Everstiluutnantin tytär täällä, hyvää päivää!
Juon tässä olutta ja kuuntelen musiikkia. Mulla odottaa jääkaapissa suolainen piirakka ja aion siitä tänään syödä.
Olen Kustavissa mökillä. Terkkuja tutuille!
Kommentit (15)
Hyvää kuuluu. Nauti mökillä olosta.
Onko se sinulle tärkeää, että isäsi on everstiluutnantti?
Hyvää päivää, tytär everstiluutnantin tytär!
Onhan se tärkeää, myö isäni isä eli pappani oli kova pamppu armeijassa. Ollaan lisäksi aika läheistä sukua eräälle Suomen presidenttien puolisoista.t.ap
Rivissä hiljaa!
T. Kenraalin tytär
Onpas jännittävä tieto. Ihan ootte sukulaisia jollekin presidentin puolisolle. Mitä muuta suvusta löytyy? Vaikka niitä " mustia lampaita"? Ne kiinnostavat enemmän. Hyvää päivän jatkoa!
Ettei vaan Rinssieversti Pekka Lipponen.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se tärkeää, myö isäni isä eli pappani oli kova pamppu armeijassa. Ollaan lisäksi aika läheistä sukua eräälle Suomen presidenttien puolisoista.t.ap
Mikä olet itse ammatiltasi?
Aikanaan varusmiehet panivat erään luutnantin tyttären paksuksi.
Tämäkin ärrän harlekiiniromaania elävä mt-potilas taas aktivoitunut. Pitäisikö itsekin lähteä samalle linjalle? Minä juon vuosikertaviiniä krinoliinihameessani ja sisäkköni käy välillä pöyhimässä tyynyjäni parempaan asentoon. Tänään nostamme purjeet ja seilaamme auringonlaskuun kohti Etelä-Ranskaa ja sen taitavia rakastajia, joita tapailen salaa perheeltäni hämyisissä ravintoloissa. Terveisin merikapteenin tytär.
Moi! Täällä toinen everstiluutnantin tytär. Tein juuri omenapiirakan ja odottelen miestäni kotiin. Illalla saunotaan ja huomenna mennään Porkkalaan ajelulle. Terveisiä Lauttasaaresta!
Vierailija kirjoitti:
Tämäkin ärrän harlekiiniromaania elävä mt-potilas taas aktivoitunut. Pitäisikö itsekin lähteä samalle linjalle? Minä juon vuosikertaviiniä krinoliinihameessani ja sisäkköni käy välillä pöyhimässä tyynyjäni parempaan asentoon. Tänään nostamme purjeet ja seilaamme auringonlaskuun kohti Etelä-Ranskaa ja sen taitavia rakastajia, joita tapailen salaa perheeltäni hämyisissä ravintoloissa. Terveisin merikapteenin tytär.
Kateus vie kalatkin vedestä.
Nonnii Natopellet rauhoitutaanpas sitten , alkaa meninki menee ihan naurettavaksi pikkuhiljaa
Niin, isäsi ei sitten kuulunut majureista parhaaseen kolmasosaan, koska ei päässyt sotakorkeakouluun.