyi netistä, deittipalstalta.
Myös baarista olen löytänyt sivistyneitä ja kunnollisia ihmisiä.
Käyn itse kyllä kaikkialla mitä mainittiinkin, mutta ehkä ongelma on lopulta siinä, miten herättää se huomio, tai miten ilmaista olevansa kiinnostunut - saati miten tehdä aloite...Netti on siinä mielessä kiva, että siellä ihmiset ovat haku päällä, muualla siitä ei tiedä ja sitten useat ovatkin jo varattuja. Ja itse haluaisin sellaisen joka ei sitä ole...
Kiitos kaikille vastanneille!
Kannattaa myös katsoa hieman peilin edessä vähän pidempään, josko voisit tehdä jotain, tai laittaa jotain päälle, joka olisi kivaa, ja voisi herättää taiteellisemman sielun...
missä ihmiset oikeesti liikkuu ja juttelee toisten kanssa. Pienemmissä baareissa kaikki vaan kyhjöttää omissa porukoissaan ja hyvässä lykyssä ei tule juteltua yhdenkään vieraan ihmisen kanssa.
taiteellisia miehiä liikkuu. Pari hyvää vinkkiä on jo tullut. Analysoipa tätä asiaa. Jotkut ravintolat ovat parempia kuin toiset, mutta varsinaisesti kehottelisin kiertelemään näyttelyissä, teatterissa jne - ja lähestymään ihmisiä.
Kaukaa tuijottelu ja esillä seisoskelu ei oikein nykypäivänä toimi.
Hymyile kiinnostavalle ihmiselle ohimennessä pitkään ja arvostavasti - mutta älä jää puhumaan. Sitten kuljet " sattumalta" ohi uudestaan 10 min-puolen tunnin päästä ja hymyilet taas ja avaat samalla hieman ovea, esim midastamalla kävelyä vain aavistuksen.
Jos ihastus siinä vaiheessa sanoo sinulle jotain, you' re on. Älä vain ole liian aggressiivinen.
Mieti, mitä ihannemiehesi harrastaisi? Valokuvausta? Opiskelua? Musiikkia? Teatteria? Jokin urheilulaji?
Koeta sukeltaa ihannemiehesi pään sisälle ja etsdi häntä sellaisista paikoista, joissa hän saattaisi käydä.
Sinäkin olet sitä kokeillut mutta huonommin tuloksin, joten en tiedä mitä muuta vastaisin.