Ostaako joku oikeasti ruokaa Tokmannilta???
Koko kauppa haisee muoville, kumille ja pesuaineille. Ei tulisi mieleenikään ostaa muuta syötävää kuin joku karkki.
Kommentit (51)
Ei siellä ole kuin keksejä, mausteita ja pussikeittoja.
Leipää olen ostanut. Halvempaa kuin lähikaupassa ja ihan hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Eihän siellä edes ole kuin ylivuotisia pussikeittoja
Joensuun Tokmannilla on ihan kunnon ruokaosasto, on paistopiste ja ihan kunnon lihatiski.
Ei. Se on liian kaukana ja ei tietoa mikä se ruoka on.
No kyllä ostetaan.
Ja pahemmalle kyllä jotkut muut ruokakaupat haisevat, eräässäkin k-superissa lemahtelee jokin hapantunut tai mädäntynyt usein.
Ai jossain hornan tuutin Tokmannilla on ruokaa? Heh😃
Vierailija kirjoitti:
Ei siellä ole kuin keksejä, mausteita ja pussikeittoja.
No joissain on ihan kunnon ruokaosasto.
Maalaisille tiedoksi että pääkaupunkiseudulla Tokmanni on kuin entinen Anttila paitsi huonompi. Ei todellakaan ole ruokakauppa.
Ostin kerran kauan sitten venäläisiä suolakurkkuja. Olivat aika pahoja.
Epäilemättä ruoka on made in China kuten kaikki muukin.
Minun Tokmannista löytyy esimerkiksi tuoretta leipää, kahvia, mantelimaitoa, riisiä ja muita kuivatavaroita, säilykkeitä, onpahan siellä myös pieni kylmäkaappi juustolle ja maitotuotteille. Hedelmiä, lihaa ja vihanneksia ei löydy.
Säilykkeitä saatan ostaa, jos on tarpeeksi edullista.
Vapaaehtoista omien rahojen käyttö.
Taas yksi syy vähemmän muuttaa maalle. Ruoat joutuu ostamaan Tokmannilta kun muuta kauppa ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Epäilemättä ruoka on made in China kuten kaikki muukin.
Oletko koskaan edes käynyt Tokmannilla? Ihan löytyy hyllystä sitä samaa Myllyn Parasta ja Eloveenaa kuin muualtakin.
Menin ostamaan eilen tarjousnötköttiä 5prk kympillä.
Oli loppu.
Ostin pitkät kalsarit ja suklaatia. Kai niilläkin pärjää.
Tokmannilta ei saa yhtään mitään edes vähän laadukasta. Ei mitään.
Vierailija kirjoitti:
Maalaisille tiedoksi että pääkaupunkiseudulla Tokmanni on kuin entinen Anttila paitsi huonompi. Ei todellakaan ole ruokakauppa.
Eikö kaikki siellä olekkaan paremmin? Minä kun luulin. Anteeksi maalaisuuteni, käyn ensiviikolla kaupungissa.
Eihän siellä edes ole kuin ylivuotisia pussikeittoja