Ihmisen välttely, koska on fyysisesti niin haluttava?
Oletteko joutuneet tilanteeseen, jossa olette huolestuneet oman harkintakykynne menettämisestä, koska joku ihminen vetää fyysisesti niin paljon puoleensa? Ja alkaneet sitten välttelemään täysin, ettette ajautuisi esim suutelutilanteeseen?
Kommentit (42)
Kyllä. Nykyään pakko toimia noin, koska se on aina mennyt fyysiseksi.
No eikö noissa tilanteissa molemmat ole tosi vetovoimaisia?
Kyllä. Ja samaan aikaan haluaisin niin kovasti nähdä hänet ja "käydä kimppuun" oikein toden teolla :D
Mutta kun ei voi, kun varattu olen. Tämä on täyttä tuskaa.
Kiitos, tämä oli lauantaiaamun piristys, täydellinen! 😂
"Ja alkaneet sitten välttelemään täysin, ettette ajautuisi esim suutelutilanteeseen?"
Jos joku olisi fyysisesti erityisen haluttava, niin en panisi yhtään pahakseni, jos ajautuisin suutelutilanteeseen!
En ole koskaan ajautunut suutelutilanteeseen!
No exän kanssa on kaikests huolimatta sellainen fyysinen vetovoima että parasta vaan pysyä kaukana.
Montako tämmöstä avausta meinaat tehtailla tänään?
Jos on hyvin muodokas hottis nainen vaikkapa työpaikalla nii en mene koskaan omasta aloitteestani juttelemaan hänen kanssaan, se on noloa jos rupee kuola valumaan. Olen naimisissa ja haluan olla uskollinen vaimolleni. Juuri tulleet rikkaruohot on helpompi kitkeä pois kuin koko kesän rehottaneet.
Niin... olen ihastunut pomooni. Ei voi tehdä yhtään mitään, kun kumpikin on varattu. Ihastuksen ilmaiseminen sotkisi kaiken ja olisi ammatillisesti todella huono käänne.
Puran yksinäni näitä tunteita kuolaamalla pomolta näyttävän näyttelijän kuvien perään.
Vierailija kirjoitti:
Niin... olen ihastunut pomooni. Ei voi tehdä yhtään mitään, kun kumpikin on varattu. Ihastuksen ilmaiseminen sotkisi kaiken ja olisi ammatillisesti todella huono käänne.
Puran yksinäni näitä tunteita kuolaamalla pomolta näyttävän näyttelijän kuvien perään.
Toivon ihastuksen olevan yksipuolinen ja jäävän pomolta huomaamatta. Se olisi kaikkein helpointa.
Ei ainakaan kannata avautua asiasta ihastuksen kohteelle, jos olet varattu eikä suhde ole avoin.
Töissä yksi tyyppi vetää mua puoleensa ihan hulluna, puhun miehestäni kokoajan ettei ajauduttaisi mihinkään tilanteeseen. Samaan aikaan haluaisin tätä tyyppiä enemmän kuin mitään muuta, en voi ottaa etäisyyttä työn takia.
Vierailija kirjoitti:
Töissä yksi tyyppi vetää mua puoleensa ihan hulluna, puhun miehestäni kokoajan ettei ajauduttaisi mihinkään tilanteeseen. Samaan aikaan haluaisin tätä tyyppiä enemmän kuin mitään muuta, en voi ottaa etäisyyttä työn takia.
Tämänkö takia miehet aina alkavat puhua vaimoistaan ihan puskista?
T. Viehättävä sinkkunainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä olet päätellyt olevasi viehättävä?
Vierailija kirjoitti:
Montako tämmöstä avausta meinaat tehtailla tänään?
Ja voisiko obsession aihe vaihdella. Monipakkomielteinen maanikko, kaikki puolet esiin, kiitos
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä olet päätellyt olevasi viehättävä?
Harhaisuuttakin vielä (omasta viehättävyydestä)... -eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo. Tiukoimmissa tilanteissa pitää jopa puhua vaimon puskasta, ettei jää mitään epäselvää.
Ei pakkomielteinen pysty välttelemään, siksi kysymysmerkki otsikossa. Pakko on pakko. Incel!
On kokemusta muutamasta joita piti vältellä mutta onneksi vaihdevuodet kun alkoivat niin ei värähdä enää vaan päinvastoin vastakkainen sukupuoli pääasiassa ärsyttää kaikki muut paitsi oma puoliso.
Pakkoajatuksia.