Ihmisen välttely, koska on fyysisesti niin haluttava?
Oletteko joutuneet tilanteeseen, jossa olette huolestuneet oman harkintakykynne menettämisestä, koska joku ihminen vetää fyysisesti niin paljon puoleensa? Ja alkaneet sitten välttelemään täysin, ettette ajautuisi esim suutelutilanteeseen?
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan ajautunut suutelutilanteeseen!
Sinulla ei ole yhtään exää? Jännite voi säilyä suhteen päätyttyä.
Jännitettä saa olla, mutta mahloja ei saa päästää virtaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Montako tämmöstä avausta meinaat tehtailla tänään?
Eilen ei ollut samaa avausta kuin tämä yksi illalla. -eilisen palstaroikkuja
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan kannata avautua asiasta ihastuksen kohteelle, jos olet varattu eikä suhde ole avoin.
Kannattaako jäädä suhteeseen, jos toiset miehet kiinnostaa kumppania enemmän?
Itsellä oli tällainen vetovoimatilanne 20 vuotta sitten ja nyt uudestaan, saman henkilön kanssa. Molemmilla kerroilla ajauduttiin sänkyyn. Kummankaan ei vaikuttanut eikä vaikuta. Se ei ikäänkuin liity asiaan mitenkään.
En oikein ymmärrä, mikä siinä ihmisessä on se juttu.
Älkääs nyt antako mitään mielikuvia, että kaipaamani henkilö välttelis mua tämän takia 😂
Vierailija kirjoitti:
Itsellä oli tällainen vetovoimatilanne 20 vuotta sitten ja nyt uudestaan, saman henkilön kanssa. Molemmilla kerroilla ajauduttiin sänkyyn. Kummankaan ei vaikuttanut eikä vaikuta. Se ei ikäänkuin liity asiaan mitenkään.
En oikein ymmärrä, mikä siinä ihmisessä on se juttu.
* Kummankaan varaustilanne ei vaikuttanut eikä vaikuta , oli tarkoitus kirjoittaa.
Yleensä ihmistä vältellään ihan muista syistä kuin sen fyysisen haluttavuuden vuoksi.
On ollut. Muutama kerta.
Olen niin arka, että peitellä piti tunteet.
Ja sitten tuli se yksi, johon tutustuin-vaan itselleni tuli iso henkinen muuri, joka onneksi suli.
Nyt ollaan oltu naimisissa 19 vuotta.
Luulin, että ap välttelee muita, koska on itse niin vetävä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan kannata avautua asiasta ihastuksen kohteelle, jos olet varattu eikä suhde ole avoin.
Oletko ajattelultasi ihan normaali? On tavanomaista, että pitkän suhteen aikana voi olla ihastuksia. Ei niiden mihinkään tarvitse johtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapauskohtaista. Aika usein kannattaa.
Itse välttelen erästä työkaveria juuri tuon fyysisen haluttavuuden vuoksi. Työpaikkaromanssit on aina riskaabeleja, eikä meidän tapauksessamme mitään suhdetta voisi koskaan edes syntyä. Järki ymmärtää, kroppa ei, siksi välttely.
On muutaman miehen osalta ollut elämän varrella sellainen tilanne, että olen kokenut (ehkä yksipuolisesti) sellaista vetovoimaa, että en ole voinut luottaa itseeni.
N50+
Juuri vähän aikaa sitten tuli koettua tällaista. Pakko alkaa välttelemään, koska mies on varattu. Siitä huolimatta olisin ollut valmis mihin vain heti siltä seisomalta jos mies olisi vain ottanut ja suudellut. Onneksi ei tehnyt sitä, vaikka molemminpuolista vetovoimaa oli (on?).
Vierailija kirjoitti:
Juuri vähän aikaa sitten tuli koettua tällaista. Pakko alkaa välttelemään, koska mies on varattu. Siitä huolimatta olisin ollut valmis mihin vain heti siltä seisomalta jos mies olisi vain ottanut ja suudellut. Onneksi ei tehnyt sitä, vaikka molemminpuolista vetovoimaa oli (on?).
Lisäyksenä vielä, että eipä ole koskaan ollut pikkarit yhtä läpimärkinä kuin tuon hetken jälkeen, vaikka ei muuta tehty kuin juteltiin.
Vierailija kirjoitti:
Töissä yksi tyyppi vetää mua puoleensa ihan hulluna, puhun miehestäni kokoajan ettei ajauduttaisi mihinkään tilanteeseen. Samaan aikaan haluaisin tätä tyyppiä enemmän kuin mitään muuta, en voi ottaa etäisyyttä työn takia.
Tämän takia entinen ystävä varmaan puhui koko aika miehestään mieheni lähellä, koska koki vetovoimaa miestäni kohtaan. Ei pystynyt piilottamaan minulta sitä ja huomasin vaaran merkit tarpeeksi ajoissa.
Mitäs sitten, jos joku ei puhu puolisostaan ollenkaan, tarkoittaako se että vetovoimaa ei ole 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Töissä yksi tyyppi vetää mua puoleensa ihan hulluna, puhun miehestäni kokoajan ettei ajauduttaisi mihinkään tilanteeseen. Samaan aikaan haluaisin tätä tyyppiä enemmän kuin mitään muuta, en voi ottaa etäisyyttä työn takia.
Tämänkö takia miehet aina alkavat puhua vaimoistaan ihan puskista?
T. Viehättävä sinkkunainen
Mistä olet päätellyt olevasi viehättävä?
Olen kuullut sen riittävän monta kertaa. Miesten tuijottelun määrästäkin voi jotain päätellä enkä itsekään ole sokea.
Sinulla ei ole yhtään exää? Jännite voi säilyä suhteen päätyttyä.