Vuosi 2023 tulee olemaan vaikein sitten toisen maailmansodan - mitä teet??
Mikään ei ole niinkuin ennen mutta pitäisi jaksaa kuten aiemminkin. Mitä teet vai voitko tehdä mitään?
Kommentit (32)
Teen minkä voin ja pelaan niillä korteilla mitkä on jaettu.
Valelen itseni margariinilla ja alan laulamaan.
Miten niin vaikein sitten toisen maailmansodan? Me ei olla käyty sotaa, ei ole orpoja, leskiä eikä sodassa vammautuneita, ei korjausvelkaa eikä sotakorvauksia.
Tämä on väliaikaista vyön kiristämistä. Voin ihan hyvin olla ostamatta mitään vuoteen, ja syödä kaurapuuroa ja makkarasoppaa, ja olla käymättä ulkomailla ja vaihtamatta autoa. Pankista saan lyhennysvapaata, jos on kovempia laskuja.
Enpä usko että paha vuosi. Parhaimillaan 2023 Trump joutuu vankilaan, Erdogan häviää vaalit, Putin putoaa ikkunasta ja Anus Turtiainen halkeaa ennen kuin joutuu maanpetturuudesta linnaan.
Itsellä kaikki tulee menemään oikein hyvin, kiitos vain. Odottelen asuntojen ja osakkeiden hintojen laskua että pääsee ostelemaan.
Kuulun siihen sukupolveen, joka opetettiin pärjäämään itse eli eiköhän se ensi vuosi mene samalla tavalla kuin meni lapsuudenkin vuodet. Ruokaa omasta maasta, lämpö klapeilla ja sähköä tarvitaan valaistukseen, ei muuhun.
Yritän vähentää energian kulutusta ja matkustelua. Ei ulkomaille ens vuonna.
Vaihdetaan oma auto yhteiskäyttöautoon.
Saatetaan myydä oma asunto ja muutetaan Helsingistä Hyvinkäälle, Keravalle tms
Siinä meidän pläänit
Vierailija kirjoitti:
Älä tee sitä! Voi on tutkitusti paljon parempi tuohon tarkoituksen.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on mijoonaomaisuus ja asun karibialla joten ei voisi vitttuakaan kiinnostaa
Minäkin asun karipialla
Teen parhaani vallitsevissa olosuhteissa kuten tähänkin asti.
En liotso paniikkia, vaan ilmiannan tällaiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on mijoonaomaisuus ja asun karibialla joten ei voisi vitttuakaan kiinnostaa
Minäkin asun karipialla
Nukut Karin ja Pian sohvalla?
Näyttää vahvasti siltä ettei Ukrainan sota lopu ens vuonna
Ja siltä että me vajotaan syvemmäs tähän suohon NATO-maana
Töitä jos niitä riittää. Muuten kotoilen.
Vaihdan henkilötunnukseni sukupuolineutraaliksi.
Ei jaksa kiinnostaa ensi vuosi, elän kuten nytkin, eli kotona oleskellen ja ulkoillen. Olen pitkäaikaistyötön, en omista mitään ja Kela maksaa sähkölaskun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä tee sitä! Voi on tutkitusti paljon parempi tuohon tarkoituksen.
Ei hullumpi ajatus.