Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Everstiluutnantin tytär täällä, hyvää päivää!

Vierailija
01.10.2022 |

Juon tässä olutta ja kuuntelen musiikkia. Mulla odottaa jääkaapissa suolainen piirakka ja aion siitä tänään syödä.
Olen Kustavissa mökillä. Terkkuja tutuille!

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, isäsi ei sitten kuulunut majureista parhaaseen kolmasosaan, koska ei päässyt sotakorkeakouluun.

Vierailija
2/15 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää kuuluu. Nauti mökillä olosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se sinulle tärkeää, että isäsi on everstiluutnantti?

Vierailija
4/15 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää päivää, tytär everstiluutnantin tytär!

Vierailija
5/15 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se tärkeää, myö isäni isä eli pappani oli kova pamppu armeijassa. Ollaan lisäksi aika läheistä sukua eräälle Suomen presidenttien puolisoista.t.ap

Vierailija
6/15 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rivissä hiljaa!

T. Kenraalin tytär

Vierailija
7/15 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas jännittävä tieto. Ihan ootte sukulaisia jollekin presidentin puolisolle. Mitä muuta suvusta löytyy? Vaikka niitä " mustia lampaita"? Ne kiinnostavat enemmän. Hyvää päivän jatkoa!

Vierailija
8/15 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei vaan Rinssieversti Pekka Lipponen.

Vierailija
9/15 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se tärkeää, myö isäni isä eli pappani oli kova pamppu armeijassa. Ollaan lisäksi aika läheistä sukua eräälle Suomen presidenttien puolisoista.t.ap

Mikä olet itse ammatiltasi?

Vierailija
10/15 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikanaan varusmiehet panivat erään luutnantin tyttären paksuksi.

Vierailija
11/15 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkin ärrän harlekiiniromaania elävä mt-potilas taas aktivoitunut. Pitäisikö itsekin lähteä samalle linjalle? Minä juon vuosikertaviiniä krinoliinihameessani ja sisäkköni käy välillä pöyhimässä tyynyjäni parempaan asentoon. Tänään nostamme purjeet ja seilaamme auringonlaskuun kohti Etelä-Ranskaa ja sen taitavia rakastajia, joita tapailen salaa perheeltäni hämyisissä ravintoloissa. Terveisin merikapteenin tytär.

Vierailija
12/15 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi! Täällä toinen everstiluutnantin tytär. Tein juuri omenapiirakan ja odottelen miestäni kotiin. Illalla saunotaan ja huomenna mennään Porkkalaan ajelulle. Terveisiä Lauttasaaresta!

Vierailija
13/15 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämäkin ärrän harlekiiniromaania elävä mt-potilas taas aktivoitunut. Pitäisikö itsekin lähteä samalle linjalle? Minä juon vuosikertaviiniä krinoliinihameessani ja sisäkköni käy välillä pöyhimässä tyynyjäni parempaan asentoon. Tänään nostamme purjeet ja seilaamme auringonlaskuun kohti Etelä-Ranskaa ja sen taitavia rakastajia, joita tapailen salaa perheeltäni hämyisissä ravintoloissa. Terveisin merikapteenin tytär.

Kateus vie kalatkin vedestä.

Vierailija
14/15 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nonnii Natopellet rauhoitutaanpas sitten , alkaa meninki menee ihan naurettavaksi pikkuhiljaa

Vierailija
15/15 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annatko pillua?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän