Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Typerin tekemäsi asia, josta jälkikäteen mietit, että tossa olis voinut käydä oikeasti tosi huonosti?

Vierailija
30.09.2022 |

Liftasin jonkun tuntemattoman kyytiin. Ei mitään järkeä...

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin mennä avioliittoon. Jäljestä päin tuo tyyppi on osoittautunut, oudoksi pissipääksi.

Vierailija
22/26 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi menitte rattijuopon kyytiin?

Olen eräs tähän ketjuun vastanneista. Olin alunperin porukan kuskina ja olin ainoa selväpäinen. Pysähdyttiin joksikin aikaa ja tauon aikana auton omistaja päättikin, etten saa enää ajaa, vaan hän tulee itse rattiin. Voin tulla mukaan tai jäädä siihen. Oltiin keskellä metsää (lähimpään kauppaan joku 50 km) ja ajattelin, että en viitsi vaivata ketään soittamalla hakijaa, joten hyppäsin kyytiin. Kaduin kyllä hyvin nopeasti valintaani. Miehellä oli väkivaltataustaa ja itse olin arka 20-vuotias, joten en kokenut, että avainten pitäminen itselläni olisi ollut vaihtoehto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hitto mulla tekee pahaa osa näistä. Ihme ja ennen kaikkea onni että ootte elossa kirjoittamassa näitä <3

Vierailija
24/26 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei mikään hirveän paha, mutta tämä tapahtui laivalla pari vuotta sitten. Oltiin yökerhossa puolison kanssa, melko humalassa ja tuli riitaa. Siinä sitten uhosin, että no lähde vaan menemään sitten. Mieshän lähti hyttiin ja minä jäin yökerhoon istumaan. Tottakai siihen seuraani lyöttäytyi tuntematon mies vain minuutteja puolisoni lähtemisen jälkeen. Juteltiin kyllä ihan mukavia ja hetken kuluttua hyvästelin tämän miehen ja lähdin itsekin hyttiin. Jälkikäteen olen miettinyt, että on ihme, että

a) löysin siinä humalassa yksin omaan hyttiin

b) tällä tuntemattomalla ei ollut pahat mielessä, eikä lähtenyt seuraamaan tms

Vierailija
25/26 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajoin nuorena moottoripyörällä auton perässä sivulle katsoen, kun auto olikin yhtäkkiä pysähtynyt vilkku vasemmalle. Takajarru lukkoon ja väistö senttien erolla.

Vierailija
26/26 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten olen ollut suht järkevä, mutta kerran saunottiin ja uitiin tuhannen päissämme ja uin yksin ihan liian kauas ja tunsin suurta onnen ja vapauden tunnetta. Oli myös ihan lähellä, että en hukkunut, harkintakyky oli pettänyt totaalisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan